Autor Wątek: FW190vsSpitfireV  (Przeczytany 7719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FW190vsSpitfireV
« dnia: Marca 31, 2004, 20:36:56 »
FockeWulfy 190 A1, A2, A3 miały przewagę nad spitfire V, kiedy piloci niemieccy meldowali o pierwszych walkach.
Josif WUrmheller zestrzelił jednego dnia 7 spitfirów. FW190 A4 miał już MW50(a w FB:AEP nie ma), prędkość 670km/h
i był zdecydowanie lepszy od spitfire V. W FB:AEP spitfire V bez problemu zestrzeliwuje nawet FW190A4.
O co chodzi? Na czym polegała przewaga wczesnych wersji FW190?
Jakie zalety miał ten samolot?
W grze FW190 jest bardziej ociężały i gorzej się wznosi od Bf109.

Predator

  • Gość
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 31, 2004, 20:51:17 »
Ale będzie burza :mrgreen: chyba wiem co powiedzą wyjadacze ale niebęde peszył :)

Schmeisser

  • Gość
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 31, 2004, 20:58:44 »
Welcome in Olegtrix

BeSure you is wrong!!!

Niemcy nigdy nie mieli dobrych samolotów, to neofaszystowska propaganda, podobnie jak nie mieli żadnych asów, a tym bardziej na froncie wschodnim, gdzie samoloty przewyższały te które latały na froncie zachodnim. Mylisz się. Jesteś ofiarą nazistowskiej propagandy

FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 31, 2004, 21:09:26 »
No nie Sermen, pierwszy post i od razu bardzo RAŻĄCY BŁĄD, otóż Josef Wurmheller zestrzelił, a było to 19 sierpnia 42 roku pod Dieppe zaledwie 6 Spitfire i jednego Blenheima.

Fw-190 właściwie nie miał żadnych zalet, był ciężki i mało zwrotny nie to co radzieckie Jaki które jak wiadomo miały niesłychanie lekką konstrukcje i to już w latach 40' kiedy nie znano jeszcze wielu lekkich materiałów stosowanych w dzisiejszych konstrukcjach lotniczych, biorąc to pod uwage myśliwce Jakowlewa nalezy uznac za rewelację na skalę światową !
We'll come in low, out of the rising sun, and about a mile out, we'll put on the music...

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 31, 2004, 21:09:58 »
1. piloci oceniali, że A8 był równie zwrotny jak Spit IX, a przynajmniej był dla niego równorzednym przeciwnikiem

zobaczymy czy Olo to wogóle poprawi

2. A4 nie miały zamontowanego systemu MW50 , nie dotarły w czasie ich produkcji do fabryki, choć były przystosowane do tej instalacji. Montaż odbywał sie w modelu A5

3. to jest też kwestia taktyki, aby wygrać ze Spitem, aczkolwiek na dogu nie podjołbym sie tego

4. I hate Fw 190 in OlegMatrix

howg
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Schmeisser

  • Gość
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 31, 2004, 21:12:31 »
Cytat: Gizmo

Fw-190 właściwie nie miał żadnych zalet, był ciężki i mało zwrotny nie to co radzieckie Jaki które jak wiadomo miały niesłychanie lekką konstrukcje i to już w latach 40' kiedy nie znano jeszcze wielu lekkich materiałów stosowanych w dzisiejszych konstrukcjach lotniczych, biorąc to pod uwage myśliwce Jakowlewa nalezy uznac za rewelację na skalę światową !


trudno nie wspomniec o niewystarczajacym uzbrojeniu, i silniku ktory do niczego sie nie nadawał bo był od bombowca
do tego konstrukcja ekstremalnie podatna na uszkodzeniam, słabe podwozie, niewielka ilość amunicji

FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 31, 2004, 21:16:29 »
OK no to na serio, Spitfire jest jednak bardziej zwrotny od Fw-190 nie przesadzajmy (chodzi mi o zakręt o 360 stopni) tzn moze kręcić ciaśniejsze kółka.
Przewagę Fw-190 ma pod wzglęem tzw. prędkości przechylenia (beczka) co pozwala mu przy duzych prędkosciach szybko usunąć się z lini ognia. Wadą Spita była także mniejsza niż w samolotach niemieckich prędkośc nurkowania.
Pozatym Fw-190 jest DUŻO BARDZIEJ odporny na uszkodzenia co w FB oczywiście odzwierciedlenia nie ma żadnego a Spit dysponuje jakimś mega pancerzem.
A teraz pytanie za 100pkt, skoro naprawdę gromiony równo przez Fw-190, Spit V jest w FB taki dobry to jaki będzie Spit IX ?
We'll come in low, out of the rising sun, and about a mile out, we'll put on the music...

