Autor Wątek: Aktualizacje pod VR, sterowniki itp.  (Przeczytany 20651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 09, 2020, 08:45:04 »
Tutaj opis jak uaktywnić nową funkcję dla gier nie wymienionych przez nVidie:

https://www.reddit.com/r/SteamVR/comments/eljxip/vrs_variable_rate_shading_how_to_enable_it_on/

Ale nie wiem czy to będzie działać z DCS.
F-16C Block50 driver...


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 09, 2020, 09:54:31 »
Tutaj opis ...

Podałem to wyżej wraz ze screenem, natomiast w poście @Shaitan jest żeby ustawić odwrotnie. Bądź tu mądry :).
Teoretycznie wpis 0x00000002 jest też poprawny, bo to automat ponoć (a przecież VRSS ma korzystać jak moc GPU jest wolna), kiedy 01 ma włączyć to na stałe.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2020, 10:23:39 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 09, 2020, 19:52:11 »
W IL-2 BoX - VRSS chyba nie działa, różnic nie widzę w działaniu. Pomógł za to ostatni update SteamVR WMR beta pod względem skalowania dla WMR, jest lepiej i proporcje są właściwe. Dalej 60Hz tutaj to porażka dla WMR.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline castor

  • *
  • Lonewolf

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 04, 2020, 22:20:10 »
Mogliby wreszcie dodać dla WMR jakąś po ludzku opcję włączania Motion Reprojection. Poszedł jakiś update 3.04 i się od wczoraj głowie co tak haczy. Oczywiście nowy plik i ręczne edytowanie. Czemu nie ma ON/OF/Auto w ustawieniach wciąż dla Bety WMR :/.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 04, 2020, 22:23:21 »
No właśnie sęk w tym, że niby dodali, ale ja nie mogę nigdzie tego znaleźć, więc edytuję po staremu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 04, 2020, 22:32:14 »
No właśnie sęk w tym, że niby dodali, ale ja nie mogę nigdzie tego znaleźć, więc edytuję po staremu.

To może dla innych ale nie dla WMR, teraz przejrzałem i też nic takiego nie widzę pod ustawieniami w Steam VR.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 09, 2020, 18:53:49 »
Ehh znów poszedł jakiś update SteamVR WMR i trzeba modyfikować plik ręcznie. Czemu nie mogą ogarnąć chociaż utrzymania ustawień w pliku cfg tego nie wiem.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 25, 2020, 12:53:36 »
No właśnie sęk w tym, że niby dodali, ale ja nie mogę nigdzie tego znaleźć, więc edytuję po staremu.

Ooo chyba mam, to jest zdaje się ta opcja ale każdą aplikację ustawia się z osobna pod względem jak ma działać, czy na auto, czy na globalnych, czy wymuszona:



Przetestuje i dam znać, czy to działa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 25, 2020, 13:27:48 »
WMR ma chyba własne wygładzanie ruchu.
Wydaje mi się, że ta opcja zadziała tylko u posiadaczy gogli Steam VR (Vive/Index).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 25, 2020, 15:42:55 »
Taaa, dla WMR nic to nie daje. Jak można przez tyle czasu nie zrobić suwaczków dla WMR...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2020, 16:53:42 wysłana przez KosiMazaki »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 25, 2020, 17:41:35 »
Taaa, dla WMR nic to nie daje. Jak można przez tyle czasu nie zrobić suwaczków dla WMR...
Za to nadpisywać plik i wyłączać reprojekcję przy każdej większej aktualizacji, da się zrobić bez problemu. ;-)

Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 26, 2020, 09:57:37 »
SteamVR będzie kontrolować wygładzanie ruchu jak wykomentujesz (nie mam pojęcia jak na polski przetłumaczyć "comment out") albo usuniesz kompletnie wpis "motionReprojectionMode" : "auto". Jakoś miesiąc temu wprowadzili to do WMR for SteamVR. Problem z tym że po każdej aktualizacji ten wpis jest przywracany więc przestałem sobie tym zawracać głowę i używam na auto.
W default.vrsettings jest napisane
        // Comment out or remove this line to use the SteamVR settings for controlling motion reprojection
        "motionReprojectionMode" : "auto",

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aktualizacje SteamVR (stable & beta), W10 pod VR, sterowniki itp.
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 26, 2020, 10:56:07 »
SteamVR będzie kontrolować wygładzanie ruchu jak wykomentujesz (nie mam pojęcia jak na polski przetłumaczyć "comment out") albo usuniesz kompletnie wpis "motionReprojectionMode" : "auto". Jakoś miesiąc temu wprowadzili to do WMR for SteamVR. Problem z tym że po każdej aktualizacji ten wpis jest przywracany więc przestałem sobie tym zawracać głowę i używam na auto.
W default.vrsettings jest napisane
        // Comment out or remove this line to use the SteamVR settings for controlling motion reprojection
        "motionReprojectionMode" : "auto",

To żeś odkrył Amerykę ;).
"Auto" też wykasowuje przy każde aktualizacji pliku vrsettings.

Ps. zaraz sprawdzę, czy to jest tak jak piszesz dla WMR. Pierwsze słyszę, fajnie by było.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2020, 11:02:44 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl