Autor Wątek: Kobra Pugaczowa????  (Przeczytany 13049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 05, 2010, 09:04:35 »
Dzięki panowie, już się nauczyłem  :002:

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 05, 2010, 15:44:05 »
Kobrę wykonujemy na nie większej wysokości niż 500, zwalniamy do prędkości około 300 km/h, naciskamy klawisz "k" i wychylamy drążek do siebie.

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 05, 2010, 16:37:32 »
Wyżej niż 500 metrów nie można już kobry zrobić...??? hahahahahahahhaa...ach ci znawcy

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 05, 2010, 16:59:48 »
no przecierz tak napisałem  :007:

[gmod] Zdanie rozpoczynamy z wielkiej litery, oraz na początku każdego wypowiedzenia następującego po kropce, po pytajniku i wykrzykniku. Kusch.[/gmod]

[gmod]Ort jeszcze jest. John Cool.[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2010, 17:27:14 wysłana przez John Cool »

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:32:04 »
Przepraszam za ponowne  odkopanie tego starego  wątku, ale czy w FC2 jest w ogóle mozliwość wykonania kobry? Jakoś nie mogę znaleźć przycisku do wyłączenia ogranicznika max AOA.

mmaruda

  • Gość
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 10, 2010, 21:01:23 »
Nie ma i nie zanosi się, żeby wróciła. Napisali na forum, że fizyka kobry jest skopana i nierealistyczna więc wywalono możliwość wyłączenia limitera AOA.

poko24

  • Gość
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 14, 2010, 18:29:14 »
Chodzi o to, że Kobra była wykonywana poprzez skrypt. W tej chwili samoloty w FC2 mają trochę zmodyfikowaną/poprawioną fizykę, by bardziej odzwierciedlić ich rzeczywistą charakterystykę. Idą w stronę realizmu, czyli wszystko liczone jest w czasie rzeczywistym, a tu nie ma miejsca na tego typu skrypty (brakuje jeszcze dynamicznego środowiska).

mmaruda

  • Gość
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 14, 2010, 20:55:59 »
Szczerze powiedziawszy ja dziękuję za taki realizm. Zamiast wyłączać, wystarczyło albo to odwzorować, albo poprawić stary skrypt. Co do tego na co nie ma miejsca, to obawiam się, że jest tu sporo skryptów, począwszy od modelu zniszczeń, na niektórych aspektach radaru skończywszy i to wcale nikomu nie przeszkadza (a dynamiczne środowisko zapewne zbiłoby każdy procek sądząc po tym jak "civilian traffic" działa na FPSy). Natomiast znacznie przeszkadza brak możliwości zrobienia kobry, bo po co w ogóle wsiadać do Su-27, skoro ten samolot nie posiada jednego ze swoich flagowych atutów. To jak zrobić symulator Chevroleta Camaro SS z zamontowaną na stałe kontrolą trakcji.

Ponoć można to jakoś prosto zmodować, ewentualnie zrobić scenariusz, w którym mamy awarię ogranicznika kąta natarcia i wszystko bangla, ale nie mogę znaleźć znów tego wątku z forum ED, gdzie to jest opisane...

Offline czarnyolek

  • *
  • gg 9176114
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 14, 2010, 22:38:12 »
po co w ogóle wsiadać do Su-27, skoro ten samolot nie posiada jednego ze swoich flagowych atutów. To jak zrobić symulator Chevroleta Camaro SS z zamontowaną na stałe kontrolą trakcji.

No ja przepraszam ale sam manewr kobry to raczej taka pokazówka a nie realny atut tego samolotu. W realnym świecie, gdzie trafienie pociskiem przez przeciwnika oznacza utratę życia a nie punktów na serwerze, żaden pilot nie zdecyduje się na nagłe wytracenie całej energii samolotu w walce manewrowej. Pomijając już to, że okazji do użycia tego manewru raczej i tak by nie miał a samo celowanie "łbem" i EOS w połączeniu z r-73 jest już wystarczającym atutem do atakowania celów poza wąską przednią sferą bez konieczności uciekania się do cyrkowych ewolucji.
No chyba, że mamy wyłącznie na myśli grę na serwerze i tarktujemy LO jako bardziej grę, niż symulator (czasami trudno jednoznacznie ocenić ten tytuł).

mmaruda

  • Gość
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 14, 2010, 23:48:12 »
Biorąc po uwagę standardy wyznaczone przez Falcona (nie jestem fanboyem) czy Black Sharka, Lock to bardziej gra. Masz rację, że kobra to pokazówka, ale czasem człowiek czuje potrzebę, by olać wojnę elektroniczną i po prostu polatać - nisko, szybko, pomiędzy górkami i domkami, nagrać z tego tracka i napawać się później jak to ładnie wygląda. Brak kobry nieco psuje tę część zabawy. Zwracam tu uwagę na słowo "zabawa", bo jeśli rozpatrywać Locka jako taką nieco bardziej przystępną symulację (w porównaniu do study-simów), to nie mam żadnych "ale".

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 30, 2010, 00:01:39 »
A może tak nie wciskać tego "K" i po prostu pociągnąć do góry wytrymować i pilnować aby nie uciekał na boki :) Zabrać świece dymne i ćwiczyć :)
Żeby latać Falconem BMS trzeba dorosnąć ... i nie mówię tu o wieku ...

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 02, 2010, 21:27:48 »
Witam Wszystkich!

Jestem nowy na forum i to mój pierwszy wątek. Od niedawna latam w Lock On i przyznam, że gra wciąga mnie coraz mocniej. Niedawno oglądnąłem film: http://www.youtube.com/watch?v=4uTfZLQdkHo, na którym oprócz "kobry" przedstawiono kilka innych manewrów. Czy są one możliwe do wykonania w niezmodyfikowanym Lock On?

Pozdrawiam,
Maciej

Offline AxIs

  • APAsq
  • *
    • APAsq
Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 02, 2010, 21:41:05 »
Niestety obawiam się, że manewry które zrobiły na tobie wrażenie nie są możliwe do wykonania w FC 2.0 i FC 1.12. Jak łatwo zauważyć na początku filmu Su37 ma możliwość kierowania wektorem ciągu. To jest tajemnica jego zwrotności i tych spektakularnych manewrów.
FC 2, RoF

Odp: Kobra Pugaczowa????
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 02, 2010, 22:29:11 »
No cóż... pozostaje oglądać filmy, no i latać!
Dziękuję za odpowiedź.