Autor Wątek: HP Reverb opinie, wrażenia  (Przeczytany 49620 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #660 dnia: Marca 05, 2020, 10:46:36 »
Czekam na te gogle. Dostawa w x-kom przesunięta na 19 marca.

Czy w goglach WMR kontrolery są wymienne?
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #661 dnia: Marca 05, 2020, 11:30:22 »
Tak, można je praktycznie dowolnie mieszać. Ja używałem z Reverbami kontrolerów od Samsunga O.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #662 dnia: Marca 05, 2020, 12:42:29 »
Dzięki. Wszędzie piszą  że te z Reverb są tragiczne, więc może kiedyś podmienię na coś innego.

Alternatywą był Index, ale kosztuje 2x tyle. Jak dojdzie i przetestuję to opiszę wrażenia.
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #663 dnia: Marca 05, 2020, 14:20:33 »
Dzięki. Wszędzie piszą  że te z Reverb są tragiczne, więc może kiedyś podmienię na coś innego.


Eeee, to chyba od konkurencji ;). Dla mnie są ok, intuicyjne jak najbardziej. W sumie dużo nie korzystałem, bo do simów nie używam, ale nie miałem z nimi żadnego problemu. Może mogłyby być mniejsze jedynie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #664 dnia: Marca 05, 2020, 14:26:20 »
Pewnie chodzi o zakres śledzenia, jak opuścisz rękę za nisko to przestaje śledzić. Sam nie miałem z Niki problemu ale prawdziwy test przejdą dopiero na Half Life Alyx ;)
F-16C Block50 driver...

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #665 dnia: Marca 05, 2020, 14:47:15 »
Nie mieliście widocznie w ręku naprawdę dobrych kontrolerów jak te od Oculusa. I nie mówię o trackingu, bo ten wiadomo lepszy, ale o ergonomii. Właściwie to po nich na rynku jest sam chłam. Sorry jeśli kogoś uraziłem, ale sam mam te od Reverba, miałem w ręku wandy od Vive, ale nie miałem od Samsunga. Funkcjonalność wiadomo ta sama, ale wygoda używania jest ważna gdy grasz godzinę lub używasz do czegoś więcej niż machanie wirtualnymi dłońmi. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego tak podstawowa rzecz jak ergonomia została tak zbagatelizowana przez większość firm. Ja bym sobie nawet czasem w coś pograł itp, ale zawsze z Reverbem kończy się tak, że odkładam je po 20 minutach gry zdegustowany.           
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #666 dnia: Marca 05, 2020, 15:53:55 »
Kontrolery od Index też mają swoje wady, dość idiotyczne rozmieszczenie przycisków i niezbyt nadają się do gier typu beat saber (machanie wirtualnymi mieczami). Za to w akcjach typu przynieś, podnieś, złap  są ogromnym krokiem do przodu przez śledzenie palców i intuicyjną obsługę. Rzucanie granatem to mistrzostwo świata z tymi kontrolerami :-). Index nie jest alternatywą dla Reverb, to zupełnie inne gogle. Te modele właściwie nie pokrywają się ani zaletami, ani wadami.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2020, 16:54:00 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #667 dnia: Marca 16, 2020, 11:31:53 »
Przeprosiłem się z Reverbem. Znudziło mnie czekanie na Indexa i dałem Reverbowi jeszcze jedną szansę. Wiedziałem czego oczekiwać więc nie było takiego rozczarowania jak ostatnio, nawet jestem zadowolony :). Sweetspot mały ale można się przyzwyczaić, tracking przy słabym świetle gówniany ale można sobie poradzić. Toporny kabel o dziwo nie wku.. mnie tak jak za pierwszym razem. Jedyny mankament to martwy biały pixel w lewym dolnym rogu. Widać go tylko na ciemnym tle, głównie gdy SteamVR jest włączony. Zastanawiam się czy bawić się w wymianę, ludzie na reddicie pisali że nowy egzemplarz też miał walnięte pixele, tylko w innym miejscu. Wygląda to jak loteria. Gdyby tylko można było zmusić HP żeby sprawdzali sprzęt przed wysyłką...

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #668 dnia: Marca 16, 2020, 12:04:57 »
Dobry sposób na tracking w słabym świetle to rozmieszczenie  w ciemniejszych miejscach punktowych ledów, takich jak się używa w opentracku. Działa to rewelacyjnie i nadal jest ciemno.
Prawdę mówiąc też mnie trochę męczy myśl o drugim podejściu do Reverba. Z tego co poczytałem to HP ma kosmicznie nierówną jakość produkcji. Możliwe, że gogle które miałem były z felernej partii, w dodatku to była pierwsza wersja. Na pewno było coś nie tak z soczewkami (każde oko miało inne zniekształcenia). Nie ma na horyzoncie alternatywy w znośnej cenie, a słaba rozdzielczość w maszynach z MFCD jest męcząca. Palce bolą od trzymania non stop zooma :-)

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #669 dnia: Marca 16, 2020, 13:19:15 »
Spróbuje jeszcze z nocnym oświetleniem. Mam w domu kilka takich lamp na baterie. Nie dają po oczach a świecą wystarczająco jasno żeby trafić do kibla w środku nocy :).

Szkoda że mój komp wymięka przy pixel density 1.5 w DCS. Różnica w czytelności wyświetlaczy jest ogromna w porównaniu do 1.0, nawet w Reverbie. Przy 1.0 są czytelne ale przy 1.5 to żyleta. Widać to najlepiej na ekranie parametrów silnika w Harrierze.

Próbowałem podbić rozdzielczość w Steam VR do 150% zamiast w DCS mając nadzieję że wydajność będzie trochę lepsza, ale okazało się że obraz nie jest ten sam co przy PD 1.5.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2020, 13:27:24 wysłana przez Shaitan »

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #670 dnia: Marca 16, 2020, 13:43:28 »
150% w Steam to nie jest PD 1.5. Przykładowo PD 2.0 to 400% SS w SteamVR, PD 1.5 to 225%.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2020, 13:49:04 wysłana przez gcze »

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #671 dnia: Marca 16, 2020, 14:16:50 »
Jest taki mod do lepszej czytelności MFD w VR. Pomaga sporo i nie trzeba SS podbijać. Poszukaj na stronie DCS. Tak jakby wychudza czcionki.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2020, 14:48:31 wysłana przez gorzasty »
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #672 dnia: Marca 16, 2020, 16:43:40 »
Widziałem kilka w sekcji Download ale wszystkie są pod konkretne moduły, nie widziałem nic uniwersalnego.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #673 dnia: Marca 19, 2020, 10:57:11 »
No prosze. Jednak Reverb nie taki straszny ;>. Kwestia taka, ze w mojej opinii to najlepsze gogle z tych dostepnych teraz na rynku i pewnie jeszcze troche tak zostanie. Pimax pewnie zaliczy kolejna obsowe bo produkcja przeciez w Chinach. Ja po podmiance na koniec grudnia (tez bad pixele, pasek) teraz jestem zadowolony na 100%. Do tego dlugie sesje, po 1-2h, nic nie mryga, nie przegrzewa sie. Kabel tak zrobilem ze nie przeszakadza. Na rok mi styka co najmniej. Jak dojdzie RTX 3080Ti (ale tez pewnie obsowa) to bedzie mozna latac z tym SS 150% i wtedy bedzie jeszcze lepsza bajka.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #674 dnia: Marca 19, 2020, 11:11:53 »
"Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" :D
Z jednej strony produkt skierowany do ograniczonej grupy odbiorców (brak regulacji), dwa typowo tzn. biznesowo dla HP pierwsza wersja zrobiona tanio z błędami.
Choć i obecna też ma swoje wady ale faktem jest, że w ramach rozdzielczości i jakości obrazu w tej cenie nie ma dziś konkurentów...