Su-25 posiada specjalne wloty powietrza na gondolach silników,które mają za zadanie rozpraszać gazy wylotowe dla zmniejszenia sladu termicznego.
Sprawdziły sie rewelacyjnie w Afganistanie 
Żeby nie było więcej pytan na temat Heat Blur w Su-25.Zastosowano na nim chłodną wersję silnika R-95sz z kołpakiem zakrywającym łopatki turbiny oraz wpuszczono pod osłone chłodne powietrze za pomocą w/w wlotów.Po tej operacji silnik emituje trzykrotnie mniej ciepła,zaledwie 360 W/steradian.
No zgoda Kusch, ale zeby nie bylo widac efektu ktory interesuje kolege, to te gazy musialy by miec temp otoczenia

Przeciez cieple powietrze zawsze paruje i widac to wyraznie - nawet w czasie upalow nad nagrzanym asfaltem widac ten efekt.
Wczoraj z ciekawosci przyjzalem sie temu. I faktycznie-efektu nie ma przy zadnej maszynie. Na wersji 1.02 bylo, a tu nie ma tego efektu nawet na F-15. Nie bawilem sie jeszcze sterami bo moze to ich wina, ale w sumie mi to nie przeszkadza, bowiem przewaznie latam w kokpicie, a nie a`la w Forgotten N00bs
