Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109351 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #210 dnia: Kwietnia 03, 2008, 23:02:13 »
Hehe, widzę, ze nie tylko ja nie potrafię zrozumieć, dlaczego są dwa rodzaje cieni w FSX.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #211 dnia: Kwietnia 03, 2008, 23:08:21 »
Ja nie potrafię zrozumieć czemu cienie w SP2/Accel zostały tak skopane względem tego co było w FSX/SP1. Już większego offsetu nie dało się zrobić. Dla mnie te cienie są teraz bezużyteczne, skoro odstęp między cieniem a anteną która go rzuca to jakieś 5 cm.

Oj, panowie developerzy, chyba trochę zeszliśmy z tematu...
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #212 dnia: Kwietnia 04, 2008, 09:06:15 »
W FSX selfshadowing został dorobiony do już istniejącego (plus tajemnicza poprawka pogarszająca), a (tu wracam do tematu) w KOTS był tworzony od razu jako jednorodny. Zauważcie jeszcze, że chyba chmurki rzucają cień na ziemię i robią to ładnie. Do kompletu brakuje cieni w kokpicie.

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwca 05, 2008, 22:24:30 »
Nowa uberchmura...



Wg mnie, śliczna.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwca 05, 2008, 23:05:37 »
Osz w #$%^&#@$* !!!!!!!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwca 06, 2008, 16:20:25 »
 :659:

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #216 dnia: Lipca 06, 2008, 19:02:38 »
Uberchmura już była, czas na Uberkatedrę:


Ciekawe, czy będzie miała damagebox  :021:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #217 dnia: Lipca 06, 2008, 19:05:22 »
Amen :)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #218 dnia: Sierpnia 19, 2008, 20:08:33 »
Co tu tak cicho?








Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #219 dnia: Sierpnia 19, 2008, 20:57:58 »
No i?

Co z tego wynika?


;)

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #220 dnia: Sierpnia 19, 2008, 22:40:35 »
Że jednak coś się dzieje :D

Molnar

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpnia 29, 2008, 15:41:03 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpnia 29, 2008, 23:30:33 »
Dla mnei bomba. Żadnych klap, tylko Ty, celownik i wchodzisz do walki na gołe klaty [;
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpnia 29, 2008, 23:43:47 »
Ostatnio zobaczyłem, że jakby komuś się chciało zrobić porządnego sima z DWS to o klapach w walce musielibyśmy całkowicie zapomnieć, a wytwory Ola to taki sobie Arcade  :121: Więc i to nie robi na mnie wrażenia  :118:

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpnia 30, 2008, 00:46:49 »
  Sundowner@
  Zobaczyłeś? Czy dobrze rozumiem ,znaczy uważasz że w realu nie używano klap w trybie nazwijmy to combat ? A poza tym sądząc po emotikonce widać że jesteś bardzo zagniewany na Ola.
  Wracając do tematu najlepszy na filmiku jest primo parowóz , secundo stukające rygle w kaemach :001:, już się nie mogę doczekać :001:.