Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 06, 2005, 23:24:25 »
Cytuj
Oprócz tej całej hiper-grafy to jeszcze mi tak spieprzył ustawienia joya, że się już latać nie dało!


a co ma piernik do wiatraka :P

fakt pozostaje faktem ze interface w locku , przynajmniej dla mnie to masakra - niby okienka ale zupenie nieintuicyjne

Dla mnie największa niedoróba w locku to dzwięk - nie daj boże jak jakaś bombka eksploduje w wodzie - wtedy mam do konca misji zapewniony odsłuch dzwięku opadającego słupa wody po wybuchu  :D[/quote]

Rokosowski

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 06, 2005, 23:29:56 »
Moim zdaniem to co najbardziej ED zchrzanił w Lock On to grafa a konkretnie jej pochlastana koncepcja! Nie wiecie może bo jaką cholerę oni wsadzili tam do tej giery 55 milionów drzew i miliony innego śmiecia??? Przecież to jest kompletnie niepotrzebne i dobija wydajność tego sima! Diabli wiedzą czy nie jest to też powód powstawania tych wszystkich bugów w trakcie gry! Trzebaby zakiupic z 5 GB RAM-u, zapuscić debuggera i zobaczyć co ta giera wyprawia w pamięci PC-ta!

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 06, 2005, 23:48:42 »
Akurat do drzew sie przyczepic nie można... to jest Krym, tam rosną drzewa, to ma byc symulacja i jako takowa ma symulowac nie tylko sam samolocik, ale i teren.

Drzewa i inne śmieci można sobie ustawic - pokazywaną ilośc jak i odległośc na której są wyświetlane, a jak ktoś się wychował na "Tornado: Operation Desert Storm" i trawi tylko pustynie, to modele 3D można najzwyczajniej w świecie usunąc fizycznie - gra będzie dalej chodziła i nie bedzie zajmowała tych 30 bajtów pamięci teksturą byle wyerośnietego krzaka..

swier

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 07, 2005, 12:12:43 »
drzewka są ok. poza tym drzewka jako takie nie obciążają mocno kompa, tylko ich cienie. a cienie drzewek mozna zlikwidowac i jest git

imho w locku dramatem jest to ze pod terenem jest generowana woda. czasem to widac. i to obciąża kompa i to mocno ..

i zupełnie nie wiem czemu to tak zrobili  :roll:

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 07, 2005, 13:23:20 »
Bo jak by gra chodziła zbyt dobrze to wojsko czepiało by się, że to są jakieś szkolenia dla przyszłych pilotów kamikadze. Kiedyś to stwierdziłem. Wiem, że się powtarzam, ale spodobało mi się :D

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 07, 2005, 14:28:56 »
Cytat: swier
imho w locku dramatem jest to ze pod terenem jest generowana woda. czasem to widac. i to obciąża kompa i to mocno ..

i zupełnie nie wiem czemu to tak zrobili


Podejzewam ze z lenistwa.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Schmeisser

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 07, 2005, 16:57:20 »
a tam nie znacie sie :P

to świadczy o klasie i jakosci symulacji  :twisted:  :twisted: nawet cieki podziemne sa odwzorowane, celem oddania ich wpływu na balistykę w danym rejonie , oraz ogólne samopoczucie obsługi np. S300 :D

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 12, 2005, 00:54:09 »
I can't say much about it... but:
1) it's in development, and of course we are going to see _that_ day
2) it will be very realistic, even more hardcore then Su-25T. They contacted with Ka-50 pilots and you wouldn't believe how many technical details are discussed last month. I'm afraid that even most hardcore simmers will have to use some arcade options to skip away all that ramp-start mess.
3) all 6 axis of head movement in cockpit are already introduced
4) true collimation HUD are announced
5) _clickable_ cockpit mentioned, but not officially featured.
can't remember every new features mentioned, but those above are enought to threat new add-on as "kick-arse" product


Originally Posted by VapoR
"4) true collimation HUD are announced"
What does this mean??



Floating HUD picture - you are moving your head, the HUD picture moves as it is focused in infinity (actually at 25-30 meters).
Olgerd
ED Team

http://forum.lockon.ru/showthread.php?t=9419

Coś tam rozumiem piąte przez dziesiąte,więc się radośnie usmiechnąłem
A jak wy to widzicie?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 12, 2005, 00:56:19 »
Cytuj
4) true collimation HUD are announced

O to jest coś co w końcu chciałbym w simie zobaczyc

Schmeisser

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 12, 2005, 07:48:08 »
Zeby putcha tylko nie zrobili

albo   BeSure (tm) two weeks

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 12, 2005, 09:22:15 »
Szmajs ale Wy już macie skrzywioną psychę przez tego Ola :mrgreen:

Originally Posted by GGTharosDid ALL planes get AFM?

nope, only new planes will get AFM.
AFM is not just a checkmark near plane name. ED can not develop one AFM for all planes and make it differ by table numbers - this would be wrong way. IL-2 went this way and we all see what's they got.
ED have to spend much time on every single plane individually. And they can not release an add-on with F-15 AFM only, because of commercial reasons - most customers will never buy it, they'll say "no new planes here - it's a patch not add-on". we all saw this before.
But ED is going to make every new plane with AFM standards, simply because developing of new plane with CFM (common FM) is a stepback for ED.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmeisser

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 12, 2005, 09:30:21 »
Gwoli ścisłości to il-2 był zbudowany tą metodą i działało rewelacyjnie
PF to juz triggerowana strzelanka nie sim m więc wygląda jak wygląda

swier

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 12, 2005, 10:26:58 »
ajajajajaj zapowiada się smakowicie i wierze ze ED tego nie zmaści  8)

jeszcze troche newsów a zamiast panny Silvii będzie mi się po nocach śnił śmiercionośny hokum  :evilbat:

ech ile ja przelatałem w EECH ......

jakby się zastanowić .... to nowoczesne śmigłowce bojowe chyba nawet bardziej mnie kręcą niż jety szczerze mówiąc  ...

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 12, 2005, 11:01:20 »
póki będzie tylko hokum, troche nudne.
ciekawiej by było jakby było coś jeszcze z "opforu" by Hokum miał się z kim pobawić.
Ale nie będę płakał:)), narazie kupuje 1.1
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 12, 2005, 12:20:18 »
Cytat: swier
jakby się zastanowić .... to nowoczesne śmigłowce bojowe chyba nawet bardziej mnie kręcą niż jety szczerze mówiąc ...


...szczerze mówiąc nie trzeba się nawet zastanawiać aby to stwierdzić hihihiihi :D
wiedziałem kto zareaguje pozytywnie :mrgreen:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg