Autor Wątek: Coś co podnosi jakość zabawy  (Przeczytany 7479 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Frodo

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« dnia: Stycznia 05, 2004, 15:00:34 »
Witajcie,
Dla odmiany proponuję, napisać co nam się podoba w LO, co nas mile zaskoczyło, drobne smaczki. Na początek, ze swojej strony, zaskoczył mnie efekt przekroczenia bariery dźwięku. W pierwszej chwili myślałem że następny bug ale po chwili zastanowienia - w końcu lecisz szybciej niż dzwięk - cisza w kokpicie.  Zwalniasz - odgłosy silnika powracają. Mała rzecz a cieszy.

Pozdr.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 05, 2004, 16:23:14 »
Mnie podoba sie jak tak fajnie trzesie w Su25 jak zblizam sie do predkosci dzwieku :D  oraz oczywiscie edytor który sprawia, ze gra nie nudzi sie szybko i mozna sobie wymyslic tysiace scenariuszy i podniebnych pojedynków.Takze mozliwosc ustawienia sobie dowolnej pogody, predkosci wiatru.Polecam podejscie do ladowania z bocznym wiatrem o predkosci 7ms :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

SoH

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 05, 2004, 21:20:39 »
Ja wrecz kocham huk przelatujacego samolotu z predkoscia przekraczajaca predkosc dzwieku.
On jest poprostu boski!!!!!!!
  :wink:

To chyba pierwszy symulator samolotu (bojowego) w ktorym pojawily sie drzewa (poprawcie mnie jesli sie myle)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 05, 2004, 22:33:09 »
Cytat: SoH
To chyba pierwszy symulator samolotu (bojowego) w ktorym pojawily sie drzewa (poprawcie mnie jesli sie myle)

... tak mylisz sie, drzewa juz byly chociazby nwet w Forgotten Battles!!!  :D
Co do edytora, jeszcze jak był Flanker myslalem o kampaniii "Kill bin laden", mozna byloby do tego sciagnac tekstury pustyni na krym, ktory mialby pelnic role Afganistanu, masowe naloty B52 i sowieci jako pomocna dlon dla amerykanow no i pasjonujace misja za misja gdzie rozwala sie kolejne bunkry tudziez sciga bin ladena... tak edytor to jest to!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Zoom

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 05, 2004, 23:48:51 »
Drzewa to już były w Jane's WWII Fighters. Może nie ta jakość ale były. Było też coś z małych smaczków :) a mianowicie sarenki biegające po śniegu. No i nie zapominajcie o Ił2 sturmovik. Tamte drzewa są zupełnie takie same jak w FB.

Przekroczenie bariery dźwięku w Lock On jednak nie jest pozbawione bugów. Poniważ Lock On prawie u każdego działa inaczej to opiszę jak jest u mnie.
Przy widoku zewnętrznym samolotu F2 wszystko jest ok. jednak gdy wracam do kabiny to jest różnie. Jeżeli wracam "z przodu", czyli z miejsca gdzie jest cisza to dźwięk jest normalny. Jeżeli wracam "z tyłu", to tam gdzie jest ten fajny huk, to w kabinie nadal mam ten huk.
Dodatkowym bugem jest widok samolotu F3. Tutaj mimo przekroczenia bariery dźwięku nadal słyszymy zbliżający się samolot z charakterystycznym efektem dopplera przy przelocie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 06, 2004, 08:58:03 »
Miło Zoom zobaczyc cie w tej czesci forum  :D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

menek

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 06, 2004, 12:26:00 »
A mi się podoba latanie SU25 po kanionach górskich Kaukazu oraz przelatywanie migiem pod mostami   :)
A co mnie wkurza to praca radaru jesli w powietrzu jest AWACS w rosyjskich konstukcjach

