Autor Wątek: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły  (Przeczytany 15267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pogo

  • Gość
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 08, 2007, 01:45:55 »
Wrzuciłem to jako templet pod DCG niestety odpada !  Na lotnisku przy starcie spadek FPS . W locie gdy nic się nie dzieje też nie jest to co powinno . A jak jest walka nad tymi obiektami to idzie no kur.y dostać .Wiec myślę że to co zrobili w moim przypadku musi poczekać na lepszy sprzęty a za pracę to szacunek z mojej strony.

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 09, 2007, 10:23:25 »
Z braku zajęcia i peceta stosownej mocy peceta do robienia czegokolwiek innego bawię się z edytorem Iłka i akurat dziobię trochę z Normandią. Może uda mi się zrobić coś podobnego ale w bardziej okrojonej z "zasobożerności " kompa wersji, która niekoniecznie powinna odbiegac mocno od realizmu historycznego.

Mapa grupy TNT stworzona została po to aby korzystać z niej w zależności od rodzaju misji. Jeśli mamy lecieć na niej lot NAchtjagd to logiczne ,że trzeba wówczas dla tej misji usuwać ręcznie wszystkie obiekty , które nie są dla misji potrzebne.
Jeśłi lecimy zaś misję powiedzmy Mosquito lub Tempestem atakując cele naziemne, no to już wypadałoby aby obiekty naziemne pozostały wraz z AAA z wiadomych względów. Moim zdaniem należałoby zostawić przez cały czas obiekty w porcie Le Havre  no i umocnienia Pointe du Hoc aż do Calais albo nawet dalej w kierunku ujścia rzeki Orne ( bo tak i już :020: - dodają one całego uroku- przelot nisko nad plażą i widok niczym z filmu "Szeregowiec Ryan" z pustawianymi na niej zasiekami i zaporami - to jest to).Do tego pozostawiłbym co ważniejsze obiekty na lotniskach - nóż widelec przyjdzie lądować na innym niż macierzyste :001:. Reszta obiektów na ziemi w zależności od rodzaju misji.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Cpr. Aion

  • Gość
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 09, 2007, 20:48:39 »
Podał byś link do tej Mapki? :020:.

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 10, 2007, 09:58:00 »
Ojj, jakbyś cofnął się o jedną stronę do tyłu to byś zobaczył ;) . Marcinos podał dwa linki:
http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=1512  i drugi :  http://mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=1219

Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Cpr. Aion

  • Gość
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 10, 2007, 23:58:08 »
Dzięki wielkie :) .

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 12, 2007, 10:45:27 »
Mamy taki trywialny dylemat: czy w przypadku umiejscowienia na mapie kilku grup samolotów (po 4 w każdej grupie) można zaznaczyć wybrane grupy i wspólnie dla nich definiować waypointy, prędkość, pułap?? Pytam, bo osobne definiowania trasy dla 8 grup bombowców + w podobny sposób definiowanie trasy dla kliku grup osłony myśliwskiej doprowadza mnie do furii - to jakaś chora strata czasu.
"Ouendat" aka. "Jasta12_Blitz"

Pogo

  • Gość
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 12, 2007, 16:51:06 »
Z tego co wiem to się nie da musisz każdą grupę osobno ustawiać

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 12, 2007, 17:09:11 »
Albo wstawić wszystkich do jednego skrzydła. W zakładce gdzie masz opcje ataku, pułapu itp. masz jeszcze dywizjon (max. 4), który jest podgrupą skrzydła (max. 4). Wtedy wszystkie te formacje powinny mieć te same właściwości, ale nie jestem tego pewien bo dawno nic w FMB nie robiłem.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 16, 2008, 17:22:26 »
Odświeżę temat lekko.

Potrzebuję takich informacji:
1. Czy jest możliwość ustawienia miejsca w którym pojawiać się będą samoloty na mapie dogowej ( za daleko mamy do końca pasa)?
2. Czy da się ustawić na mapie dogowej samoloty bez amo?
3. Czy można wyłączyć gdzieś te skoki jak się przelatuje nad rzeką?
4. Co powoduje że nie które serwery na HL wyświetlają różne info automatycznie inaczej mówiąc działają jak automat nawet same kiknąć potrafią

Pytania dotyczą tworzenia mapy pod wymogi PATa.

