Autor Wątek: Modyfikacje .cfg i .lua  (Przeczytany 28019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 18, 2010, 19:06:58 »
A łooo... jak szybko. Dzięki :002:

Pozdrawiam.

Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #46 dnia: Października 30, 2010, 11:05:59 »
Witam,

Cytuj
- pozycja głowy - w przeciwieństwie do Sturmovika nie jesteśmy zmuszani do latania z nienaturalnym widokiem z kokpitu (wszystkie Foki) bo możemy poprawić twórców, w zasadzie we wszystkich maszynach głowa znajduje się zbyt nisko co bardzo przeszkadza w lotach na małej wysokości i w trakcie walki powietrznej, by ją zmodyfikować modyfikujemy plik:

\config\view\cockpit.lua
odnajdujemy w nim parametr:

CockpitVAngleOrigin = -9.5
i zmieniamy go na:

CockpitVAngleOrigin = 0.0

Czy ktoś wie jak zrobić to w FC 2.0? Nie znalazłem tam pliku cockpit.lua

Z góry dzięki


Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #47 dnia: Listopada 01, 2010, 21:00:31 »
W grze są dostępne takie opcje jak :
RCtrl + RShift + NumLock 8  ,
RCtrl + RShift + NUmLock 2,
RCtrl + RShift + NumLock 6,
RCtrl + RShift + NumLock 4,
RCtrl + RShift + NumLock *,
RCtrl + RShift + NumLock /.
Albo pogrzebać w C:\Program Files\Eagle Dynamics\LockOn Flaming Cliffs 2\Config\View\Server .
EyePoint = {}
EyePoint[PlaneIndex.iSu_27] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iSu_33] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iSu_25] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iSu_39] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iMiG_29] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iMiG_29K] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iA_10] = {0,0,0}
EyePoint[PlaneIndex.iF_15] = {0,0,0}
Druga zmienna  to oś Y .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #48 dnia: Listopada 02, 2010, 11:26:01 »
Dzięki, działa  :001:

Pzdr

Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 07, 2014, 21:47:25 »
Chyba w tym wątku, chociaż stary...
Zapytam Was, który parametr trzeba zmodyfikować we FC 2.0, by pozbyć się bezwładności samolotu względem głowy. Nie wiem, czy dobrze to ująłem - robię skręt i samolot lekko bezwładnie jeszcze balansuje (widok w kabinie). Najgorzej bo daaawno temu zmieniłem gdzieś tą opcję, natomiast efekt powrócił po zainstalowaniu moda F15 Eagle Fighters package. Po odinstalowaniu - jest nadal. Bart.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2014, 08:13:03 wysłana przez KosiMazaki »