Autor Wątek: Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc  (Przeczytany 10602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

303_Michcich

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« dnia: Sierpnia 24, 2005, 10:13:15 »
Olo przemowil i zamiescil 2 screenshoty:

pierwszy [poprawilem -był link do tego samego pliku- Jos]

drugi

Chyba juz przestane wylewac mu pomyje na glowe :) po pierwsze odpowiedzial na mojego posta :) co schlebia mi nieslychanie lol oraz (co wazniejsze) on sobie jednak zdaje sprawe ze wszystkich bledow, ktore poplenil przy FB/PF i mysle ze wyciagnie z tego wnioski - sam sie do tego przyznal.

Oczywiscie FB/PF nie ulegnie juz zadnym zmianom oprocz nowych molotow i trzeba sie z tym pogodzic i nie ekscytowac sie nowymi paczami. Jesli chodzi o BoB natomiast to mysle, ze Olo stanie na wysokosci zadania - po pierwszy od tego zalezy jego "byc albo nie byc" p drugie zdrowa konkurancja ze strony Shockwave wlazla mu torche na ambicje.

Dobrze tez, ze wypowiada sie w sumie z szacunkiem o Rowanie.

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 24, 2005, 10:56:33 »
Olo się zmartwił, że BoB II ma fajny filmik z sekwencji startowej Spita (notabene nie można już go zassać :( ), więc sam umieścił to:


Someone like to post videos. I ususally don't make it.

However here is our Spitfire MK I cockpit in mpg format (Note: 41Mb)

Note. It is in Engine, but animation not programmed. It just shows the possible animation of details and how it is done from the precise point of view (such things we try to do for each flyable aircaft cockpit). So when you see pedals working "wrong" this doesn't measn that in real sim they will work the same way. Here just to show movement of separate details which in program will moves as it should SmileSmileSmile

http://files.games.1c.ru/il2pict/SpitfireMKI.mpg

-----------------------
Moje tłumaczenio-streszczenie:
Niektórzy lubią zamieszczać linki do filmików. I zazwyczaj tego nie robię.
Aczkolwiek to jest kokpit naszego Spita Mk.I (do BoBa) w formacie mpg.
To jest silnik, ale bez animacji. To tylko pokazuje jak animacja detali może wyglądać i jak to zostało wykonane z punktu widzenia precyzji (staramy się to zrobić dla każdego samolotu, który będzie w BoBie oddany do rąk graczy). A więc, jeśli widzicie źle działające pedały orczyka to nie oznacza, że w finalnej wersji sima faktycznie będą one źle działać. Proszę, daję to by pokazać jak wyglądają pewne detale i jak wygląda poruszanie się pewnych części, które w grze będą poruszać się tak jak powinny (be sure) :)

-----------------------

Ja niestety nie widziałem tego filmu z BoBa II Shockwave, więc nie mam porównania. Ale ten filmik Ola to nic poza demonstracją tego jak się niektóre rzeczy poruszają w kokpicie. Rzekłbym, że trochę więcej niż w FB się rusza... ale nie, żeby to było jakieś nadzwyczajnie... no i o czymkolwiek mówiło :roll:
Po prostu Olo musiał się pochwalić po tym filmiku z sekwencją startową w BoBie II. A poza tym to uwielbiam te jego zapewnienia - teraz to działa źle, ale be sure potem będzie działać dobrze rofl :lol:

Pozdrawiam

303_Michcich

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 24, 2005, 11:15:15 »
Labi,

no i to jest wlasnie ta dobra wiadomosc - Olo musial sie pochwalic, bo konkurencja podzialal na niego ozdrowienczo.

A kokpity sa naprawde super - co nie znaczy ze FM i DM tez beda takie (choc sadze, ze Olo sie jednak postara jesli chodzi o BoB).

FB/PF natomiast jest juz skonczone i nie ma co rodzierac szat.

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 24, 2005, 11:44:23 »
rofl... ja sądzę, że FM i DM na pewno nie będą takie... na podstawie poniższego:
Cytat: Mister Olo
Shooter can be also very realistic, but then they will cost a lot in developemtn...

W moim wolnym tłumaczeniu:
"Strzelanka też może być bardzo realistyczna., ale to dużo kosztuje..."

Nie no ROFL :lol:  :lol:  :lol:

Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 24, 2005, 12:26:15 »
Cytat: Labienus
Ja niestety nie widziałem tego filmu z BoBa II Shockwave, więc nie mam porównania.

Proszę bardzo:
http://rapidshare.de/files/4316094/bob2_takeoff_landing.wmv.html

Blackmessiah

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 24, 2005, 12:31:23 »
Nie musze chyba nikomu przypominac, ze na konkurencji zyskuja klienci. A zapomnialem na samym poczatku dopisac, ze Olo wypuscil ten post o 100 tys. samolotow, bo mu sie w slabo zrobilo, jak zobaczyl filmik Rowana. A mowa o putchu 4.02 jakos dziwnie zbiega sie z data wydania Rowan's BoB. Jakby chcial powiedziec: "Patrzcie, oni maja sekwencje startowa, a ja mam Avie B.534".

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 24, 2005, 13:01:32 »
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 24, 2005, 13:03:15 »
Dzięki Piotrek za linka do tego filmiku. Dzięki Josovi mam jeszcze film: bob2_intercept.wmv

Wszystko można znaleźć tutaj:
http://www.3dgamers.com/games/battlebritain2wv/downloads/

Obejrzałem sekwencję startową i powiem, że mi się bardzo podoba. Obejrzałem też to przechwycenie bombowców i mogę powiedzieć jedno: po raz kolejny odgrzewany kotlet w simach w postaci Bitwy o Anglię, ale chyba skuszę się na niego z dwóch powodów:
1. Nareszcie jakieś normalne dźwięki... jak miło znów usłyszeć, że silnik samolotu to silnik samolotu, a nie agregat od lodówki jak w FB.
2. No i te olbrzymie ilości samolotów, które się po ekranie ganiają. Na tym drugim filmie jak co i rusz kilkunastosamolotowe formacje przelatują gościowi przed celownikiem ze spotęgowanym rykiem kilkunastu silników to robi to wrażenie.

Tylko jakoś wysuwanie i chowanie klap brzmiało podobnie. Nadal to jednak nie jest CFS, gdzie dźwięki były dopracowane na tip top. Ale to i tak zupełnie inna liga pod tym względem niż FB.
Ale za to te dymy, błyski, kurz.... dużo bardziej mi się podoba, choć sam ogień średnio.

Pozdrawiam :)

303_Michcich

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 24, 2005, 15:54:33 »
Cytat: Labienus
rofl... ja sądzę, że FM i DM na pewno nie będą takie... na podstawie poniższego:
Cytat: Mister Olo
Shooter can be also very realistic, but then they will cost a lot in developemtn...

W moim wolnym tłumaczeniu:
"Strzelanka też może być bardzo realistyczna., ale to dużo kosztuje..."

Nie no ROFL :lol:  :lol:  :lol:


Tutaj Olo akurat nie zalapal o co mi chodzilo pod nazwa shooter. Odpowiedzial tak jak by chodzilo o FPS-a typu Operation Flashpoint. W tym sensie shooter rzeczywiscie moze byc realistyczny.

Co Bob-a od 1C mam akurat pozytywne oczekiwania. Widac, ze goscie wyciagneli wnioski z wlasnych bledow.

EDIT: Black, oczywiscie jest tak jak mowisz - Olo nagle zaczal sie pokazywac na forum i grzecznie odpowiadac na pytania - konkurencja czyni cuda :) A wlasciwie to co bys zrobil na jego miejscu ? pewnie to samo...

Na forum shockwave juz rosnie nastepny guru symulacji lotniczych - niejaki Scott. Ciekawe czy zdetronizuje Ola lol.

Schmeisser

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 24, 2005, 15:58:52 »
tak Michcic ma racje , pomysleli

"Rowan zrobił gre dla upierdliwych hardcorowców , uffff , nareszcie w spokoju moge umieścić powerupy na chmurkach"

303_Michcich

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 24, 2005, 16:18:36 »
spox, zobaczysz Szmajs, ze BoB bedzie full wypas - takze jesli chodzi o FM. Olo sie przestraszyl konkurencji i we, ze tym razem nie moze skaszanic sprawy.

Oczywiscie kampania pozstanie cienkim punktem BoB-a bo Olo po prosrtu nie umie robic dobrych gier offline (sam powiedzial na ubikacji, ze w jego Bob-ie kampania nie bedzie gorsza niz Rowana....no za ambitny to on nie jest w tym wzgledzie lolol).

Schmeisser

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 24, 2005, 16:26:09 »
może się założymy :D?

Wzorem Hauptmanna Falke o szampana 'jak już tam będziemy'

Ja twierdze że będzie gniot :D z BoBa olowego
I obym przegrał

303_Michcich

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 24, 2005, 16:28:53 »
Mozemy, tylko najpierw trzeba ustalic kryteria oceny lol.

Schmeisser

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 24, 2005, 16:43:14 »
moje oczywiscie :D

uznam BoB'a za równorzędny sturmovikowi jeśli będzie się dało świadomie i intencjonalnie wprowadzić samolot w lewy korkociąg lub prawy i wyjść z niego zgodnie z zasadami sztuki.
Jeśli do tego przy 170 km nie będzie się dało zrobić nic więcej ponad lot po prostej uznam publicznie że jest to lepszy sim niż il-2 i napisze ociekającego wazeliną posta na Ubi

Micho

  • Gość
Rowan's BoB vs BoB od Be Sure Technology Inc
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 24, 2005, 19:53:48 »
mysle, że te gry aż taką konkurencją względem siebie nie będą  :|
Bob Rowana nie ma multi i tu jest pies pogrzebany - choć przyznam, że nie wiem jakie są proporcje graczy on... i offline
nawet cud- malina kampania dynamiczna nie uratuje tej gry
poza tym - obym się mylił - ale Bob rowana nie będzie takim hardcorem w kwestii FM jak był swego czasu sturmovik ( choć jestem fanem i starego boba i mig alley )    

co jak co ale najlepszym specem od merketingu Ola jest  ... forum ubikacji i choćby nie wiem jak zrąbany Fm i Dm będzie w olegowym bobie  to przez pretorian okrzyknięty zostanie przełomowym/uber  itp
mając za sobą taki chór Olo nie musi się martwić o taki a nie inny  FM
pozdr