Wszystko tak na prawdę jest bardzo płynne.
Powierzchnia skrzydeł będzie się różnić, w zależności, czy będzie się brać pod uwagę LEXy, czy nie. Natomiast ciąg silnika jest zależny i tak od ciśnienia atmosferycznego (wysokości), wilgotności i od prędkości. Zwykle w broszurkach podaje sie wartości na poziomie morza, przy warunkach ISA.
Pratt & Whitney podaje dla silnika F100-PW-229: 79.1 kN ciągu suchego i 129.6 kN z dopalaniem. Silniki GE są trochę mocniejsze - najnowszy F110-GE-132 pluje gazem z mocą 142 kN na dopalaniu, ale to silnik bardziej zoptymalizowany dla małych wysokości, gdzie PW lepiej spisuje się wyżej.
BTW F-16.net podaje trochę niższe wartości ciągu niż producent, natomiast powierzchnia skrzydeł jest tam zaokrąglona do wartości 300ft2 co wcale nie oznacza, że wynosi dokładnie tyle i myślę, że 28,9m2 jest wartością bliższą prawdy, skrzydła są te same co w innych C/D.