Wg. "Lotnictwo Wojskwe Rosji T.1"
MiG-25PDPułap praktyczny 20700m
Predkość - maksymalna 2,35 Ma na wys 13000m (dopuszczalna bez podwieszeń - 2,83 Ma) i 1200km/h nad ziemią
Dane dla maszyny obciażonej 4 rakietami R-40
MiG-25RBPułap praktyczny 23000m (ale jest taka uwaga: "możliwe jest wykonanie krótkotwałego lotu poziomego z hamowaniem na wysokości do 27000m")
Typowa wysokość lotu 19000-21000m
Prędkość - 3000km/h na wys. 13000m, 1200km/h nad ziemią
Prędkość w konfiguracji z podwieszeniami do 2,35 Ma
Prędkość ze zbiornikiem dodatkowym do 1,5 Ma
Prędkość dopuszczalna (chyba w konfiguracji "gładkiej") - 2,83 Ma
Dopuszczalny czas lotu z prędkością powyzej 2,4 Ma - 15 minut w tym powyzej 2,65 Ma - 5 minut.
Co do wiarygodności danych - nie mam pewności ale jeżeli chodzi o dane innych maszyn książka jest dość dokładna.
Dane wg. mnie mniej wiarygodne:
"Współczesne Samoloty Bojowe"
Pułap maksymalny dynamiczny - 37000m
Pułap maksymalny lotu poziomego - 24400m (Foxbat-A) i 23000 (Foxbat-B i D)
Prędkość max - 2,82 Ma
"Współczesne Samoloty Myśliwskie"
Pułap praktyczny - 24400m
Prędkość max 2987km/h (2,8 Ma)
Inne dane podawane w publikacjach, które posiadam są bzurne - np prędkość 3,2 Ma - albo podobne do tych powyżej.
Dane rekordowe na samolocie E-266 (rekordowy MiG-25)05.10.1967 - prędkość w obwodzie zamniętym 500 km - 2981,5 km/h (Komarow)
27.10.1967 - prędkość w obwodzie zamniętym 1000 km - 2929,67 km/h (Ostapienko)
31.08.1977 - wysokość absolutna 37650m (Fiedotow)
ale to był samolot specjalnie przystosowany - bez uzbrojenia, radaru i pewnie odciążony jak tylko się dało - o innych modyfikacjach nawet nie warto wspominać - silniki pewnie po takim locie nadawały się tylko na złom

. I to są pewnie jedyne wiarygodne dane bo rekordy są oficjalnie uznane (jakaś procedura weryfikująca pewnie jest).
-Foxbat-C
pułap: 65 615m!!!!
tu to pewnie chodziło o stopy! - daje to w przeliczeniu 20012m czyli pewnie miało być 20km