Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41712 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzysztof

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 24, 2005, 09:57:52 »
Kupiłem dziś hełm UR GEAR na allegro (za 35zł) moze mi ktos pomoc go ustawic ?

303_Hornet141

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 26, 2005, 17:02:26 »
Tak sie skalda ze mam UrGears ;-) tylko jest problem bo komputer go nie widzi. Tzn podczas instalacji wyskakuje cos takiego.



A co najdziewniejsze  kiedy ruszam helmem naprzeciw detektora to zapalaja sie diody wiec helm dziala ? Moze mi ktos powiedziac dlaczego nie widzi podlaczonego helmu ?

Boxster

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 26, 2005, 17:43:23 »
@Krzysztof
Możesz dać linka do tej aukcji?

303_Hornet141

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 27, 2005, 12:07:20 »
To chyba byla ta : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=60606720

Ale jeszcze tue jest union gear :
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=61784571 - za rozsadna cene

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=62007668 - dla hardcorowcow ;-/

A co do UR GEARa to udalo mi sie go odpalic dzikie pomocy Oswalda z 306 dywizjony. Dzieki ;-)

Dziala świetnie z IL-2FB ale jakos nie moge go skonfigurowac pod LockOnem ;-) Polecam wszystkim swietna alternatywa do TrackaIr i napewno jest lepszy od freelooka ktory cigle gubil sygnal.

Boxster

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 28, 2005, 03:17:33 »
No właśnie o LOMAC-a tu mi się najbardziej rozchodzi... ktoś dał radę?

303_Hornet141

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 28, 2005, 07:24:57 »
Ostatnio probowalem dowiedziec się czegoś na temat UR GEARa i znalazlem taki oto watek na ruskim forum.

Oto link -> http://www.sukhoi.ru/forum/archive/index.php/t-11856.html

I znalazlem takie cos :

NewView 35 (12/08/2005) - To jest chyba najnowsza wersja tego programu. W kazdym razie dziala świetnie.

DOWNLOAD ->  http://forum.sukhoi.ru/attachment.php?attachmentid=44437

Teraz coś dla tych z problemem z NewView 29.  Jak zapewne czytaliście 306_Oswald pomogl mi ustawic to ustrojstwo.

Oto moja konfiguracja:

0 - UrGear
1 - Pedały na USB
2 - Saitek X45

A tutaj sa screeny:

-> http://img196.imageshack.us/img196/851/buttons4py.jpg

-> http://img196.imageshack.us/img196/8885/joy4pd.jpg

-> http://img196.imageshack.us/img196/562/helmet8cw.jpg

W zakładce Helmet jako Main - działa Joy w tym przypadku Saitek x45 natomiast jako Additional działa  UR GEAR.


[ Dodano: Nie 28 Sie, 2005 17:15 ]
URUCHMIENIE UR GEAR POD LOCKONEM !
[/size]

1. Pobieramy NewView v35 i ustawiamy tak jak v29 do np. Il-2 ( czyli wedle uznania)

2. Tworzymy profil lockona i dodajemy go do rejestru. ( Jezeli profil ci sie nie pokazal dodaj plik do rejestru i odpala LockOna)

Teraz najwazniejsze jezeli tego nie zrobimy nie bedziemy mogli korzystac z klawiatury. A ona sie czasem przydaje.

3. Wracamy do windy wchodzmy do folder NewView v35 i znajdujemy nasz plik z profilem do lockona (u mnie nazywa sie on LOCK ON_1.ini ) . Otwieramy go za pomoca notatnika i szukamy dzialu [Controls] . Potem szukamy poddzialu LockOnMode i zmieniamy wpis przy nim z False na True zeby wygladal tak LockOnMode=True. Teraz wchodzimy do NewView 35 i Dodajemy pliki DLL do rejestru.

Od teraz mozecie sie cieszyc wpelni kompatybilnym z LockOnem  Ur Gearem. I pomyslec ze zajelo mi to caly dzien. Jak ktos bedzie mial problem to moge podeslac moj profil ale ostrzegam ze ja mam wiecej urzadzen.

Pozdrawiam i milego latania.

P.S.

