Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109136 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #90 dnia: Września 26, 2006, 16:11:46 »
Absolutnie nie powinna, ale moim zdaniem twórcy nie powinni się skupiac na ABSURDALNYCH z punktu widzenia ( dosłownie :)  )gracza elementach graficznych , takich jak np. błoto na oponach itp. Pranie suszące się - to rozumie i przyznaje ze może poprawić klimat ale nie całą reszte we stylu ola  - czyli zmieniono liczbe nitów na kadłubie Laga 3 wersja 11111110 ... przy czym nie poprawiono 13 innych , kardynbalnych błędów. ALbo kokpit 109 -gdzie z maniakalnym uporem jest we wszystkich wersjach wajcha rezerwowego obiegu chłodzenia, podczas gdy zniknęła bezpowrotnie wraz ze zniknięciem DB-601 z 109.

hellmut

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #91 dnia: Września 26, 2006, 16:21:00 »
Piniol, bez przesady :) Grafa musi być - po coś w końcu zmieniałem tą kartę i proca :)
Chodzi mi tylko o to, że jak tak obserwuje rozwój gier komputerowych to zauważam, że niestety ogromny czasem postęp w grafice wcale nie musi oznaczać lepszej gry, a niestety zawsze oznacza większe wymagania sprzętowe. Wprawdzie to trochę inna tematyka, ale np. combat mission ma jak nadzień dzisiejszy ciut przestarzałą grafikę, ale nadal jest chyba najlepszą strategiczną grą wojenną i to w sumie jest dobry przykład, bo gra z kiepską na dzisiejsze czasy grafą może dostarczyć bardziej realistycznych doznań niż gra z super grafiką, ale kulejącym realizmem, poza tym jeśli będziesz leciał samolotem nawet 20 m nad ziemią , to i tak nie zauważysz pewnie koloru skarpetek, czy fantazyjnie przyciętej bródki wojaka w okopach :).
To tyle jeśli chodzi o wyjaśnienia, a w ogóle, to mój post nie był przecież do końca poważny :004: ja też lubię jak coś ładnie wygląda.... a jak już woda jest super to już wypas jest :)

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #92 dnia: Września 26, 2006, 17:13:00 »
A ja lubię ładną i klimatyczną grafikę, ale gdy ogółem taka jest... co mi po super realistycznie wyglądającej wodzie, gdy wlecę nad ląd i stwierdzę, że wygląda jak kreskówka w dodatku z obszarem widoczności jak w studni... dla mnie woda może być zwykłą animowaną teksturą (jak za czasów il2).
Achtung Spitfeuer!

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #93 dnia: Września 26, 2006, 17:15:05 »
A ja się trochę boję nowych gier ze wzgledów finansowych. Mam płytę z AGP i takowąż grafikę... Oby wodotryski można było łatwo wyłączyć.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #94 dnia: Września 26, 2006, 17:33:35 »
Woda jak woda:) Ale bitew na kanale La Manche będzie raczej mało;) No chyba że Zeppelina zrobią i będa misje na przechwycenie, więc nie masz co się obawiać. No chyba że nad Sommą i Marną polatasz.
Ja jestem ciekawy, czy oni będą robić jakieś add-ony pod tą grę. Np. front wschodni czy wojnę domową w Rosji (oczywiście z ichniego punktu widzenia, gdzie będziemy przedstawieni jako biali interwenci, hehe) Przydałoby się trichę więcej samolotów, choć zdaję sobie sprawę, że budowa modelu 3d na tak wysokim poziomie pochłania ogrom czasu. Do tego jeszcze kwestia zdobycia stosownej dokumentacji, a z tą jest czasem bardzo kiepsko.
Co do grafiki. Cieszę się że będzie pierwszy sim z WW1 gdzie będzie można polatać na niebie gdzie będą sensownie wyglądające chmury. Jestem też ciekawy tekstur ziemi. Czy użyją 5-8 tekstur na krzyż jak w IL2, czy będzie znacznie wyższy poziom komplikacji. Loty będą raczej na niskich pułapach więc to bardzo istotna kwestia. Wiem, np. że architektura będzie stosowna do rejonu działań, a to już bardzo ciekawe.

Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #95 dnia: Września 26, 2006, 17:47:01 »
Fajnie by było, gdyby użyli szarych odcieni kolorów- przyjemny klimat by to wprowadziło. Bo jak będzie tak jak w PF'ie... czasem miałem wrażenie, że to jakieś anime, a nie gra komputerowa lol
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #96 dnia: Września 30, 2006, 21:02:44 »
Nowy filmik - kokpit ALBATROSA http://www.gennadich.com/files/489/file/multi/AlbD5cockpit.zip


kokpit jakiegoś 737-600 przy tym to pryszcz ;)

Ładne animacje, zaczyna mi się coraz bardziej podobać ten sim. Bardzo ciekawią mnie tekstury ziemi i FM, wogóle jakby to poprawili to byłby pretendendentem do lepszego sima niż BOB i co ważne mamy nie maddoxową ekipę, która wie wszystko be sure
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #97 dnia: Października 01, 2006, 21:05:12 »
Bardzo pieknie
Tylko zeby nie wyszedl taki bubel  jak  Whirlwind of Vietnam (na ktorego sie napalilem-a wyszlo  co   wyszlo.....gniot:(  )
pozostaje miec nadzieje :)

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #98 dnia: Października 02, 2006, 01:17:59 »
Nie wyjdzie:) Takie maszyny łatwiej będzie odwzorować pod kątem FMu i pracy silnika niż sprzęt późniejszy. Znowu nastaną złote czasy WW1:) "Flyboysi" im nakręcą klientelę. A  w światku IL2 na świecie jest sporo osób, co wcześniej latały np. w RedBarona, który w końcu przestał ich satysfakcjonować. Oni czekają na coś takiego aby wrócić.
Ciekawe co tam będzie nosiło miano "ubera"? ;) (oczywiście oprócz D.VII) Bo Sikorskiego S.XVI i Ilja Muromiec jak na razie nie ma i nie będzie :118:

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #99 dnia: Października 02, 2006, 01:19:17 »
"Flyboysi" im nakręcą klientelę.

Tego się boje.
"Verkaaft's mei Gwand 'I foahr in himmel!"

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #100 dnia: Października 02, 2006, 17:23:14 »
Czego??
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #101 dnia: Października 02, 2006, 18:54:46 »
A  w światku IL2 na świecie jest sporo osób, co wcześniej latały np. w RedBarona, który w końcu przestał ich satysfakcjonować. Oni czekają na coś takiego aby wrócić.
Dokładnie lucas, ten tekst to o mnie :)
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #102 dnia: Października 02, 2006, 19:02:47 »
Czego??
13 yearz oldz kanzaz kidz
A potem będzie "Oleg, why my fokker breaks up at 200kmph, fix this pls!!!"
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #103 dnia: Października 02, 2006, 19:05:24 »
Tego się boje.

NIe ma się co bać - im więcej simów się będzie sprzedawać, tym większe prawdopodobieństwo, że powstanie nastepny.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #104 dnia: Października 02, 2006, 21:26:59 »
"Oleg, why my fokker breaks up at 200kmph, fix this pls!!!"

Błehehehe

na szczęście w tej ekipie nie ma Ola be sure I will do więc jest pewna nadzieja
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl