Autor Wątek: Pierspiektiwnyj Awiacyonnyj Kompleks Frontowoj Awiacyi (PAK FA/T-50/Su-57).  (Przeczytany 92165 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
PAK FA
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 02, 2005, 18:19:48 »
Co do rosyjskiego JSF,to rosjanie i Mikojan coś kręcą z Indiami,Chinami i...Francją podobno (to niepewna informacja).

http://www.flightinternational.com/Articles/2005/07/12/Navigation/190/200211/Sukhoi+asks+Europe+for+fighter+help.html

Program nazywa się podobno "Vityaz 2000" i de facto będzie w całości sponsorowany z zewnątrz.






"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
PAK FA
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 02, 2005, 19:05:24 »
Ale gniot :shock:  :shock:  :shock:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
PAK FA
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 02, 2005, 20:44:57 »
Cytat: KosiMazaki
Ale gniot :shock:  :shock:  :shock:


Święte słowa !!! tego nie mogli zaprojektować styliści biura MiG.

Martin
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

John Cool

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 09, 2006, 13:22:31 »
Jeszcze jedna wizja PAK FA:




Online Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 09, 2006, 16:33:28 »
Toż to F/A-22 tylko z innym zestawem kalkomanii :004:
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 09, 2006, 20:38:52 »
A co się dziwisz - tzw. Raptorski
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 09, 2006, 21:08:40 »
W końcu mig 29 czy su 27 też w pewnym stopniu były wzorowane na f-14 i f -15. Dla laika maszyny te są prawie identyczne. Pozdrawiam

Elwood

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 09, 2006, 22:06:22 »
Tylko Su-27, i tylko w celach dezinformacji wywiadowczej. Pierwszy "nieoficjalnie upubliczniony" model tego samolotu wyglądał rzeczywiście jak chamskie skrzyżowanie F-14 i F-15.

pawel

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 09, 2006, 22:28:00 »
Tylko Su-27, i tylko w celach dezinformacji wywiadowczej. Pierwszy "nieoficjalnie upubliczniony" model tego samolotu wyglądał rzeczywiście jak chamskie skrzyżowanie F-14 i F-15.
Bo o to właśnie chodziło. Tak na dobrą sprawę to z punktu widzenia aerodynamiki to nic nowego. Kilka pomysłów zza żelaznej kurtyny skopiowali i zastosowali w jednej konstrukcji.

Paweł
'VIPER'

Elwood

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 11, 2006, 10:22:42 »
Jeśli generacja samolotów MiG-29/Su-27 nie wnosi nic nowego do nauki o zdobyczach aerodynamiki zdaniem kolegi, to równie dobrze można by powiedzieć, że od czasów Flyera braci Wright niczego ciekawego też z punktu widzenia aerodynamiki nie wprowadzono- od czasów Wielkiego Wybuchu wszystko lata wciąż na tej samej zasadzie.
Dla mnie (moje subiektywne zdanie) kilkunastotonowy wojskowy odrzutowiec którego doskonałość przekracza 10, to jednak jest osiągnięcie.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 13, 2006, 23:10:39 »
Dla mnie (moje subiektywne zdanie) kilkunastotonowy wojskowy odrzutowiec którego doskonałość przekracza 10, to jednak jest osiągnięcie.
A i owszem tylko pojawia się pytanie czy tak wysoka doskonałość jest mu potrzebna ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

pawel

  • Gość
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 13, 2006, 23:52:07 »
Jeśli generacja samolotów MiG-29/Su-27 nie wnosi nic nowego do nauki o zdobyczach aerodynamiki zdaniem kolegi, to równie dobrze można by powiedzieć, że od czasów Flyera braci Wright niczego ciekawego też z punktu widzenia aerodynamiki nie wprowadzono- od czasów Wielkiego Wybuchu wszystko lata wciąż na tej samej zasadzie.
Dla mnie (moje subiektywne zdanie) kilkunastotonowy wojskowy odrzutowiec którego doskonałość przekracza 10, to jednak jest osiągnięcie.
...a jakież to nowości wnoszą te konstrukcje? Zastosowano rozwiązania znane i zastosowane już wcześniej. Nie ujmując kunsztowi inżynierskiemu OKB MiG i Suchoj. Mam na myśli oczywiście nie drobne niuanse, których to doszukać sie można w większości nowych samolotów tej klasy a rozwiązania takie jak skrzydło pasmowe, kadłub nośny z gondolami silnikowymi pod nim etc.  To wszstko już było. Tyle, że ogólna koncepcja aerodynamiczna wykorzystuje wszystkie te "nowinki aerodynamiczne" na raz, i to w bardzo zmyślny i wyważony sposób.

Paweł
'VIPER'

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 19, 2007, 19:46:50 »
Pojawiła się nowa grafika LFMS czyli projektu lekkiego myśliwca Mikojana, podobno opracowywanego razem z Indiami. Samolot nie konkuruje z PAK-FA, ma być przeznaczony wyłącznie na eksport, chociaż wzbudził zainteresowanie w dowódzctwie WWS. Widać podobieństwo do 1-42, któremu podobno zrobiono tyle dmuchań, że szkoda marnować włożonej pracy, i nie wykorzystać w LFMS.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 19, 2007, 20:11:32 »
Rany, to jednak można zrobic coś brzydszego od J-10 !  :karpik

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 19, 2007, 20:35:42 »
Eeee tam, X-32 nic nie przebije.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"