Pierwsza walka z celownikiem nahelmowym.

-> http://img209.imageshack.us/img209/4840/screenshot0001gv.jpg

delaRobal

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #21 dnia: Września 10, 2005, 00:01:23 »
hmm, zrobilem wszytsko tak jak kolega powiedzial, ale jest jeden problem (chodzi o ila): w zakladce helmet ustawiam os x jako main, os y tak samo, wszystko wydaje sie ok. Natomiast po wejsciu do gry moge rozgladac sie urgearem tylko na boki (os x). Po ponownym wejsciu do ustawien nview okazuje sie, ze os y zostala przestawiona na aditional. Wie ktos o co chodzi?

303_Hornet141

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #22 dnia: Września 10, 2005, 07:13:31 »
Po prawidlowym ustawieniu musisz jeszcze raz wszystko zapisac i dodac do rejestru. Potem jest dobrze sprawdzic czy sie cos nie zmienilo zanim nie odpalisz IL.

delaRobal

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #23 dnia: Września 10, 2005, 08:57:12 »
dzieki za szybka odpowiedz, ale sek w tym, ze robie wsztystko dokladnie tak jak napisales, tzn: zapisuje ustawienia przed odpaleniem ila. Chodzi o to, ze po uruchomieniu gry cos sie samo automatycznie przestawia i po ponownym wejsciu do  nview os y zapisana jest jako aditional. Moglbys dokladniej podac swoja konfiguracje, bo moze cos w ustawieniach w innym miejscu skopalem? Np nie bardzo wiem gdzie wybrac kolejnosc kontrolerow. Pozdrawiam

[ Dodano: Sob 10 Wrz, 2005 22:51 ]
a teraz jest jeszcze gorzej:( tamten problem wystepowal w wersji 2.9, sciagnalem wiec 3.5 w nadziei ,ze to rozwiaze sprawe a tu lipa, wogole urgear nie dziala, tzn: w zakladce helmet jest ok, ale il go nie widzi

[ Dodano: Wto 13 Wrz, 2005 20:53 ]
I wszystko jasne:]
Wspólnymi siłami wraz z Hornetem doszlismy do przyczyny błędu. Pierwsza wazna sprawa to w panelu sterowania--kontrolery gier należy dodac URgeara jako 2-osiowy joystick z dwoma przyciskami (wszystko podaję dla winXP). Następnie będąc w zakładce kontrolery gier należy kliknąć okienko "zaawansowane" i wybrać jako "urządzenie do pracy ze starszymi programami" joystick, którym gramy (nie ten dwuosiowy, którym jest fizycznie nasz hełm) i nacisnąc OK. Teraz odpalamy Nview - dla iła podobno najlepiej zainstalować wersję 2.9- i teraz pierwsza rzecz jaką musimy zrobić, to kliknąć przycisk "add dll to registry" i następnie "create ini file". Póżniej przechodzimy do zakładki "Joystick" i w pierwszym urządzeniu Main, którym jest nasz joy zostawiamy 0, natomiast w Additional (nasz hełm) ustawiamy 1 (chyba ze pod 1 mamy np pedaly, wtedy ustwiamy 2, ale przy wersji joy+hełm wpisujemy 1). Odhaczamy również opcję Enabled i klikamy button Apply. Teraz ponownie wracamy do zakładki Installation, gdzie generowaliśmy pliki dll oraz ini i ponownie klikamy "add dll to registry". I teraz ważna sprawa: należy zamknąć program, odpalić go ponownie i sprawdzić, czy nasze ustawienia się zapisały. Jeśli nie to całąoperację powtarzamy od nowa. Dopiero kiedy stwierdzimy, że wszystko się zapisało, przechodzimy do dalszych ustawień. Otwieramy zakładkę HELMET i nie zmieniamy nic, oprócz dwóch rzeczy: oś X i Y. Obydwie muszą być oznaczone jako Additional. Teraz w okienku po prawej kwadracik powinien poruszać się wraz z ruchami naszej głowy. Zaznaczamy jeszcze tylko "Enabled on startup", kikamy Apply, ponownie przechodzimy do zakładki Installation i wybieramy "add dll to registry". I znów ważna sprawa: ponownie kończymy program i uruchamiamy go na nowo!. Teraz wchodzimy z powrotem do zakładki helmet i prawdopodobnie stwierdzimy, ze jedna z osi jest ustawiona jako 'main'. Jesli tak jest, ponownie ustawiamy ja jako additional. klikamy "apply", przechodzimy do zakładki "Installation", klikamy "add dll to registry" i resetujemy program. Teraz wszystko powinno być ok, czyli obydwie osie ustawione jako additional, a w zakładce "Joystick" mamy 'main' jako device 0 a 'additional' jako device 1. Odpalamy iła i cieszymy się z zalet naszego URgeara:) A i jeszcze jedno, Nview musi byc odpalony podczas gdy chcemy grać w naszego Iłka, chociaż ręki nie dam sobie za to obciąć.[p]Jeszcze raz wielkie dzieki dla Horneta, który pomógł mi sie uporac z problemem, opis instalki hełmu napisałem za Jego namową (moze dzieki temu podlize sie rowniez Mazakowi i dostane haslo do serva, pomimo ze nie jestem w zadnym dywizjonie:P). Pozdrawiam.

