hm... to calkiem banalne jest, trzeba poswiecic tylko troche czasu by to "rozgryzc"
Najpierw musisz utworzyc strony konfliktu: gdy odpalasz mission editor automatycznie po prawej stronie ekranu pokazuje sie okno z lista krajow, czesc z nich przydzielone jest do RED, a czesc do BLUE wiec wystarczy kliknac ok, ewentualnie zmienic wedlug uznania.
Po lewej stronie ekranu znajduja sie ikonki dzieki ktorym mozesz na mapie umiescic rozne obiekty (na to pewnie juz wpadles

). Tworzenie misji mozesz zaczac od ustawienia wlasnej maszyny: klikasz na ikone samolotu (po lewej) i klikasz gdziekolwiek na mapie, a nastepnie tak postawiony obiekt edytujesz w oknie, ktore znajduje sie po prawej stronie. Tam wybierasz kraj, rodzaj maszyny itp. Jesli chcesz leciec tym wlasnie samolotem w polu SKILL wybierasz
PLAYER.
W oknie edycji obiektow (tym po prawej) znajduja sie 4 zakladki. PAYLOAD i SUMMARY chyba nie wymagaja komentarza. W ROUTE dodajesz i edytujesz waypoint`y. W polu TYPE wybierasz akcje, ktora podejmie maszyna po przeleceniu przez dany waypoint. Mozesz zmienic TOURNING POINT (zwykly punkt nawigacyjny) na ATTACK. Wtedy uaktywni sie zakladka TARGETING, gdzie podac mozesz cel ataku. OBJ to atak danego obiektu czy grupy, COORD to zaoranie przy pomocy TNT jakiegos fragmentu terenu (przydatne dla bombowcow i artylerii). Klikasz przycisk ADD i wskazujesz cel ataku.
Na poczatek powinno wystarczyc, milej zabawy
