Autor Wątek: BUGI w Falcon4 Alied Force  (Przeczytany 18264 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
BUGI w Falcon4 Alied Force
« dnia: Lipca 07, 2005, 13:54:35 »
Po wczorajszej misji online z Iche, stiwerdziłem, że dobrze byłoby załozyć temat poświęcony właśnie temu zagadnieniu. Boba Fett gromadzi zaobserwowane w AF bugi. Zgłaszając tu swoje obserwacje pomożemy mu, mam nadzieję, zebrać możliwie największą ich bazę. zacznę pierwszy:

1. Po zmianie typu wyświetlanych informacji na HUD [klawisz H - HUD Declutter] - w formie: brak taśmy prędkości i wysokości (wartości podane tylko w ramce), na HUD nie wyświetla się w jego dolnym lewym rogu liczbowa wartość prędkości optymalnej. Widać tylko znacznik taki sam jaki jest przy włączonej taśmie.

2.Znacznie cichszy jest obecnie odgłos otwartego hamulca aerodynamicznego, co może spowodować, że nie zwrócimy uwagi czy jest on otwarty czy nie. W SP4.2 po otwarciu hamulca słychać było ładny szum nie pozostawiający niepewności. W AF parę razy to przeoczyłem :( (swoją drogą, ciekawe jak to jest z tym hałasem w rzeczywistości)
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

erbaX

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 07, 2005, 14:16:19 »
Ja zauwazylem ze jednostki zmechanizowane przebijaja sie przez zachmurzone niebo. Widac je jak na dloni na bialym tle chmur.

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 07, 2005, 14:28:41 »
ATC wektoruje przy lądowaniu nie bacząc, że po drodze są przeszkody, np. góry.

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 07, 2005, 14:32:04 »
Acha.. i jeszcze jedno doświadczenie ze wczoraj...

Podchodzac do lądowania o mało nie wpieprzyłem się w stojący na początku pasa CZOŁG!!!
Kołując na taxi, drogę przciął mi inny wóz opancerzony i pognał dalej..
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 08, 2005, 02:45:47 »
Nie wiem czy to jest bug czy nie ale prawie kosztowal mnie zycie w kampanii...

Jako ze nie dysponuje taka mapa Balkanow jak chocby ta oryginalna falconowa koreanska postanowilem poradzic sobie sam. Wycialem mala mapke tego regionu zechcialem zaznaczyc sobie bullseye. Wlazlem w TE bo tak szybciej i zaznaczylem "show->bullseye". "Aha - mysle sobie - bullseye wypada gdzies w poblizach Neapolu". Zaznaczylem to kropka, machnalem stosowna roze wiatrow i wio! w droge.

Jakie bylo moje zdziwienie gdy to co podawal radar i RWR nijak mialo sie do tego co podawal Sentry!

[akurat tu przyznam sie szczerze, ze to ja popelnilem blad - tkniety niepokojem skierowalem sie do 'setup' - tam zaznaczylem stosowna opcje "use bullseye calls" i dalem 'apply']

No wiec ta sama sytucja, lece sobie HAVCAP'a, prosze straznika o namiary na jakiegos niemilucha. Najpierw bylo "clear". Pytalem tak przez piec minut ("lepiej sto razy za duzo niz raz za malo" :wink: ) a w tym czasie na RWR wyskoczyl mi jakis kontakt. Po chwili zmienil sie w Miga21. Spytalem jeszcze AWACS'a co o tym mysli a ten odparl, ze kontakt  faktycznie jest...tylko, ze nijak sie to mialo do wskazan RWR!!! Przez moment myslalem, ze moze to cos do mnie leci i omiata mnie IRSTem a widze jedynie MIG'a ale skorzystalem z cziterskiej metody, mianowicie '6' external view. Bawilem sie tak dobra chwile po czym stwierdzilem, ze AWACS opowiada glupoty i uwierzylem RWR. Skrecilem na cel, namierzylem, Ammram poszedl, kill dla mnie, powrot do bazy w glorii i chwale i sceny tylko dla doroslych... :mrgreen:

Po czym po powrocie do menu kampanii wlaczylem opcje "show->bullseye"...Zatkalo mnie!  :o  Tym razem magiczny punkcik nie byl w okolicach Neapolu a...Mostaru!!!  :shock: Ja mialem racje, sentry mial racje, RWR mial racje i radar mial racje - slowem wszyscy mieli racje tylko czemu bullseye jest w innym miejscu?!?!

EDIT: omg, to nie bug...bullseye dla kazdej kampanii jest inne inne... :roll:

Tomcatvf143

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 08, 2005, 17:10:50 »
Witam

Na poczatku chcialem sie przywitac jako ze jestem tutaj nowy :D


A teraz wracajac do tematu , to zauwazylem 2 bugi ktore  wprawdzie nie przeszkadzaj  w grze  ale istnieja.Po pierwsze z tego co pamietam to w FF3 po przekroczeniu predkosci dzwieku odglos silnika milknal , tutaj te zjawisko nie zostalo wprowadzone.Druga rzecz to tez taka drobnostka  a mianowicie podczas kolowania  i wlaczeniu widoku zew. zauwalzylem ze kola naszej maszyny sie nie obracaja a samolot sie porusza :shock:
Troche to smiesznie wyglada ale jak juz wspomnialem jest to rzecz malo istona gdyz tak wiekszosc czasu (jak nie caly czas :D) spedza sie w cokpicie.

