Autor Wątek: Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?  (Przeczytany 3507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ajti

  • Gość
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:10:31 »
Ja tam FC kupilem i jestem uberZadowolony  :mrgreen:
Ale uwazam ze powinna byc klasyczna schizma dla 1.02 i 1.1... tak jak w chyba kazdym innym tytule. Ale jest sposob na to... czytaj w tym topicu:
http://212.160.164.236/~apacz/phpBB2/viewtopic.php?t=4374

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:12:48 »
Cytat: WilkzPolski
Mi osobiście w Lomac, a co za tym idzie w FC brakuje nieco życia. No wiecie, goścu na lotniskowcu prowadzący na postuj. Kolorowe mundurki ( ci z obsługi technicznej). To by było coś.


Świetny pomysł, szkoda że z 2 fps'ami raczej by się nie dało grać :wink:  :wink:  :wink:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:25:01 »
Cytat: KosiMazaki
Cytat: WilkzPolski
Mi osobiście w Lomac, a co za tym idzie w FC brakuje nieco życia. No wiecie, goścu na lotniskowcu prowadzący na postuj. Kolorowe mundurki ( ci z obsługi technicznej). To by było coś.


Świetny pomysł, szkoda że z 2 fps'ami raczej by się nie dało grać :wink:  :wink:  :wink:
Jakoś kilka lat temu w simie F/A-18 to większego obciążenia dla kompa nie stanowiło...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:34:11 »
Tam pewnie były ludziki 2d (spirytowe zy jakoś tak się to zwie) a w LO by to trącało więc tylko 3d zostaje, a jak dodasz do tego reszte obiektów na glebie to juz robi sie kaszana i komp puchnie. Zobacz co się dzieje w Rome Total War gdzie masz dużo prostych ludzików i praktycznie zero obiektów 3d a jak gra potrafi zwolnić i sądzę że w LO/FC działo by się podobnie. Teraz popatrzcie ile osób może pograć sobie na pełnych detalach i ile mogło by pograć z tymi dodatkowymi bajerami. Nie mówię że to jest zły pomysł bo napewno by dodał klimatu ale wymagania by wzrosły w przeciwnym wypadku już byśmy to mieli. Może w przyszłości...
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:38:06 »
Cytat: KosiMazaki
Tam pewnie były ludziki 2d (spirytowe zy jakoś tak sie to zwie) a w LO by to trącało więc tylko 3d zostaje a jak dodasz do tego reszte obiektów na glebie to juz robi sie kaszana i komp puchnie. Zobacz co się dzieje w Rome Total War gdzie masz dużo prostych ludzików i praktycznie zero obiektów 3d a jak gra potrafi zwolnić i sądze ze w LO/FC działo by sie podobnie. Teraz popatrzcie ile osób może pograć sobie na pełnych detalach i ile mogło by pograć z tymi dodatkowymi bajerami.
Bullshit  :D ty mi pokazujesz RTW ... spójż na coś nam blizszego - Il-2 Sturmovik - ostrzelaj konwoj i patrz jak ludziki (3D) uciekają, a jakoś sprzęt nie zwalnia.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:41:55 »
Tylko porównaj sobie ilość detali w IL2 a LO :P Miedzy IL2 a LO sa 3 lata różnicy to raz a dwa że na początku czy to w IL2 weteranie czy FB tez nie miałeś ludzików tak jak w PFie np. jako obsługę dział.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:46:01 »
Cytat: KosiMazaki
Tylko porównaj sobie ilość detali w IL2 a LO :P Miedzy IL2 a LO sa 3 lata różnicy to raz a dwa że na początku czy to w IL2 weteranie czy FB tez nie miałeś ludzików tak jak w PFie np. jako obsługę dział.
Co do tej różnicy to wiesz.... już kiedys pisałem skąd pochodzi LockOn i skąd pochodzi PF, więc na ten temat nie zchodźmy, prawda jest taka, że sie da i nie jest to większym problemem, gdyby nie to, że twórcom sie nie chce poświecić na to czasu, bo nie maja po co, wydają 1.2 i shlus - zabierają się za nowego sima a rozdział "LockOn" zostaje zamknięty.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 01, 2005, 21:50:59 »
Ja dalej uważam ze jeżeli by to nie wpłyneło na wymagania to by było i to nie jest wina lenistwa skoro sam powiedziałeś że to nie problem coś takiego zrobic.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 01, 2005, 22:02:19 »
F/A-18E z Digital Integration z 2000 roku:

Kenneth

  • Gość
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 01, 2005, 22:09:15 »
Hmmm, nie wiem czemu, ale ja zawsze wolałem prostego ATFa / ATFa Gold ;)

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 02, 2005, 14:57:19 »
Co do tego zwalniania fps-ów to nie musiało by to być w opcjach detali. Można by bylo to potraktoać jako oddzielną opcję. Wtedy wyłączasz wodę z high na medium i można ustawić ludzi. Phiii.. Ale problem :) Zresztą można by też zastosować taką sztuczkę. Robisz prosty model z około 1000 poilgonów i dajesz specjalnie obrobioną texturkę. Sprawia to wtedy wrażenie jak by to było z 15000. To nie takie trudne.

szuwi

  • Gość
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 03, 2005, 14:48:02 »
a ja tak krociutko tylko odnosnie FighterOps :) wiadomo cos w ogole na temat terminow jego przypuszczalnego wprowadzenia? przejrzalem cala ich stronke, FAQ i nigdzie nie pisza o jakichkolwiek terminach..

pozdrawiam

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 03, 2005, 14:49:39 »
Wyjdzie kiedy wyjdzie... w sumie dobrze, nie mamą ludzi cudownymi "two weeks" (tm)

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 03, 2005, 19:07:39 »
Zadam głupie pytanie. Czy ktoś da mi linka, bo ja pierwszy raz słyszę taką nazwę ??

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Flamming Cliffs - jak wydoić kasę z graczy?
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 05, 2005, 13:41:33 »