Offline Alive

  • Trolle
  • *
  • Pleased to meet you Hope you guessed my name.
    • II. Gruppe Jagdgeschwader 7 "Nowotny" homesite
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 17, 2008, 07:19:22 »
Cytuj
Potrzebuję takich informacji:
1. Czy jest możliwość ustawienia miejsca w którym pojawiać się będą samoloty na mapie dogowej ( za daleko mamy do końca pasa)?
2. Czy da się ustawić na mapie dogowej samoloty bez amo?
3. Czy można wyłączyć gdzieś te skoki jak się przelatuje nad rzeką?
4. Co powoduje że nie które serwery na HL wyświetlają różne info automatycznie inaczej mówiąc działają jak automat nawet same kiknąć potrafią

Pytania dotyczą tworzenia mapy pod wymogi PATa.

1. Zapewne chodzi Ci o rozstawienie ich miejsca postoju na lotnisku, otóż niestety nie da się tego zrobić, pozycja z której startujesz jest determinowana przez program, można natomiast "ustawić" samolot "ręcznie" z nadaną wysokością 0 bądź też w powietrzu, ale wyłącznie w trybie "Cooperative" nie na normalnym dogu.

2. Nie da się (na mapie dogowej)

3. ?

4. Serwery dedykowane (osobny program:  DEDICATED SERVER), których konfiguracja zależy od preferencji hosta i jest zdecydowanie bardziej rozbudowa niż ta dostępna gdy hostujesz "ze slotów"
elOprOGear: Saitek X52 PRO / Saitek PRO Flight Rudder Pedals / Saitek Eclipse II PRO keyboard

Kazik - California Über Alles

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 17, 2008, 12:29:26 »
Ad3 (Skoki nad rzeką)- Zjawisko zapewne dodane przez Olega , który jak mniemam miał okazję się w którymś momencie przelecieć lekkim samolotem i akurat powiedzmy w porze popołudniowo wieczornej lub w innych warunkach sprzyjających powstawaniu turbulencji natrafił na miejsce gdzie trząsnęło samolotem ,a że było to najpewniej  jeszcze miejsce gdzie znajdowała się rzeka lub inny zbiornik wodny , tak też owoc tego doznania nasze "słońce" przelało w grze w którymś z niezliczonych patchy jako taki ot dodatkowy efekt nagminnie występujący upierdliwie nad każdym miejscem gdzie biegnie granica ziemi z wodą.
Spróbuj po prostu wyłączyć opcję "wind & turbulence" Tak się to nazywa?) w opcjach ustawiania trudności serwera. Nigdy nie próbowałem , ale tak na logikę uważam ,że to może być to.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 26, 2010, 15:27:12 »
Sorry ze trochę  z innej beczki ale nie chciałem zaśmiecać forum. Jest problem. Problem dotyczy ilka 4.09 zmodowanego UP2.01.
Wchodzę sobie do FMB. Wszystko ładnie ,pięknie. Wystarczy jednak że ustawie jeden samolot (swój) dodam jeden dwa punkty trasy i zaczyna wszystko spowalniać. Obiawia się to tym ze nie mogę płynnie ruszać kursorem myszy. Kursor zamiast płynąć po ekranie to przeskakuje tak jak gdyby komputer był obciążony na 100%. Po chwili wszystko wychodzi do pulpitu. Co może powodować takie obiawy. Dodam tylko że komputer ma 4Gb ramu i czterordzeniowy procesor.

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 26, 2010, 16:12:38 »
Czy dzieje się tak na wszystkich mapkach, czy jakiejś konkretnej ? To samo tyczy wybranego samolotu.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 26, 2010, 16:53:07 »
Jak do tej pory to wszystkie mapy jakie wypróbowałem i samoloty reagują tak samo czyli wywaleniem na pulpit.

Ciekawostka jest taka ze spowolnienie  o który mówiłem występuje kiedy jakiś samolot lub punkt trasy jest aktywny (w FMB miga) kiedy dam PPM i unselect, kursor porusza się normalnie.

PS: wywala mnie takze na niektórych mapach w grze online. Wczoraj na mapie z Tobrukiem na dwóch różnych serwerach wywalio mnie z gry.

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 26, 2010, 17:55:38 »
W takim razie niech się wypowiedzą znawcy UP. Któryś z modów w nim zawarty (najprawdopodobniej tyczący się FMB) powoduje taki błąd.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...