Autor Wątek: Heat Blur w Su-25  (Przeczytany 2281 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« dnia: Czerwca 11, 2005, 20:21:44 »
Nie włącza mi się heat blur dla Su-25. W innych maszynach jest.
Wie ktoś może, jak to naprawić.
Grzebanie w cfg nie pomogło.

Może mam uszkodzony jakiś plik z katalogu z efektami..?

Będę wdzięczny za pomoc.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 12, 2005, 16:26:41 »
U mnie też tego nie ma. Może w realu silnik Su-25 robi mniej widoczne spaliny, a chłopakom z ED nie chciało się wysilić by zrobić mniej widoczne spaliny. Na to nie ma rady.

PS. Nie śmiejcie się jak powiedziałem coś głupiego z tym silnikiem. Na ów silnikach nie znam się do końca :)

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 12, 2005, 16:38:17 »
Raczej nie, bo przecież był oficjalny filmik prezentujący rozmycie właśnie za silnikami Su-25

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 12, 2005, 16:51:53 »
Su-25 posiada specjalne wloty powietrza na gondolach silników,które mają za zadanie rozpraszać gazy wylotowe dla zmniejszenia sladu termicznego.
Sprawdziły sie rewelacyjnie w Afganistanie :wink:
Żeby nie było więcej pytan na temat Heat Blur w Su-25.Zastosowano na nim chłodną wersję silnika R-95sz z kołpakiem zakrywającym łopatki turbiny oraz wpuszczono pod osłone chłodne powietrze za pomocą w/w wlotów.Po tej operacji silnik emituje trzykrotnie mniej ciepła,zaledwie 360 W/steradian.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 12, 2005, 17:58:35 »
Czyli dobrze mówiłem. Ja to mmądrala jestem :D

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 12, 2005, 18:08:31 »
Niekoniecznie.
Nie ma się co oszukiwać. Dużo bardziej prawdopodobne jest to, że grafika się wykrzacza niż to, że ED uwzględniło taką funkcję jak chłodzenie gazów wylotowych.
Chyba że jeszcze kilka osób ma tak samo, to wtedy będzie znaczyło, że w Su-25 heat blur nie ma.

Offline lancer

  • *
  • ka-boom!
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 12, 2005, 18:51:28 »
Cytat: Kusch
Su-25 posiada specjalne wloty powietrza na gondolach silników,które mają za zadanie rozpraszać gazy wylotowe dla zmniejszenia sladu termicznego.
Sprawdziły sie rewelacyjnie w Afganistanie :wink:
Żeby nie było więcej pytan na temat Heat Blur w Su-25.Zastosowano na nim chłodną wersję silnika R-95sz z kołpakiem zakrywającym łopatki turbiny oraz wpuszczono pod osłone chłodne powietrze za pomocą w/w wlotów.Po tej operacji silnik emituje trzykrotnie mniej ciepła,zaledwie 360 W/steradian.


No zgoda Kusch, ale zeby nie bylo widac efektu ktory interesuje kolege, to te gazy musialy by miec temp otoczenia :) Przeciez cieple powietrze zawsze paruje i widac to wyraznie - nawet w czasie upalow nad nagrzanym asfaltem widac ten efekt.

Wczoraj z ciekawosci przyjzalem sie temu. I faktycznie-efektu nie ma przy zadnej maszynie. Na wersji 1.02 bylo, a tu nie ma tego efektu nawet na F-15. Nie bawilem sie jeszcze sterami bo moze to ich wina, ale w sumie mi to nie przeszkadza, bowiem przewaznie latam w kokpicie, a nie a`la w Forgotten N00bs  :wink:
Panowie, jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie żadnej innej armii na świecie nie mogą tego o sobie powiedzieć. Zastanówcie się nad tym!

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 12, 2005, 19:48:32 »
Ja mam we wszystkich ruskich oprócz Su-25.

Byćmoże przy testowaniu nie spełniłeś warunków. Trzeba leciec z odpowiednio małą prędkością. Pułap byćmoże też się liczy. Leć wolno i nisko, a na pewno efekt będzie, jak w ogóle działa.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 12, 2005, 21:25:29 »
U mnie dodać należy jeszcze A-10. Reszta chodzi wporzo. Coś uparli się na te szturmowce skurczybiki :)

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 12, 2005, 21:35:39 »
Czyli w szturmowych nie ma?

No to może ANKIETA!

PYTANIE: Czy masz efekt heat blur dla Su-25/A-10 (mały pułap i prędkość)?

Ale wystarczy, że zgłosi się jedna osoba z heat blurem w Su-25 i temat zamknięty.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 12, 2005, 21:43:58 »
Ja osobiście w to wątpie. Rozwiązanie zagadki jest bardzo proste. Wystarczy zadać sobie małe pytanie:
Czy znasz adres na oficjalną stronę lock-ona?
Raczej tak :)
To teraz wystarczy wejść do galerii ów stronki i poprzeglądać screeny, na których jakiś z tych szturmowców startuje lub ląduje. A, że screeny te są wyraźnie robione z włączonymi smaczkami tego typu to napewno wyjaśni się czy są spaliny czy nie.
Jak tam jest coś takiego to jest wszędzie :)

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Heat Blur w Su-25
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 12, 2005, 21:48:23 »
Jak się uwzględni to, że w danym patchu może czegoś nie być albo cos może być dodane, to już nie jest tak pięknie.
Ja mówiłem o filmiku z Su-25 z heat blurem, ale to byo jeszcze przed wypuszczeniem pełnej wersji LockOna.

[ Dodano: Nie 12 Cze, 2005 21:52 ]
To jest pikuś.

TU http://212.160.164.236/~apacz/phpBB2/viewtopic.php?t=4451
dopiero jest problem.