Autor Wątek: marny fps przy lądowaniu  (Przeczytany 3966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 08, 2005, 00:37:18 »
Wyłacza obsługe force Feedback joysticków, dzięki czemu komputer nie przetwarza niepotzrebnie danych dla tego systemu, który swoją drogą jest niczym innym jak zbędna zabawką :P

A tobie radzimy zaopatrzyć się w porządne chłodzenie procesora :)

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 08, 2005, 00:40:03 »
Troszkę to nie na moją kiszeń. Mam w niej dziurkę  :D  :lol:  :x  :evil:  :x  :lol:  :|  :(  :cry:

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 08, 2005, 13:36:23 »
Mi sie wydaje ze proc jest najslabszym ogniwem. Jakbym nie patrzal to AthlonXP 1500=>10x133=1333MHz=>palamino po pazdzierniku 2001. Na drugim miejscu FX5200 dobrze ze jest 128bit ale ta karta bedzie miala problemy nie tylko w LO. NV dala ciala z seria FX i tyle. Jak chcesz ja zakrecic to obowiazkowo wiatrak na pasywce nie polecisz za wysoko a jak bedziesz po troszku podkrecal i sprawdzal czy sa artefakty to nic si enie stanie. Chyba ze odrazu pojdziesz po calosci to wtedy moze cos sie stac. Na proca tez musisz zalozyc cos lepszego, Palamino sie mocniej grzaly wiec smiglo musi byc konkretne do OC.

Inna sprawa jest to ze LO ma fochy i nawet na lepszych kompach nie ma ochoty plynnie dzialac wszystko zalezy od, dnia, pogody, temp. w kompie, itp. :lol:

Najlepiej sprobuj zjechac z ustawieniami na sam dol i sprawdz czy bedzie sie zacinac, jak nie to podnies poprzeczke.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 08, 2005, 14:59:34 »
Już odłożyłem 2 zeta na wiatrak :D więc może to jakoś będzie. A puki co to będe lądował ctrl+E :D

PS. Rada dla wszystkich mi podobnych. Przed włączeniem LO wyłączajcie explorer. Zawsze to 20 MB więcej na pamięci :D

marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 09, 2005, 14:20:30 »
Kurcze Sundowner, wlasnie mialem cos takiego bardzo dziwnego, jak specjalnie probowalem wprowadzic w korka, badz przy pewnych manewrach gra po prostu stawala w miejscu, i mialem klatke co 5, 10 sek. I teraz mysle czy to nie przez ten FF w confie... bo tak chodzilo w miare ok.
Achtung Spitfeuer!

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 09, 2005, 14:26:28 »
Cytat: AnD
Kurcze Sundowner, wlasnie mialem cos takiego bardzo dziwnego, jak specjalnie probowalem wprowadzic w korka, badz przy pewnych manewrach gra po prostu stawala w miejscu, i mialem klatke co 5, 10 sek. I teraz mysle czy to nie przez ten FF w confie... bo tak chodzilo w miare ok.


Miałem kiedyś to samo , ślizg na ogon w Su-33, na mapie były tylko 3 samoloty, grafika ustawiona prawie na maxe: ale sprzęt był niezły Athlon 3200, Radek 9800XT i 1 Giga RAM. i wyszło coś 0,1 FPS-a

Martin
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 09, 2005, 15:42:49 »
Jak narazie, to nie krzaczy mi się giera. Wszystko dzięki kochanemu "true na false". Dzięki ludziska  :D

[ Dodano: Wto 10 Maj, 2005 15:31 ]
Poprawka, zdawało się, że jest dobrze. Tylko nie mówcie mi o tym, że muszę zapodać upgrade do kompa bo nie mam na to ani kasy, ani czasu i nerwów. Pozatym gra chodzi superancko, tylko przy lądowani krzaczy się na wszystkie strony. Więc to wina gry, a nie procesora czy mojego ramu. Skończmy ten temat bo chyba się popłacze.
A grafika jest taka, że wymagania powinny być ze dwa razy mniejsze. Chodzi mi o moje nastawy. Poprostu dno i metr gnoju. Eagle Dynamics powinno być skazane na granie w LOCKA z moimi nastawami i grafą. Do tego tylko z opcją "Lądowanie"  :evil:

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 01, 2005, 11:31:05 »
Cytat: swier
no ale mamy LOMACka który żyje i żyć będzie jeszcze trochę

Oj bardzo troszkę. Nie wiem czemu Far Cry chodzi u mnie na nastawach w większości na Ultra, a LOMAC jąka się co rusz. Raz mam 38 raz 9 fps. To nie zrozumiałe. Najgorsze jest to, że ED jest niekonsekfentne :evil:

marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 01, 2005, 12:14:02 »
Cytat: WilkzPolski
Nie wiem czemu Far Cry chodzi u mnie na nastawach w większości na Ultra, a LOMAC jąka się co rusz. Raz mam 38 raz 9 fps.


Może dlatego ,że LOMAC to symulator, a FarCry strzelanka..... :wink:

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 01, 2005, 14:23:57 »
EEEE... Chodzi mi o płynność. Zrobiłem experyment i wyłączyłem wszelkie budynki itp. No i prawie tak samo. Raz chodzi lux a raz tnie. Dotyczy to niektórych miejsc w powietrzu.

marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 01, 2005, 14:32:57 »
To żyły wodne... :wink:

MagnuM

  • Gość
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 01, 2005, 14:54:01 »
Cytat: WilkzPolski
EEEE... Chodzi mi o płynność. Zrobiłem experyment i wyłączyłem wszelkie budynki itp. No i prawie tak samo. Raz chodzi lux a raz tnie. Dotyczy to niektórych miejsc w powietrzu.


Nie wiem czemu tak histeryzujesz. Masz to na co pozwala Twój komputer i nic więcej. Wcale mnie to nie dziwi, chociaż... nie wiem czemu w ogole Twój komputer pozwala Ci w to grać. :D

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 01, 2005, 15:18:13 »
Bo wie, że jak nie da mi tego co chcę to wyruszy na poszukiwanie swoich poprzedników :D Tak czy siak jedno jest pewne. Ta gra jest niewydajna. I tyle.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 01, 2005, 15:19:54 »
Cytat: WilkzPolski
Ta gra jest niewydajna
stanowczo twoj kom jest niewydajny, moze LOMAC nie ma wydajenego engineu ale spojrz na swoj sprzet, bez co najmniej AMD 3000+ nie marz o niezmaconej zabawie w Lock On. Dokładnie, Magnum ma racje - AMD Athlon XP 1500+ GeForce FX 5200 128 MB 128 Bit, 512 RAM(2x 256) to dla LockOn jedna z najgorszych kombinacji i na low nie biedzesz mial nawet plynnosci

Tematy dot. Grafiki i dzialania w Locku byly juz poruszane wiec prosze nie rozwijac dalej tego watku w tym kierunku - temat przewodni to Flaming Cliffs w Polsce
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
marny fps przy lądowaniu
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 01, 2005, 17:39:48 »
A czytałeś mój post w temacie "optymalne ustawienia LOCk-on"? Te cięcia przytrafiają mi się czasami lub jak mam bardzo zawalony dysk. Zresztą jak na moje wymagania ten sprzęt mi wystarczy. Przynajmniej na rok :D