Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109202 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #165 dnia: Kwietnia 28, 2007, 13:07:57 »

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 04, 2007, 17:26:10 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 04, 2007, 18:27:29 »
W końcu któryś z twórców simów zauważył perspektywę powietrzną i fakt, że rzeki mają koryta, a nie są namalowane na ziemi  :icon_wink:

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 04, 2007, 18:41:44 »
Aż miło popatrzeć, to zdecydowanie jest lider przejęcia rynku po il2, jak dopracują multiplayer'a to mają wierne i duże grono fanów w kieszeni.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #169 dnia: Maja 04, 2007, 19:16:55 »
to ja sie zapytam: czy łatwo (w miarę tanio) będzie można z tego sima zrobić drugowojenny?
Właściwie nie jest mi to do niczego potrzebne bo zawsze bardziej mnie kręciły szmatoloty, ale jakby co.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #170 dnia: Maja 04, 2007, 19:28:49 »
Szkoda, że nie dali możliwości modowania programu. Wówczas pewnie ktoś by z tego zrobił sima WW2 :D A tak to pozostaje czekać, aż developer coś wymyśli.

Choć ja też się cieszę, że postawili na WWI. Będzie w czym latać obok OFF i GW3 :)

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #171 dnia: Maja 04, 2007, 20:14:17 »
No ale kto stawia wiatraki w środku lasu  :118: (inny promo screen z czwartku)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #172 dnia: Maja 04, 2007, 20:37:48 »
Tak, jakiś kaloryfer do latania by się przydał, chociaż ja też i bardzo chętnie bym zobaczył coś pokroju F-86 i F9F  :020:

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #173 dnia: Maja 05, 2007, 13:30:28 »
Cytuj
W końcu któryś z twórców simów zauważył perspektywę powietrzną i fakt, że rzeki mają koryta, a nie są namalowane na ziemi
W FS9 po małej zmianie w .cfg rzeki również płyną w korytach ;)

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #174 dnia: Maja 05, 2007, 13:48:34 »
Możesz zdradzić tą małą zmianę? I czy ona w FSX też działa?

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #175 dnia: Maja 05, 2007, 13:53:38 »
Nie wiem, gdyż nie mam FSX. Znajdź fs9.cfg (jest ukryty, domyślnie znajduje sie w: C:\Documents and Settings\Nazwa Użytkownika\Dane aplikacji\Microsoft\FS9\FS9.CFG. Teraz odszukaj linię TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=XX i zmień wartość na 21-sprawi to, że siatka wysokościowa (mesh) będzie dokładniejsza i w efekcie rzeki otrzymają koryta.

Elwood

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #176 dnia: Maja 07, 2007, 09:36:00 »
A czy po opisanej wyżej zmianie Wisła będzie płynąć do morza, czy nadal będzie się kończyć w Tczewie ?
koniec OT

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #177 dnia: Maja 07, 2007, 09:48:09 »
I czy ona w FSX też działa?

Nie wiem, gdyż nie mam FSX.

Ta stara "sztuczka" nie działa w FSX - przynajmniej tak mi się wydaje. Nie jest zresztą potrzebna bo FSX posiada przecież "suwaki" regulacji dokładności "mesh" (czego nie było w FS2004 i starszych grach tej serii), które odpowiadają m.in za tę funkcję "rzeźbienia terenu"

... TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=XX i zmień wartość na 21-sprawi to, że siatka wysokościowa (mesh) będzie dokładniejsza i w efekcie rzeki otrzymają koryta.

Niestety nie jest tak do końca. Po prostu obniża się poziom terenu lustra wody i jednocześnie dostosowuje się do tego otaczający teren. Ponieważ jednak nie jest ten teren do tego "fabrycznie" przystosowany to efekty wizualne są "takie sobie" i mocno przesadzone - widać to np. gdy rzeka przepływa przez miasto. Moim zdaniem w przypadku FS9 lepsze jest jednak ustawienie na poziomie 20, a nie 21. Oczywiście jeżeli chodzi o rzeki na równinach, bo dla terenów górskich 21 to zdecydowanie lepiej.

A czy po opisanej wyżej zmianie Wisła będzie płynąć do morza, czy nadal będzie się kończyć w Tczewie ?
koniec OT

Dla uściślenia - Wisła kończy się w FSX tuż przed Solcem Kujawskim (jakieś kilkanaście kilometrów za Brdyujściem)

Wracając gry będącej tematem wątku to tam rzeka wydaje się mieć koryto stworzone celowo, a więc efekt będzie na pewno dużo lepszy niż w FS-ach.

PS. Zdecydowanie koniec OT - dodałem ten post tylko po to aby jednak pojawiła się odpowiedź na pytanie empecka czy wymieniony sposób działa też w FSX.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2007, 11:50:18 wysłana przez Razorblade1967 »

bartek

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #178 dnia: Maja 18, 2007, 14:14:00 »
Czołem!
A ja dodam łyżkę dziegciu do tej beczki miodu :021:
W galerii są screeny z samolotami, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy aby silniki nie mają się krecić wraz ze śmigłem jak na rotacyjne przystało?
I te ostatnie screeny fortyfikacji wygladaja jakoś sztucznie i nienaturalnie.....
Pozdrawiam

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #179 dnia: Maja 18, 2007, 21:55:19 »
Bartku obejrzyj filmiki z gry, a ujrzysz kręcące się silniki rotacyjne ;)
Achtung Spitfeuer!