Zoom

  • Gość
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 31, 2004, 21:24:09 »
Większość tego typu problemów mają ludzie lubiący latać w kółko. Jak niedawno na dogu spotkałem się z waszym "byłym kolegą" Kwiatkiem w FW A4 to niewiele miałem do powiedzenia w Spicie.
Przelot jeden, drugi, czasami trzeci i po "rozmowie".
Było tak jak opisał Gizmo powyżej.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 31, 2004, 21:24:10 »
Cytat: Gizmo
A teraz pytanie za 100pkt, skoro naprawdę gromiony równo przez Fw-190, Spit V jest w FB taki dobry to jaki będzie Spit IX ?



to bedzie MegaSpit Mk. Horror     :lol:
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline macras

  • *
  • JG300
    • Agencja Reklamowa
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 31, 2004, 21:26:02 »
Cytuj
A teraz pytanie za 100pkt, skoro naprawdę gromiony równo przez Fw-190, Spit V jest w FB taki dobry to jaki będzie Spit IX ?


Nie pytaj .... :lol:
Geschwader  Kommodore

Elwood

  • Gość
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 31, 2004, 21:36:39 »
Ja tam nie wiem, znam się tylko na gumowych wężach od nagrzewnicy do Poldasa, ale faszyści przegrali wojnę więc mieli gorsze samoloty, logiczne prawda? Poczekajmy jednak na końcową wypowiedź Feniksa, to się dowiemy jak było naprawdę.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 31, 2004, 21:39:39 »
Fw190 A4 to praktycznie A3, roznil sie tym ze radiostacje FuG 7a zastapiono FuG 16Z, c zaowocowalo powstaniem malej antenki na samej gorze statecznika pionowego razem z wejsciem na linki sterowe (o ile dobrze pamietam i nie pomylilem z innym modelem). Cos tam jeszcze bylo o opcjonalnym radio FuG 25 IFF ale nie pamietam co (musialo byc malo istotne skoro nie pamietam :P). Napedzany byl silniczkiem (1730 konikow) BMW 801D1 lub D2 w zaleznosci jak sie trafilo. Poprawiono mu jeszcze chyba chlodzenie silnika, teraz pilot mogl sobie kontrolowac przeplyw powietrza przez ustawienie koncowek wylotowych?? :roll:. Aha no i najwazniejsze, teraz mozna bylo na krzydelka zamocowac polowe zestawy zewnetrznych zabawek dla prawdziwych mezczyzn.
Samolot od 1942 goda :P w tej wersji zaczol masowo pojawiac sie nad frontem wschodnim :twisted:  :twisted:  :twisted: wiec wszystkie kufajmany pokochaly go i wszyscy zyli dlugo i szczesliwie :twisted:  :twisted:  :twisted: . Warto tez dodac ze zmienila sie rowniez plyta pancerna za glowka pilota bo do tej pory byly dwa rodzaje.

Moim zdaniem glowna zaleta tego samolotu byla jego uniwersalnosc, latwo mozna bylo go przystosowac do misji Jabo jak rowniez do typowych zadan mysliwskich lub rekonesansu.

W FB, coz tu raczej nei radze sie kierowac do konca tym co pisze w roznych publikacjach ale jedynym sensownym atakiem na Spita jest Boom & Zoom bo w kolowce spadnie sie jak szmata a pierwsze co sie rozwali to revi. Poczekamy na pacza moze on cos zmieni.

To chyba tyle :P jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze, a jak sie w czyms pomylilem to niech mnie ktos poprawi :mrgreen:  :roll:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 31, 2004, 21:56:48 »
Cytat: Redspider
to bedzie MegaSpit Mk. Horror     :lol:

I będzie miał po 120 naboi do działek, a nie 60 jak Vb  :twisted:

FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 31, 2004, 22:37:30 »
Cytat: Kosi Mazaki
Poczekamy na pacza moze on cos zmieni



Owszem zmieni na gorsze :lol: . Każdy kolejny pacz do Forgotten Battles jednego buga poprawia - ale nie do końca i jednocześnie przynosi kolejne :evil:  :evil:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline macras

  • *
  • JG300
    • Agencja Reklamowa
FW190vsSpitfireV
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 31, 2004, 22:55:50 »
Cytuj
Poczekamy na pacza moze on cos zmieni.


To czekamy jeszcze na jakiegos patcha :?:  :!:  :shock:
Geschwader  Kommodore