Autor Wątek: MiG-25  (Przeczytany 89132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #195 dnia: Września 18, 2012, 14:20:37 »
To chyba wynik opóźnień przy opracowywaniu rozpoznawczej wersji Su-34. Z drugiej strony podjęcie modernizacji MiG'ów wydaje się bezsensowne ze względu chocby na wiek maszyn.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #196 dnia: Września 18, 2012, 19:23:20 »
He,he,he jeśli ten scenariusz przeszedłby w czyny to byłby prawdziwy Matrix Reaktywacja  ;D . Faktycznie zapewnienie silników i części do nich to poważny problem w przypadku Foxbata, bo ich produkcji zaprzestano już dłuższy czas temu. Tu warto zwrócić uwagę ze już kiedyś MiG-25 latał z silnikami D-30F6 z Foxhounda i może to jest jakaś droga na rozwiązanie problemów z dostępnością silników. Ale to będzie raczej kosztowne. Może więc jeżeli Rosjanie tak bardzo chcą samolotu rozpoznawczego o dużej prędkości lotu to lepiej po prostu przebudować do nowych celów kilka MiG-31. W takim scenariuszu w rachubę wchodzi tylko zmiana wyposażenia w nosie samolotu plus kabiny pilotów. Pożyjemy zobaczymy. Ił-20RT ?. Taki samolot rozpoznawczy nie istnieje. RT to samolot służący do odbioru i retlanslacji danych telemetrycznych używany w startach i próbach rakiet. Pewnie chodziło o Ił-20, przy czym te są modernizowane już od jakiegoś czasu i to prawdopodobnie w dwóch wariantach.

Co do wieku to sprawa bardzo względna: B-52 są starsze od 90% osób udzielających się na tym forum i w niczym to nie przeszkadza aby je modernizować, podobnych przykładów można podać wiele.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #197 dnia: Października 14, 2012, 12:03:55 »
Takie ładne focie libijskiego Foxbata :





Trzeba przyznać, że mój imiennik przezentuje się fantastycznie w jego naturalnym środowisku.  :icon_biggrin:

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #198 dnia: Października 14, 2012, 12:13:41 »
Trzeba przyznać, że mój imiennik przezentuje się fantastycznie w jego naturalnym środowisku.
To nie jest naturalne środowisko, przecież niebo nie jest czarne...?
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #199 dnia: Października 14, 2012, 12:28:29 »
W pewnym sensie racja. Ale jako usprawiedliwienie można podać że tylko na wznoszeniu Zachód mógł Foxbatowi pstryknąć fotkę he,he ( pewnie tylko dlatego od spodu ) . Zdjęcia z amerykańskiego Horneta z lat osiemdziesiątych z okresu awantur w Zatoce Sydra.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #200 dnia: Października 14, 2012, 16:43:47 »
Mam pytanie. Czy belka na której podwieszone są R-60 to ta sama belka na ktorej podwiesza się je w MiG-31?

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #201 dnia: Października 14, 2012, 17:20:53 »
Identyczne są belka pośrednia i sama wyrzutna APU-62-II, natomiast inaczej wygląda główny pylon chociaż trzeba przyznać że te różnice nie są duże. Tu cały zestaw na MiG-31:






Odp: MiG-25
« Odpowiedź #202 dnia: Października 26, 2012, 23:58:12 »
MO FR rozważa... modernizację pozostałych w linii MiGów-25RB w AwB nr 7000 w Woroneżu oraz AwB nr 6964 w Monczegorsku: http://www.ruaviation.com/news/2012/9/17/1211/

Czy oprócz wspomnianych w artykule 20 rozpoznawczych Mig-25R Rosja posiada aktualnie w służbie jeszcze jakieś wersje przechwytujące (P, PD, PDS) ?

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #203 dnia: Października 27, 2012, 20:46:56 »
Nie. W użyciu są jedynie samoloty rozpoznawcze.

John Cool

  • Gość
Odp: MiG-25
« Odpowiedź #204 dnia: Listopada 12, 2012, 14:52:30 »
MiG-25PD (izd. 84Д/84ДС) z 764 ИАП z odsłoniętym RLS - jak można się domyśleć - Cassegrain:



Wypadek w tej samej jednostce:


Odp: MiG-25
« Odpowiedź #205 dnia: Listopada 12, 2012, 19:57:21 »
Świetna fotka!!!. Tyle tylko że to MiG-25P i radiolokator RP-25 Smiercz-A. Samolot wczesnej serii co można poznać po antenach SPO-10 na bokach wlotów powietrza, tak więc radarek może nawet niebyć A2 a co dopiero A4.

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #206 dnia: Listopada 14, 2012, 20:58:48 »
Pozostając przy temacie RP-25A. Parę zdjęć:


Praktycznie sama antena plus niewielka część elektroniki.







Oraz przy okazji pierwsza chyba możliwość zajrzenia do luku zakabinowego wyposażenia. W tym przypadku jest to MiG-25PU i prawdopodobnie w P wygląda to identycznie ze względu na ten sam zestaw wyposażenia.









Wygląd wysuwanej "etażerki" bardzo podobny do tej z MiG-23M/MF.


Odp: MiG-25
« Odpowiedź #207 dnia: Grudnia 10, 2012, 00:22:53 »
Jak by to ktoś opisał to bym nie uwierzył (w lewym jest rower ?)
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #208 dnia: Grudnia 10, 2012, 08:23:29 »
Roweru wg mnie nie ma, ale w głębi stoi drugi człowiek.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: MiG-25
« Odpowiedź #209 dnia: Lutego 08, 2014, 22:34:17 »
Foxbat wiecznie żywy.  :icon_eek:
Cytuj
Rząd w Baku zamierza w br. zmodernizować samoloty MiG-25, wycofane ze służby w 2008.
Tegoroczny budżet na obronność zawiera m.in. fundusze na modernizację azerskich samolotów bojowych MiG-25. Wojska lotnicze tego kraju miały na stanie 18 MiG-25PD i 3 szkolno-bojowe MiG-25PU, które eksploatowano od 1991 do 2008, gdy zastąpiły je MiG-29. Obecnie rodzime zakłady remontowe zamierzają je zmodernizować, bazując na doświadczeniu zdobytym podczas unowocześniania samolotów tego typu należących do wojsk lotniczych Algierii.
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=12662
http://www.defence24.pl/news_azerbejdzan-modernizacje-samolotow-mig-25
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.