W finalnej wersji (w demie chyba też) będzie potrzebne połączenie z netem non stop - nawet, żeby zagrać w offline-a.
To będzie taki Ruski Steam

, czyli zabezpieczenie przed piraceniem. Zresztą wspominają o tym w wywiadzie, że
de facto jedyną formą zabezpieczenia gry będzie autoryzacja użytkownika przez Internet przy każdym uruchomieniu gry. Dlaczego połączenie ma być utrzymywane cały czas - nie znaju. Tak z ciekawości - mojego Half-Life 2 (i pochodne) zawsze odpalam przez Steam - muszę w trakcie gry spróbować rozłączyć się z netem - byłyby jaja, jak by się okazało, że gra wtedy padnie...
~S~
Booze
PS: Szybka modyfikacja - na SimHQ jest fajny artykuł o zachowaniu bardzo wczesnej bety/pre-releasu tej gry. Podobno bardzo stabilna. Tu link
http://www.simhq.com/_air12/air_400a.html Testujący grał na kompie:
Processor: Intel Core 2 Duo E8200 (overclocked to 3.21 GHz)
RAM: 4 GB DDR2
Hard Disk: WD Raptor
Video Card: ATI Radeon 3870X2 (overclocked)
Operating System: Windows XP Professional, Service Pack 3
22" LG widescreen LCD (1680x1050 native resolution)
W rozdziałce 1280x800 leciał sobie ze wszystkim na maksa, jeszcze nie doczytałem wszystkiego, bo chciałem zdążyć z edycją.