Ciekawa opcja:
https://www.youtube.com/watch?v=hJ8RoXKL94MUstawiamy PD w DCS'ie na minimum 0.5, a w SteamVR Super Sampling (SS) np. na 200% aby uzyskać docelowe PD 1.0. Tym sposobem można uzyskać więcej fps-ów przy zachowaniu jakości grafiki. Choć to zapewne jest subiektywne.
Nie wiem czy to ma zastosowanie w WMR.
Na moim sprzęcie mam osiągnięte max fps na moich goglach, które mają 75Hz, czyli 75 fps lub 37 fps z reprojekcją. Aktualnie latam z reprojekcją bo redukuje mikro zacięcia w widoku bocznym (skaczące drzewka

) ale na obszarach mocno zalesionych w locie na niskiej wysokości te mikro zacięcia jednak czasami występują. Po zastosowaniu powyższej metody mikro zacięcia zniknęły, jakość obrazu wydaje się być niezmieniona, ale to może być moje subiektywne wrażenie. Teoretycznie ustawienie PD w DCS na 1.0 i SS na 100% powinno dawać to samo co PD = 0.5 i SS = 200%.