Autor Wątek: BUGI w Falcon4 Alied Force  (Przeczytany 18227 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 22, 2005, 08:09:47 »
Odnoszę wrażenie, że Lead Pursuit odstawili fuszerę z komunikacją. Począwszy od głosu nowej pani w ATC, którą ledwo można zrozumieć a której głos nawet nie został zmodyfikowany, aby imitował radio (prawdopodobnie w ogóle już by jej nie można było zrozumieć), poprzez obcięcie przerw między wyrazami u starych 'kontrolerów', co powoduje rażące poczucie sztuczności, a skończywszy na sytuacji, w której zmiennny bywa głos skrzydłowego. W misji treningowej Takeoff tuż po starcie (skrzydłowy nie raczy wywołać Airborne) odsyłam go spowrotem do bazy, słyszę męski głos I'm a dot, a za chwile kobiecy Cowboy 1-2 inbound... uhhhhh... :?

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 25, 2005, 14:12:51 »
Ok, to ja zglaszam blad (a moze i dwa):

-brak tekstur na samolotach ktorych nie ma w TR (w ogole to TR tez mocno uszczuplili) - tekstur na pewno nie maja F22, Tu160, F16-XL

-nie wiem czy to blad czy celowe zamierzenie ale WCALE nie ma wersji dwumiejscowych, nawet jako AI! Nie jestem pewny ale wersja D (a juz na pewno BLK40 o ktorym wlasnie czytam na oficjalnej stronie 23BL z Minska Maz.) powinna byc jednak dwumiejscowa... :roll:

EDIT: http://www.deagel.com/pandora/?p=pm00069012 - teraz to coraz bardziej upewniam sie w tym co pisalem powyzej ale nie chce mi sie wierzyc, ze az taki blad popelnili ludzie z LP. moze ja mam jakas dziwna wersje? :570:

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 25, 2005, 14:19:17 »
Jest ewidentna kiszka, a najśmieszniejsze jest to, że po ejectie otierają się dwa spadochrony. Niezły lol.

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 25, 2005, 17:07:48 »
Z ta wersja D nie jest tak do konca, wpisz w google F 16 D, zobacz co Ci wyskoczy ;) (zartuje ocywiscie) No coz, faktem jest ze brakuje wersji 2 miejscowych. Do samolotow bez tekstur dorzucam jeszcze F/A-18 C. Samo TR wyglada jak zeszyt przy encyklopedi. Liczba maszyn wystepujacych w kampani jest olbrzymia, ale ich nie ma nawet w TR :D
Chyba sie panom do kasy spieszylo :(

PS
Pod koniec lipca ma byc patch, zobaczymy co zmieni.

Marioosh

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 26, 2005, 07:48:44 »
Może nie antidotum na wszystykie problemy ale zawsze coś.

NEWS UPDATE: 25th JULY 2005
Here's the current feature list for the first Patch for Falcon 4.0: Allied Force. It's not necessarily complete, but shows what we have so far.

    * Large number of fixes for reported stability issues.
    * Updates to 2D cockpits
          o Aligning HUD in wideview blk 40 cockpit
          o HSI instruments lighting in down view (panel 100)
          o Graphics anomaly popping up when damaged in 11 oclock view in blk 40/50 pits
    * Changes to allow the cockpit buttons more visibility at night.
    * Some missing ATC fragments in the debrief list added.
    * Remove the vehicle magnification option from the MP screen.
    * Instruments lighting keystoke Shift-Ctrl-L fixed
    * Reset Track IR keystroke added Alt-C, T
    * Minor fix to formatting of connection speeds
    * Correct weather help button test.
    * Fix for airbase distance.
    * Coordinates added to the recon screen.
    * Some errors in the TACREF corrected.
    * AAA batallion removed from training mission 19.
    * Training mission 2 changed to allow for ramp starts.
    * Fix for some TE editing crashes.
    * Allow OSBs to step the weapons in HARM mode.
    * Fix for loading log book patches.
    * Glance forward/back now work with TrackIR enabled.
    * Various Alt-Tab errors caught.
    * A-G Radar preformance improved.
    * Fix for OCA target missing crash.
    * Fix for AI taxiing when changing steerpoint (ramp start).
    * Fix for combat Autopilot requiring double toggle in some cases.
    * Fix for ATC aborting players on final approach.
    * Fix for helicopter getting killed after exiting 3-d.
    * Remove spurious popups over airbases.
    * Fixed problem of AI not firing mavericks in multiplayer.
    * Landing help removed in dogfight and instant action.
    * ATC introduce more time between landings if departing aircraft are late.
    * Takeoff button now places you on the runway unless you are in a queue.
    * Fix for AI ignoring certain ATC instructions.
    * TrackIR no longer supported in 2-d cockpit
    * Fix for switching missile types in dogfight mode.
    * Fix for crash in simplified avionics with the R key.
    * Fix HUD range readout when guns selected
    * Allow rudder keyboard keys to work regardless of joystick controls.
    * Fix for dark horizon strip when making large yaw movements.
    * ACMI delete option now deletes the files.

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 26, 2005, 15:06:42 »
A gdzie jest dym z luf po strzelaniu z Vulcana?  :shock:

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 26, 2005, 16:38:30 »
A po co? Dziwie sie niektorym. Chca maksymalnego realizmu a przejmuja sie takimi pierdulkami jak dym z luf  :lol:  Widzisz ten dym z luf kiedy siedzisz w kokpicie? Ja pierwsze co robie to wywalam z profilu wszystkie widoki zewnetrzne bo ONE SA DOBRE DLA "EYE CANDY-OWCOW" a nie ludzi szukajacych realizmu. Jest tyle innych waznych do poprawienie bugow i implementacji i IMO dobrze zeby LP nie tracil niepotrzebnie czasu na g******a i zajal sie rzeczami naprawde waznymi.

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 26, 2005, 17:06:48 »
Ok, po co te nerwy? Zauwazylem tylko cos czego do tej pory nie bylo i tyle. A swoja droga to jakby Ci wstawili dzwiek strzelajacego kalasza to tez bys powiedzial, ze wszystko jest ok? ;)

Ja nie mowie, ze nie maja zajmowac sie rzeczami wazniejszymi ale po co psuja cos co bylo od poczatku dobre? A widoki zewnetrzne owszem mam wlaczone - chce czasem poogladac na przyklad uzbrojenie bo to jest calkiem ladnie zrobione. Co nie znaczy, ze latam i walcze na tym widoku!

[ Dodano: Wto 26 Lip, 2005 17:07 ]
EDIT: Poza tym temat brzmi "BUGI w Falcon4 Allied Force" wiec moglem to napisac.

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 26, 2005, 17:48:22 »
Cytat: lobo
jakby Ci wstawili dzwiek strzelajacego kalasza

Zly przyklad bo to akurat slysze i wplywa to na realizm, wiec.... Za to smuzka z dzialka - who cares. Poza tym to ze akurat byla to smuga to wlasnie byl bug. Widziales filmy na ktorych widac prawdziwe strzelanie z dzialka? Jezeli nie to poszukaj sobie a zobaczysz, ze chmureczka jest minimalna i nie ciagniesie za samolotem na paredziesiat stop jak widac we wczesniejszych wersjach, a co uwazasz za realistyczne. To nie armata typu GAU-8 gdzie faktycznie dymu jest sporo ale tez nie tyle zeby sie ciagnelo grubo za samolot. Polecam filmik Air Power edycje bodajze 2000 /musialbym sprawdzic konkretnie/ gdzie masz parenascie podejsc A10 do celu i demonstracje strzelania z GAU-8 do celow. Poza tym w moimn poscie nie bylo ani grama nerwow, a ze tak zabrzmialo... Coz, mi to szczerze lata kto jak lata i czego oczekuje od sima. Ja uwazam, ze pierdolki mozna zostawic na koniec, kiedy juz wszystko wazne bedzie dopracowane.

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 26, 2005, 20:00:36 »
No panowie, bez awantur mi tu  :twisted: Co do widokow zewnetrznych, sam mam je wlaczone, po to aby czasami poogladac sobie inne maszyny w akcji, kwestia gustu. Oczywiscie multy tylko bez. Z dymem to faktycznie, gdy strzela F-16 prawie go nie widac. W intro AF jest ujecie gdy Viper wali z dzialka na poligonie w cel naziemny, wiec potwierdzenia nie trzeba daleko szukac.

Pozdrawiam

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 26, 2005, 20:44:57 »
Cytat: Iceman
Poza tym to ze akurat byla to smuga to wlasnie byl bug. Widziales filmy na ktorych widac prawdziwe strzelanie z dzialka? Jezeli nie to poszukaj sobie a zobaczysz, ze chmureczka jest minimalna i nie ciagniesie za samolotem na paredziesiat stop jak widac we wczesniejszych wersjach, a co uwazasz za realistyczne


Cytat: Boba Fett
Z dymem to faktycznie, gdy strzela F-16 prawie go nie widac. W intro AF jest ujecie gdy Viper wali z dzialka na poligonie w cel naziemny, wiec potwierdzenia nie trzeba daleko szukac.


Intro, czas od 1:59 do 2:03 - w tym momencie ukazany jest nalot na poligon. Przepraszam Panowie, nie wiem, moze mam dobry wzrok ale smuge widze wyraznie:) I to nie jest to zrywanie strug tylko normalne strzelanie. Slychac takze sam "odkurzacz" Vulcana.

Ok, koncze temat Vulcana bo wyszlo, ze czepiam sie bzdur, latam dla grafiki i w ogole ARCADE  :|

Pozdrawiam!

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 26, 2005, 21:17:41 »
Ja za to mam filmik z air power 2001 i zero smugi - 15:20; 20:31; 23:56; 30:28 itd itd. Cele sa atakowane z prawdziwej amunicji, widac trafienia w cele cwiczebne. W ataku biora rowniez A10 oraz F16 z Mavami na pokadzie.

Cytuj
, latam dla grafiki i w ogole ARCADE
na pewno nie latasz do grafiki bo wybralbys LOMAC-a. A co do arcade to kazdy walczy jak chce, a jedynym widokiem zewnetrznym jaki zobacze bedzie tylko widok z zewnatrz i mna opadajacym na spadochronie - oby ich jak naj mniej. Natomiast jak juz poprawia/dorobia GPS, zwiazane z tym lepsze modelowanie broni, systemow nawigacyjnych, wiecej trybow MFD, wszystko na DED to zaczne sie marwic pierdolami takimi jak smuzki, chmurki, teren, modele samochodow, tekstury, itp, itd, jednak nie wczesniej. EOT

lobo

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 26, 2005, 22:25:50 »
Hmm...po czesci obaj mozemy miec racje z tym, ze Twoja "racja" jest bardziej uniwersalna. Chodzi mi o to, ze dym obserwowany w intrze moze nie byc dymem a jedynie smuga kondesacyjna powstala w wyniku zmiany cisnienia ktora to zmiana cisnienia powstala w wyniku strzelania. (Zalezne jest to oczywiscie od wilgotnosci powietrza i dlatego w filmikach ktore Ty widziales to zjawisko moze nie wystepowac). Wtedy dla kogos z boku moze to wygladac jak dym. Jesli jest jak mowie to zwracam honor.

Mi takze zalezy na tym aby F4 byl jak najbardziej realistyczny ale jednosczesnie twierdze, ze detale sa wazne - wszak to z nich sklada sie swiat. Nie jest moim celem skupienie uwagi programistow na pierdolach w rodzaju "ale ten odblask na owiewce mi sie nie podoba" gdy sa wazniejsze problemy ale jednoczesnie chcialbym uzyskac gre perfekcyjna. Tymczasem jak na razie pewne elementy chyba poszly troche w tyl porownujac obecnego Falcona z FF3.1. (juz nie chodzi mi o to nieszczesne dzialko :wink:)


Cytat: Iceman
na pewno nie latasz do grafiki bo wybralbys LOMAC-a


Cii...bo odezwa sie glosy obroncow LO ;) ktory jest skadinad fajna...gierka  :mrgreen:

No to zdrowko!

  :564:

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 26, 2005, 22:26:12 »
Cytat: lobo
Ok, koncze temat Vulcana bo wyszlo, ze czepiam sie bzdur, latam dla grafiki i w ogole ARCADE  :|

Pozdrawiam!


Spokojnie Lobo, nikt sie nie czepia :) Masz prawo wyrazic swoje watpliwosci i uwagi, od tego jest ten temat. Ice wyraza swoje, razem nazywa sie to dyskusja ;)

Pozdrawiam

PS
LOMAC panowie, to symulator, nie gierka. Ma wady (jankeski sprzet) ale rosyjski jest po prostu cudownie odwzorowany, prosze nie wszczynac dyskusji ze lomac to tylko grafika, Falcon w 1998 tez porazal grafika. Po za tym FM w Lomacu to cacuszko.
Sam wiele razy lubie wskoczyc w 29-tke i pobujac sie w chmurkach.
Na koniec, szanuje kolegow latajacych w LO. Niektorzy z nich mogli by niejednego mnie nauczyc, nawet jesli omijaja  Falcona szerokim lukiem. Topiki atakujace LO bede brutalnie cenzurowal. Forum ma polegac na wymianie pogladow i wzajemnej pomocy a nie wszczynaniu burd !

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 27, 2005, 10:21:04 »
Jeszcze n/t mojej wypowiedzi odnosnie LOMAC-a. Nie miala ona charakteru pejoratywnego. Po prostu gdyby ktos chcial bawic sie tylko i wylczanie i nic poza tym dla samej grafiki wylaczajac jakakolwiek oznake realizmu (czy to w F4 czy LOMAC-u) wybralby LOMAC-a, bo pod wzgledem grafy oferuje on duzo wiecej nic F4.