Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109225 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #270 dnia: Lutego 06, 2009, 22:50:22 »
Myślę, że przyjdzie jeszcze długo poczekać, a naprawdę smutne jest to, że jak już wyjdzie, to pewnie ta grafika na nikim, kto gra w cokolwiek poza symulatorami wrażenia nie zrobi.

Póki co pozostaje Red Baron  :004:

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #271 dnia: Lutego 07, 2009, 13:35:06 »
Myślę że nie przesadzasz. Iłek istnieje już 10 lat i grafika nadal robi wrażenie na moich znajomych. Nawet jeśli poczekamy 5 lat to nic się nie stanie złego. Na razie jest w co grać więc nie ma powodu do narzekania.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #272 dnia: Lutego 07, 2009, 13:36:44 »
RoF ma być gotów w pierwszym lub drugim kwartale tego roku.


Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #273 dnia: Lutego 07, 2009, 18:36:16 »
Czyli będzie w trzecim lub czwartym.

Pytanko: Na filmie z chmurkami, to wychylanie głowy możliwe jest dzięki trackirowi, tak? Nigdy nie miałem do czynienia z takim sprzętem i pojęcia nie mam o tym.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #274 dnia: Lutego 07, 2009, 19:01:36 »
Pytanko: Na filmie z chmurkami, to wychylanie głowy możliwe jest dzięki trackirowi, tak? Nigdy nie miałem do czynienia z takim sprzętem i pojęcia nie mam o tym.

TAK

Choć zapewne, analogicznie np. do FS9 czy FSX, które współpracują z Track IR 6DOF (sześć osi obrotu: obrót w prawo/lewo, obrót w górę/w dół, przesunięcie w prawo/lewo, przesunięcie w górę/w dół, przesunięcie w przód/w tył, pochylenie w prawo/w lewo) przemieszczenie w celu wychylania głowy (bardzo przydatne w takich maszynach) będzie dostępne za pomocą klawiszy - co umożliwi zaprogramowanie tego np. na joyu osobom nie posiadającym tego przydatnego "symulotnikom" urządzenia.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #275 dnia: Lutego 07, 2009, 19:06:34 »
W BoB2WoV da się wychylić głowę na boki za pomocą klawiszy, być może tu też to zrobią.

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #276 dnia: Lutego 07, 2009, 19:06:54 »
Cytuj
Myślę, że przyjdzie jeszcze długo poczekać
Czyli będzie w trzecim lub czwartym.
Można wiedzieć skąd takie przypuszczenia? Wiadomo, że teraz już tylko dopracowują grę, to z czym nie zdążyli odkładają na patche. Ja rozumiem, że fani symulatorów lubią stękać i narzekać na czekanie, ale powinno to być czymś podparte.

Cytuj
Na filmie z chmurkami, to wychylanie głowy możliwe jest dzięki trackirowi, tak? Nigdy nie miałem do czynienia z takim sprzętem i pojęcia nie mam o tym.
Osobiście nie mam i nie będę mieć tracka i w związku z tym zastanawiam się nad napisaniem do nich mejla z prośbą o umożliwienie wychylania się przyciskami na klawiaturze. A jak nie to może ktoś zrobi coś w stylu NewView do Sturma.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #277 dnia: Lutego 07, 2009, 19:33:59 »
Osobiście nie mam i nie będę mieć tracka ...


Twarda deklaracja  :021:

... i w związku z tym zastanawiam się nad napisaniem do nich mejla z prośbą o umożliwienie wychylania się przyciskami na klawiaturze. A jak nie to może ktoś zrobi coś w stylu NewView do Sturma.

W BoB2WoV da się wychylić głowę na boki za pomocą klawiszy, być może tu też to zrobią.

Przecież w większości gier, w których można przemieszczać głowę w bok za pomocą tracka jest możliwość przesunięcia widoku za pomocą klawiszy (podobnie jak obrotu głowy) - nie tylko w lotniczych simach, tak jest np. w Ship Simulator. Szczególnie, że samoloty z podwoziem mającym tylne kółko/płozę mają z założenia widok ograniczony do przodu w fazie startu i lądowania - raczej nie obawiałbym się braku funkcji przesuwania głowy na boki w nowym RoF.

W "iłku" problem polegał na tym, że od wersji FB gra była przystosowana do Tracka z 2DOF (tylko obrót w prawo/lewo i obrót góra/dół) i tam trzeba było jakiegoś modu czy innej kombinacji by wymusić przemieszczenia widoku w innych osiach. Jak gra jest w fazie produkcji przystosowana do 6DOF to nie ma problemu z przesuwaniem klawiszami (dobrym przykładem są właśnie ostatnie FS-y).
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2009, 22:13:10 wysłana przez Razorblade1967 »

mmaruda

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #278 dnia: Lutego 07, 2009, 19:48:22 »
No cóż, symulatory nie są raczej meainstreamowymi grami, a takie już rzadko kiedy wychodzą zgodnie z planem. Autorzy tego sima, póki co nie mają jeszcze zachodniego wydawcy i nie będzie im raczej łatwo, patrząc jak wygląda teraz sprawa rynku gier.

Ale miejmy nadzieję, że absolutnie nie mam racji, najlepiej jakby się ukazało za tydzień - symulator z czasów "romantycznych" potyczek powietrznych byłby jak znalazł na Walentynki  :020:

Myślę, że spoko będzie się można rozglądać klawą, albo grzybkiem, a jak nie zawsze można zrobić tracka domowym sposobem, do czego się zresztą powoli przymierzam :)

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #279 dnia: Lutego 08, 2009, 18:49:36 »
Można wiedzieć skąd takie przypuszczenia? Ja rozumiem, że fani symulatorów lubią stękać i narzekać na czekanie, ale powinno to być czymś podparte.

Przypuszczenia zostały wysnute na podstawie zaobserwowanych tendencji ;)
Nie marudzę tylko podtrzymuję świetną tradycję gracza od ćwierć niemalże wieku i maniaka symulacji. Jak dla mnie mogą to robić jeszcze rok, byleby zrobili. A jak zrobią, dziś juz to wiem (bo współpracę Gienia z fanami mozna uznać za wzorcową), to nie będzie zmiłuj się. Nie odejdę od kompa przez pół roku.

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #280 dnia: Lutego 13, 2009, 12:50:52 »
Kolejny film na blogu:

http://www.youtube.com/watch?v=ZQN0hvcUpz4

Jezuuuuu samo latanie w szyku to będzie już niezły fun, zobaczcie jak pięknie się maszyny zachowują, ciągle myszkują!  :karpik

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #281 dnia: Lutego 13, 2009, 13:07:01 »
Wygląda super :) Nigdy nie lubiłem szmatolotów, ale to będę musiał kupić.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #282 dnia: Lutego 13, 2009, 13:32:59 »
Kurcze, Panowie, jak Wy możecie się wypowiadać tak o tych samolotach ? :) Szmatopłaty ? Brrrr...
W końcu pojawi się następca RedBarona3D jeżeli chodzi o rozgrywkę multiplayer.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #283 dnia: Lutego 13, 2009, 18:53:31 »
Może jestem zboczony, ale Panowie w 1m:22sek tego clipu skrzydłowy z samolotu macha ręką!!! Przyjrzyjcie się dokładnie :)

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #284 dnia: Lutego 13, 2009, 19:07:27 »
osz fak...