Razorblade`a największego specjalisty w tym temacie.
Taaa ... zaraz tam "specjalista". Guzik się na tym znam - w zasadzie wszystko to trochę kombinacji oraz metoda prób i błędów

No dobra do rzeczy bo kac męczy - co to miało być?
Nie mogę sobie poradzić z przeróbką zmodyfikowanej belki wielozamkowej o krótszych ramionach MBD-3 stosowanej w wyrzutniach wielokrotnych pocisków niekierowanych LAU-61 w samolotach A-10A.Belkę tą chciałem przystosować do odpalania pocisków niekierowanych S-24 w samolotach rosyjskich-na jednej belce będą wówczas trzy pociski.
1. Belka wielozamkowa MBD-3 wraz z zasobnikami LAU-61 jest dość dziwnie skomponowana w LO (jest jakby złożona jako całość "MBD-3-LAU-61", a nie z elementów) i ja bym sobie ją odpuścił.
2. Kluczem do sukcesu jest jednak użycie numeru belki z grupy pocisków rakietowych, a nie bomb. Może można wykorzystać CLSID od bomb, ale to może wymagać głębszych zmian i "prosto" sie nie da. Po kilku nieudanych próbach i mieszaniu w kilku plikach config dałem spokój. Po prostu pociski rakietowe i bomby są definiowane gdzieś tam odrębnie, a S-24 to dla LO to samo co "Missile" (choć opisany jako Rocket) tyle, że niekierowany.
3. W LO mamy niewykorzystany numer CLSID podwójnej wyrzutni starych pocisków ALARM - w każdym razie ja nie znalazłem zastosowanie tego numeru. Pojedynczy pocisk jest w samolocie AI Tornado, ale gdzie podwójny nie wiem?
<Launcher CLSID="{E6747967-B1F0-4C77-977B-AB2E6EB0C102}" Name="ALARM" Picture="" Weight="268" WorldID="4">
<Element ShapeName="T-ALARM">
<Position X="0" Y="0" Z="0"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
</Element>
</Launcher>
<Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}" Name="ALARM*2" Picture="ALARM" Weight="200" WorldID="5">
<Element ShapeName="">
<Position X="0" Y="0" Z="0"/>
</Element>
<Element ShapeName="T-ALARM">
<Position X="1.32000005245209" Y="0" Z="0"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
</Element>
<Element ShapeName="T-ALARM">
<Position X="-1.32000005245209" Y="0" Z="0"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
</Element>
</Launcher>Interesuje nas więc ten drugi ALARM.
4. W
MEinit w grupie "Weapons" w kategorii "Rockets" robimy sobie taką dodatkową grupę:
<Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}" Guided="no" Name="S-24*3" Picture="S-24" Weight="775" WorldID="5">
<Element ShapeName="LAU-88">
<Position X="0" Y="0" Z="0"/>
</Element>
<Element ShapeName="C-24">
<Position X="0" Y="-0.310000002384186" Z="0"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
</Element>
<Element ShapeName="C-24">
<Position X="0" Y="-0.085" Z="0.275"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
<DrawArg Key="3" Value="-1"/>
</Element>
<Element ShapeName="C-24">
<Position X="0" Y="-0.085" Z="-0.275"/>
<DrawArg Key="1" Value="1"/>
<DrawArg Key="2" Value="1"/>
<DrawArg Key="3" Value="1"/>
</Element>
</Launcher> Jest ona kombinacją:
- CLSID z podwójnego ALARMa (
07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75)
- Belki wielozamkowej od pocisków AGM-65 czyli
LAU-88- Pocisków S-24, które zastąpiły AGM-65 - bez zmiany ich ustawień. Wszystko pasuje i nasze npr się nie stykają.
Ważne!
- Pozostawiamy
WorldID="5", bo jak damy 10 tak jak ma S-24 to wychodzą błędy!
- Likwidujemy oryginalną grupę
ALARM*2!
5. Następnie przechodzimy do pliku
Bazar/racks i w grupie 56 (od podwójnego ALARM-a) dokonujemy zmian:
racks[56] = {
--
LAU_88_C_24; LAU_88; C_24; 3 CLSID = "{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}",
Name_of_weapon =
34, -- S_24 OutView = false,
Cx_pil = 0.003,
WeaponCount =
3Można sobie pokombinować z Cx - mnie się nie chciało. Jeden S-24 ma wpisane 0.001, dałem 0.003
6. Pozostaje oczywiście wpisać naszą belkę do pylonu, który chcemy wykorzystać czyli dopisujemy:
<Launcher CLSID="{07BE2D19-0E48-4B0B-91DA-5F6C8F9E3C75}">S-24*3</Launcher>Ja w celach testowych wykorzystałem MiG-29S:



Wg mnie to wszytko działa jak powinno, to i idę "się leczyć".

Pozdrawiam w Nowym Roku i miłej zabawy!