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 08, 2005, 17:28:21 »
Cytat: erbaX
Ja zauwazylem ze jednostki zmechanizowane przebijaja sie przez zachmurzone niebo. Widac je jak na dloni na bialym tle chmur.


no to jest wyjatkowo wkurzajace. na jednej misji o malo co a nie stracilem pozycji w walce przez ten bug. Bedac w offensive na 10 zobaczylem te jednostki i pierwsza mysl - mam przelapane, disengage, windows i wynocha stad -, a okazalo sie ze to buczek. Moze to jest kwestia driverow? Ja jade na najnowszych omegach opartych na nowych detkach. Moglby ktos potwierdzic czy bug wystepuje tez na innych driverach?

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 08, 2005, 17:29:08 »
Witaj w naszym gronie Tomcat!!

Cytat: Tomcatvf143
...Po pierwsze z tego co pamietam to w FF3 po przekroczeniu predkosci dzwieku odglos silnika milknal, tutaj te zjawisko nie zostalo wprowadzone.


Pamiętasz dobrze.. jednak wprowadzenie tego zjawiska akurat należy zaliczyć na niekorzyść FF3. Dlaczego? Polecam przeczytanie FAQ poświęconego prawdziwemu F-16. Odpowiedzi tam udzielone są z pierwszej ręki, gdyż udzielał ich m.in. pilot F-16 w randze kapitana z Gwardii Narodowej USA oraz osoby z ekipy techniczej USAF. Link do FAQ masz
[/quote]TUTAJ

Cytat: Tomcatvf143
...podczas kolowania  i wlaczeniu widoku zew. zauwalzylem ze kola naszej maszyny sie nie obracaja a samolot sie porusza


To niestety dziedzictwo poprzednich wersji (na pewno nie krecą się w SP4.2 :) )
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 08, 2005, 20:03:41 »
Cytat: lobo
tylko czemu bullseye jest w innym miejscu?!?!

Bullseye to umowny punkt wyznaczony przez 'dowództwo' i ma służyć nie tylko tobie, ale też pozostałym pilotom w większości tym AI. Dlatego Bullseye przeważnie mieści się na terenie wroga aby sfera wokół niego obejmowała z grubsza cały front. A zmienia się często, bo sytuacja na polu walki się zmienia a ponadto regularna deaktualizacja pozycji Bullseye zabezpiecza przed przejrzeniem planów przez nieprzyjaciela.

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 08, 2005, 23:51:31 »
Wiem, jak sobie to przemyslalem to stwierdzilem, ze to logiczne -  moj blad...  :oops: Po prostu musze wydrukowac sobie mapy z bullseyami :)

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 09, 2005, 18:45:35 »
Dziś leciałem sobie po raz pierwszy misje FAC i zauważyłem, że pomimo posiadania uzbrojenia AA nie było go widać pod skrzydłami.  :|

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 10, 2005, 10:05:59 »
A ja mam pytanko.Czy w AF most rozpada sie na kawaleczki po trafieniu jednym pociskiem 20mm z dzialka Falcona? Czy np zestaw rakietowy KUB postawiony obok Fabryki nadal robi wrazenie jak by bronił fabryki w kraju... krasnoludków?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 10, 2005, 11:51:12 »
Cytat: Kusch
A ja mam pytanko.Czy w AF most rozpada sie na kawaleczki po trafieniu jednym pociskiem 20mm z dzialka Falcona?


Nigdy sie nie rozpadal po 1 pocisku - chyba przed wypuszczeniem rp1 tak bylo ale tez nie bardzo.

Cytuj
Czy np zestaw rakietowy KUB postawiony obok Fabryki nadal robi wrazenie jak by bronił fabryki w kraju... krasnoludków?


tak .........

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 10, 2005, 15:10:29 »
Z tym pociskiem to zes Kusch wyskoczyl  :lol: Nigdy nie bylo problemow z sila broni w Falconie. Od samego poczatku.
Co do skali budynkow, to zalecam grafike na maks i prosze postawic obok cokolwiek, przeciez pisza jak byk ze budynki, obiekty itd sa przemodelowane na nowo.
Druga sprawa ze Falcon nigdy nie dogoni na tym polu LO. No ale tu sie nie lata dla grafiki  :P

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 11, 2005, 12:52:01 »
Cytat: Miszon
Dziś leciałem sobie po raz pierwszy misje FAC i zauważyłem, że pomimo posiadania uzbrojenia AA nie było go widać pod skrzydłami.

Wycofuję zarzut, brak widocznego uzbrojenia był skutkiem majstrowania przy opcjach grafiki  :P