Tutaj samsung dał ciała, WMR nie ma z tym nic wspólnego. Tylko niektóre modele Odyssey miały ten problem. Co do myszki to kursor przełączał się na ekran główny podczas ściągania gogli. Wystarczyło je odchylić żeby czujnik zbliżeniowy zarejestrował zdjęcie gogli przesunięcie kursora na okno dcs, kliknięcie i po temacie. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu ASW i Motion Reprojection, przynajmniej ASW 1.0.
No nie wiem, za stery chyba jednak devsi WMRa odpowiadali i to z nimi był problem. Możliwe, że kłopot był w niestandardowej rozdzielczości Samsunga. Jeśli wina byłaby po stronie sprzętu to nie udałoby się tego naprawić, a w większości gier jednak wyeliminowano ten problem. Faktycznie, siedzę sobie w kokpicie i co chwilę ściągam gogle, żeby cokolwiek przełączyć, albo na ślepo staram się trafić w ten skrót klawiaturowy. Zero problemu

Żeby można go było chociaż zmienić, albo wyłączyć programowo. Niektórzy zaklejają czujnik zbliżeniowy, ale to słaby pomysł, bo można sobie oledy wypalić przez to. Cały czas pracują na sterami, teraz na pewno wydajność jest dużo lepsza. Gdy przesiadałem się z DK2 trzeba było grzebać w plikach konfiguracyjnych, żeby uzyskać sensowną jakość obrazu, teraz odpowiednie wartości są już tam wbite domyślnie. Niech walczą, im więcej konkurencji tym lepiej dla nas konsumentów
