Autor Wątek: MiG-25  (Przeczytany 88944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #150 dnia: Grudnia 01, 2010, 21:03:50 »

Czesio

  • Gość
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #151 dnia: Grudnia 02, 2010, 18:34:15 »
A ja takie coś  :001:

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #152 dnia: Grudnia 03, 2010, 00:50:57 »
Fajna stronka , rysunek dosyć przejrzyście obrazuje możliwości przechwycenia.
Dziękuje .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #153 dnia: Grudnia 03, 2010, 09:56:10 »
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze skali odległości....

Czesio

  • Gość
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #154 dnia: Grudnia 03, 2010, 11:39:28 »
O odległościach poniżej

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #155 dnia: Grudnia 03, 2010, 13:16:31 »
Большое спасибо ;)

Czesio

  • Gość
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #156 dnia: Grudnia 03, 2010, 15:21:29 »
A może ktoś dysponuje porządnymi zdjęciami kabiny MiG-25P/PD/PDS?

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #157 dnia: Grudnia 03, 2010, 18:36:34 »
Z tymi zdjęciami kabin P/PD/PDS to prawdziwa nędza z biedą !
W książce z serii Red Star nr37 są dwa bardzo ciekawe zdjęcia
na stronie 86 i 87 wczesnej wersji P .
W dodatku chyba jakiejś prototypowej wersji bo ma w prawym górnym
rogu jakiś bardzo ciekawy system optyczny !
Gdyby ktoś mógł trochę więcej o tym systemie powiedzieć  byłbym
wdzięczny . Niestety zdjęcia nie mogę zamieścić bo nie posiadam
do niego praw autorskich .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #158 dnia: Grudnia 03, 2010, 20:10:59 »
Na stronie 86/87 sa zdjęcia kabiny Mig-21С №950СЧ20
Te zdjęcia sa głośne w internecie jako pomyłka Gordona
Tu masz zdjęcia wersji RU/RBF/RBM
http://www.airforce.ru/aircraft/mikoyan/mig-25rb/page_03_1.htm
« Ostatnia zmiana: Grudnia 03, 2010, 20:18:28 wysłana przez robertus »

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #159 dnia: Grudnia 03, 2010, 21:02:01 »

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #160 dnia: Grudnia 03, 2010, 21:17:41 »
A ja nie mogłem się nadziwić nad tą kabiną z Red Star ,
myślałem  że w pierwszych prototypach poszli na łatwiznę i wykorzystali
co mogli z MiG-21.
Dziękuję za linki .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline CRC

  • *
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #161 dnia: Grudnia 03, 2010, 21:34:05 »
Z tymi zdjęciami kabin P/PD/PDS to prawdziwa nędza z biedą !
W książce z serii Red Star nr37 są dwa bardzo ciekawe zdjęcia
na stronie 86 i 87 wczesnej wersji P .
W dodatku chyba jakiejś prototypowej wersji bo ma w prawym górnym
rogu jakiś bardzo ciekawy system optyczny !
Gdyby ktoś mógł trochę więcej o tym systemie powiedzieć  byłbym
wdzięczny . Niestety zdjęcia nie mogę zamieścić bo nie posiadam
do niego praw autorskich .

Bo na tych stronach to kabina Mig-21 C z ustrojstwem z wątku http://www.il2forum.pl/index.php?topic=12081.240  oraz kabina prototypów. 
Ze tak powiem,dla odróznienia trza szukac wskaznika busoli NPP / to takie z dwoma białymi blinkierami po przeciwległych stronach mniej wiecej godzina 10 i 4/

Czesio

  • Gość
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #162 dnia: Grudnia 04, 2010, 19:27:58 »
Bo na tych stronach to kabina Mig-21 C z ustrojstwem z wątku http://www.il2forum.pl/index.php?topic=12081.240  oraz kabina prototypów. 
Ze tak powiem,dla odróznienia trza szukac wskaznika busoli NPP / to takie z dwoma białymi blinkierami po przeciwległych stronach mniej wiecej godzina 10 i 4/
Orzesz awionicy! Żeby stwierdzić, że to nie MiG-25 trzeba spojrzeć na dźwignię sterowania silnikiem i wskaźniki silnikowe, a nie jakiś tam NPP. Poza tym obecność automatycznego celownika strzeleckiego powinna dawać do myślenia  :118:
PS. Piszemy o MiG-21S a nie Mig-21 C. robertus dzięki za namiar  :001:

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #163 dnia: Grudnia 04, 2010, 19:33:53 »
He he, Oczywiście , że Mig-21S tylko po rosyjsku ;-)
http://forums.airforce.ru/showthread.php?p=68151

Offline CRC

  • *
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #164 dnia: Grudnia 04, 2010, 21:25:29 »
Orzesz awionicy! Żeby stwierdzić, że to nie MiG-25 trzeba spojrzeć na dźwignię sterowania silnikiem i wskaźniki silnikowe, a nie jakiś tam NPP. Poza tym obecność automatycznego celownika strzeleckiego powinna dawać do myślenia  :118:
PS. Piszemy o MiG-21S a nie Mig-21 C. robertus dzięki za namiar  :001:

Avionicy rozpoznaja samolot po oprogramowaniu. :003: A nie po trzech kopach w opone przedniego podwozia :118: