Raczej nie ma po co... nic znaczącego nie poprawili... sama kosmetyka elektroniki i paru bajerów.
Ale znajcie moją litość

- poprawienie błędu przy strzelaniu z działka (te zacięcia)
- radar w F-15C jest bardziej odporny na zakłócenia
- eee... dodano "+" do celu który obserwujemy (nie pytajcie mnie, sam nie wiem o co biega)
- włączono mini HUD
- zwiększono efektywność rakiet A-A
- w grze on-line gracze będą mogli zobaczyć swoje rakiety dym (dym z rakiet ??)
- poprawiono działanie RWR w multiplayu
- poprawiono błąd niebieskiego ekranu dla kart GF2 (czyli też GF4MX)
- dodano obsługę nowych dodatkowych osi (coś dla posiadaczy Cougara)
- można wybierać uzbrojenie dla swojego wingmana
- ustawienia ruchu ulicznego w końcu będą się poprawnie zapisywać
- "Scenes settting" też
- ukryte obiekty nie są już widoczne pod F10
- po zapauzowaniu dźwięki są cichsze (fajnie, tylko o tym marzyłem

)
- rosyjskie samoloty mogą zablokować się na celu dopiero z 85% zasięgu radaru
- kiedy mamy zablokowany np. radar na celu i zmienimy na EOS, to nie tracimy lock'a
- kiedy np. radar zgubi cel to EOS będzie starał się na nim zablokować
- poprawiono wyświetlanie prędkości na rosyjskich HUD'ach
- [Range bumping on F-15C VSD has been corrected and TDC is reset to center of VSD after a range bump. ] eee... że co ?

- ...
- zmieniono wskaźnik prędkości w samolotach (prędkości w Mach.)
- wyłączono opcję uzbrojenia samolotu, gdy jest się poza lotniskiem
- przyspieszono działanie trymu
- usunięto flary i paski folli z Mig'a 25P /RBT (pasjonujące nieprawdaż?)
- włączono efekt force feedback dla trymu
- ogólnie ulepszono opcje Force Feedbacku
- bla bla bla
Sorry, ale reszta to już totalne duperele typu sterowanie kamerą za pomocą Joy'a kiedy "mouselook" jest wyłączony

...