Autor Wątek: Patch 1.02  (Przeczytany 5612 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.02
« dnia: Lutego 07, 2004, 11:47:22 »
Jest już parę wiadomosci na temat nowego patcha,który powinien niedługo się ukazać.Wiadomo że nasze wirtualne kokpity wzbogacą sie o mini hud, reszta szczegółów na razie nieznana.http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=38610606&m=265109881
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Patch 1.02
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 07, 2004, 13:10:54 »
O ile wiem, to jeszcze w żadnym samolocie seryjnym, nie wprowadzono hełmów z wyświetlaczem pokazującym parametry lotu :|

Istnieją już odpowiednie systemy, nawet standardy do nich, ale nikt tego jeszcze nie używa na dużą skalę... więc co to robi w grze.... i ile klatek to będzie zżerać?

PS. Oczywiście taki hełm jest standardem w samolotach F/A-18E/F/G, Rafale, F-16 Block 60, F/A-22, F-35, Su-37(chyba) i EF Typhoon - ale ile z tych samolotów weszło już do uzbrojenia ? A gra prezentuje poziom raczej z połowy lat 90'tych.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.02
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 07, 2004, 13:55:14 »
To ma raczej pomóc w orientacji przestrzennej niż odzwierciedlać rzeczywiste systemy samolotów.Jak wiadomo hat to nie jest najlepsze rozwiązanie do rozgladania sie po kabinie.Poza tym zawsze sobie można wyłączyć tę opcję.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Patch 1.02
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 07, 2004, 14:10:40 »
ehh... no ja i tak latam na Freelook'u i jeżeli będzie możliwość wyłączenia, to ok.

SoH

  • Gość
Patch 1.02
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 08, 2004, 14:09:53 »
W grze troche trudno (za pomoca Hata i padlocka) szybciutko odwrocic glowe ze sledzonego celu na hud i z powrotem ją skierowac na cel, tak jak to mozna w rzecywistosci glowa zrobic, więc ten mini hud wg mnie jest jak najbardziej dobrym rozwiązaniem (choć możliwosc jego wylaczenia tez powinna byc).

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.02
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 08, 2004, 20:42:39 »
I oto Pan Wagner podaje co nowego wniesie patch 1.02                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
- Fixed inability of some joysticks to use cannon trigger correctly.

- Effect of ECM against the F-15C radar has been reduced.

- Added "+" over padlocked target.

- Re-enabled mini-HUD for all aircraft.

- Increased air-to-air missile effectiveness.

- Players can see each other's smoke rockets online.

- Clients now receive air defense unit radar warnings on there RWR now.

- Fixed blue screen bug of water explosions if user has a GF2 card.

- New controller axis:
Trim Pitch
Trim Roll
Trim Rudder
Radar Slew Horizontal
Radar Slew Vertical
MFD Range
TDC Slew Horizontal
TDC Slew Vertical

- Players can now adjust loadouts of wingmen within player's flight.

- Civilian Traffic option now saved correctly.

- Scenes setting option now saved correctly.

- Hidden objects are no longer visible in the F10 or briefing views.

- All sounds become near silent when game is paused now.

- Reduced radar lock range of Russian aircraft to .85 of radar detection range.

- When Russian planes lock a target and the sensor is changed, the lock will be retained (assuming sensor is capable of detecting / tracking target).

- If Russian aircraft loses lock, the other sensor will attempt to continue lock.

- Fixed aircraft velocity and target velocity indicators for Russian HUDs.

- Range bumping on F-15C VSD has been corrected and TDC is reset to center of VSD after a range bump.

- Increased the thickness of the RPI, RTR, and RMIN lines on the F-15C's HUD DLZ.

- Re-made Mach number indication for Su-27/33, MiG-29 and F-15C.

- Disabled ability to re-arm when landing outside an airfield.

- Trim speed has been increased.

- Removed chaff and flares from MiG-25P / RBT.

- Enabled force feedback trim effect.

- Implemented gain parameters for force feedback effects.

- Disabled cockpit stick neutral position displacement emulation for fore feedback when trim is on.

- Enabled cockpit camera control with joystick axis when cockpit mouse view option is off.

- Changed joystick polling algorithm.

- FBP fixed loadouts now correct.

- Restored mouse zoom limits in the cockpit.

- Mouse view option removed from cockpit options and moved to difficulty options.

- The names for all Russian air-to-ground weapons are now visible on the Russian HUDs when in Russian HUD mode.

- Restored object crash in external view.

- Adjusted visibility range of ground object labels.

- Fixed picture of M-818 on AWACS view.

- Fixed bug regarding Betty voice after switching aircraft (Alt-J).

- Invulnerable flag setting is corrected.

- Ground based SAMs now work correctly with enemy ships in the mission.

- Corrected behavior of turbulence (imperial units).

- Corrected training missions.

- Corrected crash from third mission of F-15C campaign.

This covers most of what has been addressed so far in the 1.02 patch. Again, this patch is not done additional items will be added. Please be patient.

-Matt

Matt "Wags" Wagner
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Patch 1.02
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 08, 2004, 20:45:27 »
Ok, a kiedy wezmą się za resztę bugów ? ;)

Kos

  • Gość
Patch 1.02
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 08, 2004, 21:16:12 »
Cytat: Kusch
I oto Pan Wagner podaje co nowego wniesie patch 1.02


....dalsza czesc jest w j.angielskim. A ja tak niesmialo pozwole sobie zpytac: a co z tymi, ktorzy nie znaja angielskiego?

Pragne przypomniec, ze juz niejednokrotnie zwracalem sie na Forum do kolegow cytujacych teksty w innych jezykach z prosba o zamieszczenie chociaz krociutkiego streszczenia przytaczanego tekstu z mysla o tych wlasnie nie kumatych w tymze jezyku. Dla nas byloby to duze ulatwienie.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.02
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 08, 2004, 21:19:02 »
No własnie ja też nie znam, może ktoś będzie taki dobry  :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Patch 1.02
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 08, 2004, 21:24:22 »
Raczej nie ma po co... nic znaczącego nie poprawili... sama kosmetyka elektroniki i paru bajerów.

Ale znajcie moją litość :D

- poprawienie błędu przy strzelaniu z działka (te zacięcia)
- radar w F-15C jest bardziej odporny na zakłócenia
- eee... dodano "+" do celu który obserwujemy (nie pytajcie mnie, sam nie wiem o co biega)
- włączono mini HUD
- zwiększono efektywność rakiet A-A
- w grze on-line gracze będą mogli zobaczyć swoje rakiety dym (dym z rakiet ??)
- poprawiono działanie RWR w multiplayu
- poprawiono błąd niebieskiego ekranu dla kart GF2 (czyli też GF4MX)
- dodano obsługę nowych dodatkowych osi (coś dla posiadaczy Cougara)
- można wybierać uzbrojenie dla swojego wingmana
- ustawienia ruchu ulicznego w końcu będą się poprawnie zapisywać
- "Scenes settting" też
- ukryte obiekty nie są już widoczne pod F10
- po zapauzowaniu dźwięki są cichsze (fajnie, tylko o tym marzyłem :| )
- rosyjskie samoloty mogą zablokować się na celu dopiero z 85% zasięgu radaru
- kiedy mamy zablokowany np. radar na celu i zmienimy na EOS, to nie tracimy lock'a
- kiedy np. radar zgubi cel to EOS będzie starał się na nim zablokować
- poprawiono wyświetlanie prędkości na rosyjskich HUD'ach
- [Range bumping on F-15C VSD has been corrected and TDC is reset to center of VSD after a range bump. ]  eee... że co ? ;)
- ...
- zmieniono wskaźnik prędkości w samolotach (prędkości w Mach.)
- wyłączono opcję uzbrojenia samolotu, gdy jest się poza lotniskiem
- przyspieszono działanie trymu
- usunięto flary i paski folli z Mig'a 25P /RBT (pasjonujące nieprawdaż?)
- włączono efekt force feedback dla trymu
- ogólnie ulepszono opcje Force Feedbacku
- bla bla bla

Sorry, ale reszta to już totalne duperele typu sterowanie kamerą za pomocą Joy'a kiedy "mouselook" jest wyłączony :| ...

Elwood

  • Gość
Patch 1.02
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 08, 2004, 23:26:52 »
Jak rozumiem nie ma szans na wirtualny kokpit z działającymi przyciskami, jak w EF2000 parę lat temu ?
Wielka szkoda. Przy tym silniku gry i tej grafice, naprawdę wielka szkoda.

Patch 1.02
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 10, 2004, 21:43:24 »
A co ze sterowaniem widoku myszą w funkcji F2- jak w FB?
Szczerze powiem , nawet nie wiem czy jest taka możliwość , bo jak na razie gra po jej zakupie i zainstalowaniu leży nietknięta i czeka na lepszą konfigurację sprzętu. Przy obecnym szkoda nerwów.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Gujos

  • Gość
Patch 1.02
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 27, 2004, 10:41:09 »
    A co ze sterowaniem widoku myszą w funkcji F2- jak w FB?[/list:u]
    Rozglądanie się mychą - oczywiście.
    Pzdr.

Ajti

  • Gość
Patch 1.02
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 01, 2004, 15:25:14 »
I co, wiadomo kiedy nowy patch ujzy swiatlo dzienne?

Pozdrawiam

Patch 1.02
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 01, 2004, 18:51:32 »
Raczej niepredko wnisokujac z tego posta:

A Release Date for V1.02 Patch will NOT be provided
Bartek
Aztec.pl