Autor Wątek: Meta Quest 3  (Przeczytany 22563 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #150 dnia: Września 03, 2024, 16:17:47 »
Nigdy nie miałem nic styczności z VR. Mam wadę wzroku i okulary dość duże. Karta graficzna RX 6650 XT. Chciałem zobaczyć jak to wygląda. Warto tego quest 3 czy może 2 bo dużo tego na olx? Czy z tą kartą graficzna i wadą wzroku to trzeba jeszcze dużo inwestować ? Jakieś proste gry na początek mi wystarczą.

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #151 dnia: Września 04, 2024, 13:39:48 »
Możesz kupić nakładki korekcyjne na znanym portalu , o wiele tańsze niż orginalne.

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #152 dnia: Września 04, 2024, 16:50:29 »
Malcolm co rozumiesz jako dużą wadę wzroku? Ja mam -3,5  i -3,0  i używam VR bez przeszkód. Nie mam rozeznania jak jest w przypadku bardziej skomplikowanych wad wzroku typu astygmatyzm.
Generalnie gogle VR są tak skonstruowane że potrzebne jest dobre widzenie "w dal".
Druga kwestia to karta graficzna RX 6650 raczej nie jest zbyt mocna kartą, jaki masz procesor i ile pamięci RAM?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #153 dnia: Września 04, 2024, 17:20:40 »
Trochę zależy od głowy i posiadanych oprawek, ale używałem różnych gogli w okularach i przeważnie nie było problemu. Także wkładki nie są niezbędne.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #154 dnia: Września 04, 2024, 20:50:17 »
Wada u mnie to jedno i drugi oko -3.5. Komputer to i5 10400 i 32GB RAM. Na mniejszych detalach efekt głębi powinien być i tak widoczny, żeby sprawdzić czy mi to pasuje np. DCS? Jeszcze pytanie czy do wirtualnego pulpitu jest coś, że muszę od razu kupić i czy do filmów przyrodniczych warto?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #155 dnia: Września 05, 2024, 08:26:26 »
Tak, efekt 3d będzie niezależnie od ilości detali. Pozostałych nie używam, to nie podpowiem. Takie rzeczy jak youtube, czy  trochę filmów dokumentalnych 3d od Mety masz za darmo.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #156 dnia: Września 16, 2024, 13:28:08 »
Cześć,
stało się... kupiłem Meta Quest 3. W związku z tym mam ogromną prośbę o plecenia jakiegoś sensownego przewodnika/tutoriala o ustawieniach dla Il-2 i DCS. Póki co, wrażenia z kabiny są niesamowite. Aż chce się chwytać za drążek! Cokolwiek to znaczy:) No i te zawroty głowy!
W DCS widoczność przyrządów trochę niewyraźna. Stają się bardzo dobrze widoczne przy zbliżeniu głowy do nich. Czy tak powinno być? Czy można to zmienić, aby były lepiej widoczne bez zmiany odległości na mniejszą? Czy ma na to wpływ "starczowzroczność" (+1,8)? :o
Pozdrawiam,
Stulee 

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #157 dnia: Września 16, 2024, 16:33:01 »
Podstawowe pytanie, jakie masz podzespoły w kompie.

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #158 dnia: Września 16, 2024, 17:18:29 »
7800x3d, 4080 i 32 ramu.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #159 dnia: Września 16, 2024, 18:29:29 »
Konfiguracja jest ok dla średnich ustawień. Bo nie ma jeszcze sprzętu, który by uciągnął DCSa na wysokich ustawieniach. Jest cała masa różnych poradników odnośnie ustawień. Np. tu. https://forum.dcs.world/topic/349638-new-to-vr-trying-to-setup-quest-3-for-dcs/
https://forum.dcs.world/topic/344644-recommended-quest-3-vr-settings-for-intel-10600k-rtx3090-32-gb-ddr4/

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #160 dnia: Września 17, 2024, 19:48:35 »
Dzięki! Zaczynam zabawę.

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #161 dnia: Grudnia 22, 2024, 14:58:28 »
Ostatnio coś sobie testowałem z Q3 i chyba jednak nie rozumiem pewnej kwestii rozdzielczości. Korzystam z OpenXR Toolkit i gram po kablu. W Meta Quest Link mam ustawione x1,3 co pisze, że daje mi przy 72Hz 5408x2912 px. Czyli zakładam, że na oko mam 2704x2912px. W OpenXR Toolkit podczas gry miałem ustawione "default resolution" na off, dzięki czemu mogłem ustawić sobie rozdziałkę co do 1 px.

Czego nie potrafię zrozumieć - gdy mam "default resolution" na off to obraz wygląda zdecydowanie gorzej (niższa rozdzielczość), niż gdy ustawię w OpenXR Toolkit na sztywno np 2650x2800px. Choć to ustawienie jest trochę niższe niż to co pokazuje nam Quest 3 Link to rozdzielczość jest zdecydowanie większa.

Co tu się dzieje, ktoś wie?



 
 
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #162 dnia: Grudnia 22, 2024, 15:17:36 »
Niestety nie mogę edytować postu, a przeinaczyłem jedną ważną kwestię - obraz jest dużo gorszej jakości gdy mam w OpenXr Toolkit Def res na ON.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline macras

  • *
  • JG300
    • Agencja Reklamowa
Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #163 dnia: Kwietnia 25, 2025, 16:05:29 »
Czy ktoś może zna powód dlaczego raz quest 3 odpala się z bitratem 350, a za godzinę ma 240?


Pozdr
Mac
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2025, 14:38:14 wysłana przez KosiMazaki »
Geschwader  Kommodore

Odp: Meta Quest 3
« Odpowiedź #164 dnia: Kwietnia 29, 2025, 16:40:37 »
Czy ktoś może zna powód dlaczego raz quest 3 odpala się z bitratem 350, a za godzinę ma 240?

Chodzi o Air Link? Jakie masz ustawienia? Pierwsze skojarzenie, że po prostu dynamiczny bitrate dostosowuje się do przepustowości połączenia bezprzewodowego z routerem.