Gładki

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #24 dnia: Września 15, 2005, 22:22:44 »
Rozumiem, że jest to urządzenie bezprzewodowe. Jak z zasilaniem. Jaka jakość dźwięku? Jaka rozdzielczość i dopasowanie do ruchów głowy? Jak to się ma do Track IR 2? Co lepiej kupić gdy pieniądze nie grają roli? Jakie wrażenia z gry? Czy urządzenie potrafi się zgubić?

delaRobal

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #25 dnia: Września 15, 2005, 22:40:05 »
na monitorze stawiasz detektor ruchu, w sluchawkach masz zamontowany nadajnik, testowalem tylko w Ile, rewelacyjna plynnnosc ruchow, nie gubi punktu odniesienia, chyba ze zbyt gwaltownie poruszysz glowa, ale wszytko mozna ustawic wedlug wlasnych potrzeb. Jedyny feler to taki, ze nie da sie podlaczyc przez usb, trzbe miec port gier, wiec jak masz joya bez usb, to masz dylemat:> No i dzwiek jest cieniutki, ale nie o to chodzi w tej zabawce, zreszta glosniczki w sluchawkach da sie wymienic. Nie wiem jak sie ma do track ira, ale powiem ze za ta cene (70 zeta na allegro) w pełni spełnia moje oczekiwania

303_Hornet141

  • Gość
Kask Union Reality
« Odpowiedź #26 dnia: Września 25, 2005, 20:24:37 »
J na allegro dalem za to 35zł ( z przesylka )  :lol:  W kazdym razie wydaje mi sie ze jest do uzo bardziej niewygodne od TrackaIR ale sie spisuje jesli ktos nie ma kasy. Ja wolalem sobie kupic nowy wentylator na procka niz wydawac 400zł na tracka.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 17, 2006, 08:07:16 »
Nowe NewView v36 z 30.11.2005
Do pobrania stąd: http://rff.mfpl.ru/index.php?act=Attach&type=post&id=10875

W porowaniu do wersji 35 zawiera mozliwosc ustawienia trzeciej osi ( glebokosci ) nie wiem jeszcze jak to dziala ale jak sprawdze to napewno sie tym podziele. ;-)


A to screen :



303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 17, 2006, 16:38:34 »
A tutaj jest jakis tajemniczy plik ktory nazywa sie:

NPClient_36_fix.zip
A to link:
http://www.sukhoi.ru/forum/attachment.php?attachmentid=49746

Wydaje mi sie ze usuwa bledy ;-)

zaznaczam ze go nie testowalem i nie wiem jak bedzie dzialac ;-)

Gładki

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 18, 2006, 22:17:07 »
A jak wygląda sprawa zasilania? Jakieś baterie? Ja bym najchętniej zamontował to pod zwykłe słuchawki, to znaczy zostawił z tego tylko element wysyłający światło do nadajnika, ale zastanawia mnie właśnie sprawa zasilania.