Autor Wątek: HP Reverb druga generacja  (Przeczytany 49878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #240 dnia: Grudnia 11, 2020, 10:00:16 »
Jeśli chodzi o większy FOV:

https://www.youtube.com/watch?v=07QUO03YWuo&ab_channel=MRTV-MIXEDREALITYTV

Znalazłem u siebie stare gogle do których wkłada się telefon. Wyciągnąłem z nich piankę i trochę z nią potestowałem reverby. Powiem szczerze, że efekt jest zadziwiający.
Moje IPD to jakieś 74mm i te 68mm w G2 jest na styk. Po zmniejszeniu odległości do soczewek poza większym FOVem, zwiększa się też trochę IPD co dla mnie jest zbawieniem. :)

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #241 dnia: Grudnia 11, 2020, 15:41:06 »
W moim przypadku, przepaść na korzyść g2 na każdym polu. Lepszy sweet spot, lepsze szarości, fov, kolory, komfort, jakość wykonania. Działają ze starymi kontrolerami bez problemu.

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #242 dnia: Grudnia 11, 2020, 17:00:45 »
Działa z kontrolerami z Oddysey?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

qrdl_logos

  • Gość
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #243 dnia: Grudnia 11, 2020, 19:23:04 »
Bestware, do półtora tygodnia obsuwy, wiecie, rozumiecie, ten tegez, duży ruch w dostawach, sorry taki mamy klimat w NRF.
Zapomniałem dopisać... dla frajerów z przedsprzedaży.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #244 dnia: Grudnia 11, 2020, 20:02:11 »
Udało ci się podłączyć gogle bez zasilacza? Wg instrukcji jest on wymagany tylko jeśli USB-C nie ma własnego zasilania.

Sprawdziłem i nie działa, gogle się wyłączają jak tylko wyjmę wtyczkę. Może faktycznie potrzeba jakiegoś portu High-power.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #245 dnia: Grudnia 11, 2020, 21:38:51 »
Działa z kontrolerami z Oddysey?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Tak, ale ja testowałem to z BT na USB (Samsung O nie ma wbudowanego)  i ruszyło to z miejsca,  po prostu włączyłem kontrolery i działały jak na Samsungu.

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #246 dnia: Grudnia 11, 2020, 21:42:13 »
Dzięki za info.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #247 dnia: Grudnia 11, 2020, 23:38:56 »
Nie mogę dojść do ładu z ustawieniem słuchawek w G2 , w poprzedniej wersji były odchylane do góry i dobrze przylegały do ucha. Teraz paski regulacyjne mam rozciągnięte na maks a słuchawki tylko obracają się w górę i w dół , jak ustawię je na wysokości uszu to odstają na 1,5 cm od ucha i kompletnie nie tłumią dźwięków otoczenia, czemu HP zepsuło coś co było wygodne i dobre i dało tak beznadziejne słuchawki chyba że ja czegoś nie jaż i nie potrafię ich ustawić.

Łukasz

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #248 dnia: Grudnia 12, 2020, 00:56:16 »
Ten typ tak ma - to specjalny typ głośników, które nie mają dotykać uszu - rozwiązanie z Valve Index, które było bardzo dobrze odebrane.
F-16C Block50 driver...

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #249 dnia: Grudnia 12, 2020, 08:32:13 »
No właśnie też mam obawy przed tymi słuchawkami... z jednej strony dobry dźwięk i imersja, a z drugiej wymagają grania w ciszy. Trudno z kimś dzielić pokój w trakcie gry. Ciekawy jak się z nich niesie dźwięk. Czy np. osoba oglądająca serial 3m od ciebie będzie słyszała słuchawki. Zakładam, że my serial niestety tak...

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #250 dnia: Grudnia 12, 2020, 09:46:58 »
Prędzej chyba odwrotnie - w goglach można tak nie słyszeć serialu ale osoba z boku usłyszy dźwięk ze słuchawek.
F-16C Block50 driver...

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #251 dnia: Grudnia 12, 2020, 10:04:08 »
Ja oryginalne głośniczki odkręciłem zaraz na drugi dzień i korzystam z normalnych słuchawek. W DCSie muszę mieć wyciszone otoczenie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #252 dnia: Grudnia 12, 2020, 10:56:18 »
Ja oryginalne głośniczki odkręciłem zaraz na drugi dzień i korzystam z normalnych słuchawek. W DCSie muszę mieć wyciszone otoczenie.

