Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41720 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 16, 2007, 10:01:55 »
UR Geara, Cam2Pan czy inne takie... Jak Ci spadają dramatycznie, nawet chwilowo FPS-y w grze, to właśnie widać skoki widoku - oczywiście jeśli się w tym czasie obracasz :-)

To samo u mnie - płynnie i ładnie, a jak mnie tłum wrogów napadnie to klatki spadają i widok skacze, i to wtedy, gdy najbardziej potrzebny...

Sorbifer
(Kiepsky)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

katrinko

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 26, 2007, 23:24:04 »
witam

od paru dni jestem posiadaczem UR-geara. Kłopot w tym, że dostałem swojego bez kabelka łączącego kask z emiterem. Mój sprzedawca wykonuje jakieś ruchy pozorne, więc zacząłem szukać sam, tak trafiłem tu. I tu moja prośba: czy któryś z Was posiada może schemat połączeń ww. kabelka? A jak ma czy mógłby tu zamieścić? Ew. czy mógłbym prosić kogoś o cyknięcie fotki wtyczek tak, żeby było widać kolory kabelków w środku?

Próbowałem łączyć dwoma kabelkami telefonicznymi, ale mają za mało styków (po 4, UR używa w każdej po 6). Próbowałem zrobić własny, ale łączenie 1-1, 2-2, 3-3 itd. nie działa. Coś tam na ekranie kalibracyjnym skacze, jakieś diody się świecą, ale pożytku z tego nie ma żadnego.

Będę niezmiernie wdzięczny. Poważnie :)

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 26, 2007, 23:39:31 »
Idź do sklepu elektronicznego,niech Ci lejdi zrobi dwa dwu metrowe 6-żyłowe kable z takimi samymi końcówkami.Kolory kabelków są nie istotne,ważne żeby wejście znajdowało swojego odpowiednika na wyjściu.Z tego co się orientuję koszt takich kabelków to będzie około 10 zł.Jak będziesz miał kalble to oznacz jeden i:czarne do czarnego-szare do szarego
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

katrinko

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 26, 2007, 23:52:50 »
Tak właśnie zrobiłem, i nie chodzi. Przychodzi mi jeszcze do głowy podłączyć wszystko "w lustrze" i sprawdzić jeszcze raz. Na razie podłączyłem analogicznie jak kabelek telefoniczny.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 27, 2007, 01:00:56 »
Masz tutaj trochę schematów. Powinny  pomóc.
http://download.yousendit.com/829BA76D4A5E48A6

Powodzenia

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 27, 2007, 06:22:13 »
Tak właśnie zrobiłem, i nie chodzi. Przychodzi mi jeszcze do głowy podłączyć wszystko "w lustrze" i sprawdzić jeszcze raz. Na razie podłączyłem analogicznie jak kabelek telefoniczny.
Istnieje możliwość ze za pierwszym razem źle podłączyłeś bieguny i gerat się spalił
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

katrinko

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 27, 2007, 21:20:21 »
Masz tutaj trochę schematów. Powinny  pomóc.
http://download.yousendit.com/829BA76D4A5E48A6

Powodzenia
Jest jeden który faktycznie powinien, będę działał. Dzięki.

Myśli o tym że się schajcował nawet nie przyjmuję do wiadomości.  :001:

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 28, 2007, 19:41:51 »
KATRINKO

Posiadam oryginalny przewód łączący kask z emiterem. Tak jak pisałem wcześniej próbowałem przedłużyć oryginalny przewód dorabianym. Niestety to rozwiązanie nie działa. Natomiast "lejdi"  :002:zrobiła mi  :003: dwa 6 żyłowe 4,5 metrowe kabelki, które działają. Nie potrzebuje oryginalnych. Napisz do mnie na priva to dogramy szczegóły....

BigMac

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 29, 2007, 13:56:07 »
Fantastyczny awatar  :002:

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 29, 2007, 20:48:48 »
NewView 37E - 01.03.2007

Wersja 37E wraz ze wszystkimi poprawkami - http://tiny.pl/cbfw   

Wersja 37E nazwana przez twórców jako czystahttp://tiny.pl/cbfc
Zestaw poprawek 1 - http://tiny.pl/cbfd
Zestaw poprawek 2 - http://tiny.pl/cbff



Poza tym:
NewViewToMouse w wersji  0.9  - http://tiny.pl/cbf1

Zestaw testowych bibliotek DLL dla użytkowników Cam2Pan
DLL ze źródłami - http://tiny.pl/cbfp
DLL - http://tiny.pl/cbfl

Filmik (w formacie *trk) przedstawiające jak działa NV - http://tiny.pl/cbf4


Mam nadzieję ,że linki nie wygasną. Jak by się tak stało to założę na te pliki jakiś serwer.
Znalazłem też opis jak uruchomić UrGear'a z MSFS2004 ale na razie nie będę go tłumaczyć ponieważ nie mam sprawnego hełmu. Jak go naprawię i sprawdzę czy to na pewno działa to dam znać.
http://www.sukhoi.ru/forum/showthread.php?t=23497

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 30, 2007, 10:36:05 »
BigMac cieszę się, że Ci się podoba  :002: Hornet o ile dobrze pamietam chyba szukałeś elektroniki do Kasku. Otóż ja posiadam dwa zestawy, ponieważ w pierwszym wysiadł mi po miesiącu odbiornik (!) - po prostu mam zblokowany widok. Diodki nie swiecą a jak swiecą to cztery na raz. Kupiłem drugi zestaw podmieniłem odbiornik i sysko chodzi. Mogę się pozbyć jednego uszkodzonego zestawu... może go wybebeszysz i cos znajdziesz dla siebie.  :020: 

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 30, 2007, 18:42:54 »
Chętnie się nim zaopiekuje mavericks :icon_smile: omówimy to dokładniej na PW ... 

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 30, 2007, 21:41:42 »
Dzięki wielkie za linki do nowych wersji!
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 30, 2007, 23:22:22 »
Fragment z instrukcji Nview, zakładka helmet i tajemnicze k123.
Czy ktoś mógłby to przetłumaczyć?
Chociaż ot tego Porog 3 razy?

Коэффициенты К1, К2 и К3

Коэффициенты участвуют в алгоритмах сглаживания, применяемых в NewView для получения абсолютных координат со шлема. Весовые коэффициенты К1 и К3 используются при усреднении значений и определют влияние на конечный, усредненный результат алгоритма "Устаревания", этот алгоритм усредняет данные так - чем более новее данные, тем больше они влияют на сглаживание. Весовой коэффициент К2 также участвует в усреднении данных и определяет влияние алгоритма "Расстояния", алгоритм усредняет данные по принципу - чем дальше координаты от начала отсчета, тем меньше их влияние на сглаживание. Для эффективного сглаживания применяются оба алготима при значениях координат ниже порога, а при значениях выше порогового применяется только алгоритм "Расстояния".

Пример: Подбор коэффициентов и порога
Порог = 16000: K1=1, K2=0 и любом K3
Сглаживание будет производиться только по алгоритму "Устаревания";


Порог = 6000: K1=0, K2=1, K3=0
Сглаживание будет производиться только по алгоритму "Расстояния";


Порог = 6000: K1=0, K2=20, K3=1
Сглаживание будет производитья по обоим алгоритмам, однако приоритетным будет алгоритм "Расстояния";


Оптимальные значения порога и коэффициентов К1, К2 и К3 в каждом конкретном случае подбираются экспериментально, но для начала можно попробовать следующие настройки: уровень сглаживания = 20, порог = 3000, К1 = 10, К2 = 0, К3 = 1.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 01, 2007, 07:38:45 »
Tłumaczone na szybko i ze słownikiem więc nie wiem czy Ci to coś pomoże (sam też nie mogę tego zweryfikować ...)  Kursywą zaznaczyłem słowa których nie mogłem ani znaleźć ani  zrozumieć...  przepisałem je na normalne literki może ktoś coś wymyśli. 

Cytuj
Współczynniki К1, К2 i К3

Współczynniki biorące udział w algorytmach wygładzania, stosowanych w NewView dla odbioru (absolutnych ?) współrzędnych z hełmu. Wartości współczynników K1 i K3 wykorzystają się przy uśrednianiu znaczeń i (opriedielut) wpływ na ostatecznego, uśredniony rezultat algorytmu "Przeżywania się - Устаревания", ten algorytm uśrednia dane tak - czym więcej nowych  danych, tym bardziej wpływają one na wygładzanie. Na wartość współczynnika K2 wpływa także uśrednianie danych i określa wpływ algorytmu "Odległości", algorytm "uśrednione dane" na zasadzie działa tak - czym dalej współrzędne od początku od wyniku (od rachunku ?), tym mniejszy  ich wpływ na wygładzanie. Dla efektywnego wygładzania stosują się oba algorytmy przy wartościach współrzędnych poniżej progu, a przy wartościach powyżej progu stosuje się tylko algorytm "Odległości".

Przykłady:

Zbiór współczynników i progu
Próg = 16000: K1=1, K2=0 i każdym K3
Wygładzanie będzie produkować się tylko po algorytmie "Przeżywania się";

Próg = 6000: K1=0, K2=1, K3=0
Wygładzanie będzie produkować się tylko po algorytmie "Odległości";

Próg = 6000: K1=0, K2=20, K3=1
Wygładzanie będzie (proizwoditja ?) dostosowane obu algorytmom, ale priorytetowy będzie algorytm "Odległości";

Optymalne znaczenia progu i współczynników K1, K2 i K3 w każdym konkretnym wypadku dopasowuje  się eksperymentalnie, lecz na początku można spróbować następujących ustawień: poziom wygładzania = 20, próg = 3000, K1 = 10, K2 = 0, K3 = 1.