Frodo

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 07, 2004, 08:40:13 »
Co prawda nie jestem w stanie określić jeszcze jakości AI jednostek występujących w LO ale zauważyłem całkiem interesującą rzecz. Lecęc misję obronną A10 (zdaje się że pierwsza w kolejności) po sprzątnięciu pierwszego konwoju w obstawie 2-uch Shilka i wystrzelaniu się z AGM i innego spuszczanego złomu, zleciłem zajęcie się drugim konwojem w obstawie Shilki i Streli skrzydłowemu. Udało mu się połowicznie - ubił Strelę i się katapultował. Kiedy miałem już szarżować na to co zostało, nagle ZSU zamilkło. Moje zdziwienie było duże, posprzątałem pozostałości i wylądowałem. Okazało się że belgijskie F16 które operowały w pobliżu po uziemieniu Hindów, ubiły mi Shilkę. Nie wydaje mi się że tak było ustawione w Mission Planing więc zatem przepadek czy przejew AI?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 07, 2004, 16:08:04 »
może zachłanność? hie hie
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Menios

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 25, 2004, 18:22:23 »
Cytuj
zaskoczył mnie efekt przekroczenia bariery dźwięku. W pierwszej chwili myślałem że następny bug ale po chwili zastanowienia - w końcu lecisz szybciej niż dzwięk - cisza w kokpicie. Zwalniasz - odgłosy silnika powracają. Mała rzecz a cieszy.



Moim zdaniem to jednak bug z tą prędkością ponaddźwiękową i ciszą w kokpicie.
Przecież jak wiadomo samolot jest zrobiony z metalu, który jest znacznie lepszym "przewodnikiem" fal dźwiękowych niż powietrze. W powietrzu przy temp 20 C i ciśnieniu standard 1013,25 hPa prędkość dźwięku wynosi około 343 m/s czyli jakieś 1234 km/h. Ale już w ośrodku jakim jest stal prędkość dźwięku wynosi około 5100 m/s czyli 18360 km/h.  Teoretycznie powyżej takiej prędkości musiałby lecieć samolot aby pilot miał ciszę w kokpicie.

Pozdrawiam
Piotrek

303_Shpacoo

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 25, 2004, 18:57:54 »
A co by to dało, skoro dźwięk w ośrodku nadal poruszałby się z jego prędkością + prędkością własną, tzn. 5100m/s+5100m/s?

kaa

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 27, 2004, 03:18:25 »
a mnie sie podoba puszczanie maverick'ow i rockeye'ow... no i w ogole cala zabawa mudmoverami, czyli a10 i su25. zauwazyliscie, ze jak sie naparza w jakis pojazd (np. czolg) z dzialka, to on najpierw sie zapala, pali sie chwilke, po czym dopiero wybucha i juz calkowicie ogarnia go ogien... i chmury tez sa piekne... no i efekt fali uderzeniowej przy przekraczaniu bariery dzwieku tez mi sie podoba... nie jestem pewien, bo nie mialem przyjemnosci sprawdzic tego osobiscie, ale obilo mi sie o uszy, ze rzeczywiscie odglos silnikow w kabnie jest duzo mniej slyszalny w locie supersonicznym, bo jednak znaczna "czesc" halasu nie moze nadazyc za uciekajacym samolotem (slyszymy glownie dzwiek rozchodzacy sie w powietrzu, a nie w stalowej konstrucji samolotu)...

303_Shpacoo

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 27, 2004, 10:53:10 »
Dlatego dźwięk będzie słyszalny w samolocie zawsze, mimo że będzie inny ton dźwięku (inna charaktrystyka fali w ośrodku  - nie pytajcie dalej, bo akurat te laborki z fizy olałem  :D ) - a przynajmniej do prędkości 0,1c. Kiedyś czytałem na ten temat i właśnie wtedy zaczyna się z fizyką dziać coś dziwnego, mimo że do magicznej bariery 300 000 km/s jeszcze daleeeeekoo.

Andrew

  • Gość
unoszenie kurzu i wody
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 08, 2004, 10:58:54 »
Mam takie pytanko dla posiadaczy kart graficznych wykorzystujących w pełni dx9.
Czy jest u was widoczny efekt taki jak w grze np. IŁ2FB gdzie lecąc nisko z durzą prędkością nad wodą lub ziemią widać jak woda lub kurz unosi się za nami od podmuchu samolotu?
Pytam, bo mam kartę GF4 mx 440 i nie wiem czy to wina karty, że nie wyświetla tego efektu czy go ogólnie nie ma w grze, a ten efekt bardzo mi się podoba w symulatorach.

Kos

  • Gość
Coś co podnosi jakość zabawy
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 08, 2004, 11:04:13 »
Jest widoczny - Radeon 9700Pro