Dokładnie, ja po unboxingu.
Jak mawiał Yx-Yx, mnich z Tybetu - "jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego".  ;D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #253 dnia: Grudnia 12, 2020, 12:53:29 »
Ja do tej pory latałem na własnych słuchawkach, ale przy G2 próbuję na razie z fabrycznymi. Izolacja mi nie potrzebna, i tak wcześniej miałem otwarte słuchawki, a jednak takie rozwiązanie jest wygodniejsze.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #254 dnia: Grudnia 15, 2020, 15:59:44 »
Dziś dzięki some1 miałem szanse pobawić się G2. Bardzo przyjemne gogle. Tzn. ktoś kto ogólnie wsiada na Reverba między G1, a G2 nie odczuje aż takiej różnicy, bo sprzęty (nie licząc obudowy) są bardzo podobne, natomiast ktoś kto już zna G1 od podszewki tę różnicę będzie widział. Oba headsety są bardzo podobne rozmiarowo:



Moje wrażenia (w stosunku do G1):

- kabel, ten jest bardziej giętki i cieńszy (zatem i lżejszy), świetny pomysł na łączenie, podtrzymywanie, nie czuć na plecach bez modowania (co jest wskazane przy G1), dobrze też, że cały kabel jest osobno, w razie czego łatwiej to wszystko wymienić,
- na pewno są wygodniejsze, gąbeczka robi robotę, są lekko cięższe, ale nie ma jakiejś dużej różnicy. Zaczepy dobrze trzymają głowę, także przy wychyleniach, w G1 mamy nieco inny rozkład masy (to kółko jest fajne z tyłu i to być może jest w G1 lepsze niż tu), ale za to komfort przy twarzy jest lepszy w G2, dobrze też, że gąbka jest zdejmowalna, pewnie można wymienić, modować to (łatwiej),
- a minus za to ten zasilacz, dobrze, że rozwiązali to tak, że rozgałęzienie jest nisko, ale to dodatkowy klamot, ale dzięki temu również świeci się cudnie logo HP ;>,
- śledzenie, u mnie tak samo jak z G1, a z G1 nie mam problemów, tu też ok było,
- kontrolery bardziej podobały mi się z G1, bardziej poręczne (rękojeść jest dłuższa, jak od pistoletu), te są jakieś takie malutkie, kończą się zaraz za brzegiem dłoni, ale to kwestia subiektywna i pewnie przyzwyczajenie,
- god rays'y, jak były tak są i tu,
- ekrany, tu są fajniejsze. Po pierwsze praktycznie nie widać, pomimo takiej samej podziałki, podziału na piksele, praktycznie zniwelowano tu efekt SDE, jest to niuans, ale jednak jest widoczny i jest to największy tu plus, sama jakość obrazu pod względem ostrości jest taka sama,
- na plus też kolorki, subtelne różnice ale G2 na pewno sobie lepiej radzi z rozróżnianiem czarnego od ciemnoszarego, z tym G1 ma lekki problem, tutaj różnice są odczuwalne, jest to widoczne dość dobrze zwłaszcza w ciemnych kokpitach. Pozostałe kolory są może z lekko większą saturacją, ale nie ma tu wielkich zmian,
- na minus za to mam wrażenie, że ekrany są dalej od oka, to znaczy bardziej widoczne są tutaj brzegi samych gogli, efekt bycia w masce nurka jest większy w G2 niż w G1. Zrobili pewnie więcej miejsca dla osób, które noszą okulary, ja nie noszę i tu bardziej podoba się w G1, mniej tego czarnego na bokach,
- regulacja IPD to fajna sprawa, suwaczek mógłby chodzić z większym oporem, by w razie czego sam się nie przesuwał, ale faktycznie jak się pokombinuje w prawo, lewo to różnice jak na teście u okulisty,
- na minus na pewno jeszcze SteamVR, raz, że głupoty pokazuje jako SS, jeśli chodzi o reprojekcję to nie działa tryb auto, pomimo, że na tym samym kompie z G1 działa bez problemu, tylko działał wymuszony (ponoć wyłączenie akceleracji GPU pomaga, ale nie sprawdzałem, mam dużo VRAM to niech tam żre pod korek), natomiast to są kwestie softowe, pewnie to i owo tu naprawią dość szybko, jakoś nie przeszkadzało bo przy testach w IL-2 miałem 90, w DCS 75-90, a w P3D z wymuszonym 45 fps. Kwestia pewnie czasu,
- na minus, że droższe aż o 1000zł.

Ogólnie partie oceniam jako udaną, taki G1 z dużym plusem. Jak ktoś może wydać ok. 3,3k zamiast 2,3k PLN to na pewno warto. Na teraz najlepsze gogle na rynku bez udziwniania i w zasięgu portfela.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl