Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 161814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #450 dnia: Kwietnia 12, 2007, 20:45:56 »
O dziękuje bardzo. I zapraszam do użytkowania tejże nakładki :)

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #451 dnia: Czerwca 17, 2007, 14:24:07 »
Na wiele bym nie liczył, ale udało mi się prawie reaktywować MiG-29K w LO (bez likwidacji innej maszyny), niestety "prawie robi wielką różnicę" - na razie wychodzi z niego tylko AI - kokpit mi się nie ładuje, ale pokombinuję dalej, gdzieś zrobiłem pewnie błąd w configach itp.

Czy są już nowe wiadomości w sprawie tworzenia MiG-29 SMT?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2007, 16:58:46 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #452 dnia: Czerwca 17, 2007, 17:06:24 »
Tak jak napisałem:
Cytuj
niestety "prawie robi wielką różnicę"

Można niestety dodać MiG-29K, przerobiony na coś zbliżonego do MiG-29SMT, ale tylko AI.

Ponoć BS niesie pewne zmiany w kwestii możliwości konfiguracji maszyn? Poczekamy ... zobaczymy ...

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #453 dnia: Czerwca 17, 2007, 21:55:41 »
Tak jak napisałem:
Można niestety dodać MiG-29K, przerobiony na coś zbliżonego do MiG-29SMT, ale tylko AI.

Ponoć BS niesie pewne zmiany w kwestii możliwości konfiguracji maszyn? Poczekamy ... zobaczymy ...

Dziękuje, mam nadzieję że SMT pojawi sie w Black Shark
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2007, 22:17:04 wysłana przez Razorblade1967 »

vympel

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #454 dnia: Listopada 20, 2007, 22:18:00 »
Przeszukałem forum pod względem MiG'a-29K. Razorblade1967 napisał, że można do LO dodać MiGa-29K ale tylko AI, nie wiem tylko czy miał na myśli wersję 1.02, czy 1.12? Jest mod pod wersję 1.02, który dodaje do listy samolotów MiG'a-29K w wersji flyable i z tego co zrozumiałem nie zastępuje on innego samolotu. Mod wisi w downloadzie na lockonfiles.com
Cytuję:
MiG-29K flyable
MiG-29K flyable 279 KIAP add-on package 1.0 for Lock-On Main contents: * adds the MIG-29K to the list of aircraft * provides player control for the MIG-29K and SU-39 * changes the display names of varies units * adds the Pyotr Velikiy missile cruiser to the list of ships * updates the Encyclopedia data accordingly (made by Jens Johansen) (MiG-29K is a RAR file with an .EXE file inside) (uploaded by Thomas DW)”


info dla tych, którzy nie wiedzieli :004:

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #455 dnia: Listopada 20, 2007, 22:27:12 »
Owszem mod godny uwagi ze względu na dodanie samolotów bez utraty innych ale pod względem grywalności jest kiepski  :005:. Mniejsza o to że sam MiG-29K jest taki sobie (wiem, lepszego nigdy nie zrobię) to nie da się nim ani lądować a w pełni wykonywać procedur na lotniskowcu. Jest co prawda Su-39 ale z nim też są problemy a bronie wykorzystywane tylko przez niego nie mogą być w pełni użyteczne z wzg. na braki w kabinie. Sam w sobie mod jest fajny ale raczej do pobawienia się niż robienia dla niego jakichś poważnych operacji.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

vympel

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #456 dnia: Listopada 20, 2007, 22:48:56 »
Masz rację, odnośnie marności takich rozwiązań mam takie samo zdanie.
Ten model MiG-29K jest z Flankera 2.5? Tak wygląda.

Natomiast na marginesie dyskusji toczonych w tym wątku: mam problem z rakietą X-29T i bombami KAB-500kr w MiGu-29. Czy komuś udało się po podwieszeniu tego uzbrojenia uzyskać obraz z kamery TV z tej amunicji na wyświetlaczu telewizyjnym w kokpicie?
U mnie po wybraniu X-29T lub KAB-500kr i włączeniu optyki (klawisz „O”) na monitorze wyświetla się coś takiego:

moja wersja LO 1.02

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #457 dnia: Listopada 20, 2007, 23:13:08 »
Nie da się tego zrobić, było 10000000000 razy.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #458 dnia: Grudnia 31, 2007, 16:52:34 »
Nie mogę sobie poradzić z przeróbką zmodyfikowanej belki wielozamkowej o krótszych ramionach MBD-3 stosowanej w wyrzutniach wielokrotnych pocisków niekierowanych LAU-61 w samolotach A-10A.Belkę tą chciałem przystosować do odpalania pocisków niekierowanych S-24  w samolotach rosyjskich-na jednej belce będą wówczas trzy pociski.Prośbę tą kieruję po raz drugi do
Razorblade`a największego specjalisty w tym temacie.Z góry dziękuję za pomoc!.   

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #459 dnia: Grudnia 31, 2007, 18:07:58 »
Chciałbym jeszcze dodać że skoro pocisk S-24 ma stateczniki to może się okazać że trzy pociski obok siebie się nie zmieszczą i trzeba będzie tu wykorzystać belkę wielozamkową standardową dla bomb.Nie wykluczone iż możliwe tylko będzie zastosowanie głowicy wielokrotnej np. B-20 czy UB-32 a nie jednego pocisku dużego kalibru jakim jest S-24.Myślę że popełniłem jakiś błąd choć stosowałem tą samą metodologię jak w przypadku tworzenia belki MER 6*2 FAB-500.           
 

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #460 dnia: Stycznia 01, 2008, 13:36:30 »
Razorblade`a największego specjalisty w tym temacie.

Taaa ... zaraz tam "specjalista". Guzik się na tym znam - w zasadzie wszystko to trochę kombinacji oraz metoda prób i błędów  :002:

No dobra do rzeczy bo kac męczy - co to miało być?

Nie mogę sobie poradzić z przeróbką zmodyfikowanej belki wielozamkowej o krótszych ramionach MBD-3 stosowanej w wyrzutniach wielokrotnych pocisków niekierowanych LAU-61 w samolotach A-10A.Belkę tą chciałem przystosować do odpalania pocisków niekierowanych S-24  w samolotach rosyjskich-na jednej belce będą wówczas trzy pociski.

1. Belka wielozamkowa MBD-3 wraz z zasobnikami LAU-61 jest dość dziwnie skomponowana w LO (jest jakby złożona jako całość "MBD-3-LAU-61", a nie z elementów) i ja bym sobie ją odpuścił.

2. Kluczem do sukcesu jest jednak użycie numeru belki z grupy pocisków rakietowych, a nie bomb. Może można wykorzystać CLSID od bomb, ale to może wymagać głębszych zmian i "prosto" sie nie da. Po kilku nieudanych próbach i mieszaniu w kilku plikach config dałem spokój. Po prostu pociski rakietowe i bomby są definiowane gdzieś tam odrębnie, a S-24 to dla LO to samo co "Missile" (choć opisany jako Rocket) tyle, że niekierowany.

3. W LO mamy niewykorzystany numer CLSID podwójnej wyrzutni starych pocisków ALARM - w każdym razie ja nie znalazłem zastosowanie tego numeru. Pojedynczy pocisk jest w samolocie AI Tornado, ale gdzie podwójny nie wiem?

 
       <Launcher CLSID="{E6747967-B1F0-4C77-977B-AB2E6EB0C102}" Name="ALARM" Picture="" Weight="268" WorldID="4">
            <Element ShapeName="T-ALARM">
               <Position X="0" Y="0" Z="0"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
            </Element>
         </Launcher>
         <Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}" Name="ALARM*2" Picture="ALARM" Weight="200" WorldID="5">
            <Element ShapeName="">
               <Position X="0" Y="0" Z="0"/>
            </Element>
            <Element ShapeName="T-ALARM">
               <Position X="1.32000005245209" Y="0" Z="0"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
            </Element>
            <Element ShapeName="T-ALARM">
               <Position X="-1.32000005245209" Y="0" Z="0"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
            </Element>
         </Launcher>


Interesuje nas więc ten drugi ALARM.

4. W MEinit w grupie "Weapons" w kategorii "Rockets" robimy sobie taką dodatkową grupę:

         <Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}" Guided="no" Name="S-24*3" Picture="S-24" Weight="775" WorldID="5">
            <Element ShapeName="LAU-88">
               <Position X="0" Y="0" Z="0"/>
            </Element>
            <Element ShapeName="C-24">
               <Position X="0" Y="-0.310000002384186" Z="0"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
            </Element>
            <Element ShapeName="C-24">
               <Position X="0" Y="-0.085" Z="0.275"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
               <DrawArg Key="3" Value="-1"/>
            </Element>
            <Element ShapeName="C-24">
               <Position X="0" Y="-0.085" Z="-0.275"/>
               <DrawArg Key="1" Value="1"/>
               <DrawArg Key="2" Value="1"/>
               <DrawArg Key="3" Value="1"/>
            </Element>
         </Launcher>   


Jest ona kombinacją:

- CLSID z podwójnego ALARMa (07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75)
- Belki wielozamkowej od pocisków AGM-65 czyli LAU-88
- Pocisków S-24, które zastąpiły AGM-65 - bez zmiany ich ustawień. Wszystko pasuje i nasze npr się nie stykają.

Ważne!

- Pozostawiamy WorldID="5", bo jak damy 10 tak jak ma S-24 to wychodzą błędy!
- Likwidujemy oryginalną grupę ALARM*2!

5. Następnie przechodzimy do pliku Bazar/racks i w grupie 56 (od podwójnego ALARM-a) dokonujemy zmian:

racks[56] = {
   -- LAU_88_C_24; LAU_88; C_24; 3
   CLSID   = "{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}",
   Name_of_weapon = 34, -- S_24
   OutView = false,
   Cx_pil  = 0.003,
   WeaponCount = 3

Można sobie pokombinować z Cx - mnie się nie chciało. Jeden S-24 ma wpisane 0.001, dałem 0.003

6. Pozostaje oczywiście wpisać naszą belkę do pylonu, który chcemy wykorzystać czyli dopisujemy:

<Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}">S-24*3</Launcher>

Ja w celach testowych wykorzystałem MiG-29S:



Wg mnie to wszytko działa jak powinno, to i idę "się leczyć".  :564:
Pozdrawiam w Nowym Roku i miłej zabawy!

Don Wieslawo

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #461 dnia: Stycznia 01, 2008, 13:52:53 »
Stokrotne podziękowania dla Razorblade`a -jesteś rewelacyjny!. Było jak widzę dużo kombinacji.
Życzę dużo dobrego w Nowym 2008 roku.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #462 dnia: Stycznia 01, 2008, 14:40:04 »
Razorblade jestem pod wrażeniem waszych modyfikacji MIGa zaraz będę ''psuł'' u siebie :banan
P.S Don Wiesławo na pw. masz wiadomość, mógłbyś?... :001:
11:05 PM

vympel

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #463 dnia: Stycznia 06, 2008, 20:22:53 »
Wracając do H-29T i KAB-500kr w MiG'u-29.
W LOFC ekran w kokpicie przyjmuje obraz TV z w/w broni:

po zalokowaniu obraz jest nawet stabilizowany i dostępne są 3 zoomy. Wyświetla się nawet odległość od celu. Jest tylko jeden problem, po osiągnięciu zasięgu nie pojawia się autoryzacja odpalenia i pocisku nie można wystrzelić :/ Może miałby ktoś na to lekarstwo?
Entuzjastą takich przeróbek nie jestem, ale co zaszkodzi potestować ;)

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #464 dnia: Lutego 16, 2008, 09:38:06 »
Ostatnio z nudów zacząłem bawić się w modyfikację FC. Dodanie Miga 29K to nie problem i można nim latać z kokpitem wersji A. To jedyny sposób aby dodać samolot, który ma własny model lotu, posiada wszystkie animacje i nie podmienia żadnego innego. Wszystko czego brakuje to dobry model z animacjami. Myślę że przy odpowiednim modelu udało by się zrobić otwierany hak i składane skrzydła.


Wiem że to dalej kabina Miga 29A no ale zawsze to coś.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec