Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 108924 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #465 dnia: Lipca 11, 2009, 13:27:01 »
Pewnie macie rację Panowie.
Jednak prędzej mi ręka uschnie jak to dzieło zakupie. Z tego samego powodu FS nie mam i mieć nie będę.
No jasne, on przecież tylko zrobił caluśki engine, kampanie, 200+ samolotów. Tylko przeszkadzał, poradzilibyśmy sobie bez niego.  :090:
No zrobił i co ? I olał całe środowisko które się w jego dziele zakochały. Ile lat czekacie na BoB albo na jakikolwiek patch od 4.08 ? Ma w Was/Nas w głębokim poważaniu. Jego program to 3gb danych. Wy zrobiliście 15Gb. Co z tego że na jakimś szablonie ale to była praca i co ? Nikt nie płacze - zapłać mi za to ? To Wy zbieraliście dane samolotów , malowania , zdjęcia terenów. To Wy robiliście mapy , programy pod fronty i całą Wielka Rzecz dzięki której ta gra funkcjonuje i połączyła mnóstwo ludzi w przyjaźni. Każecie sobie za to płacić ? Nie.
A RoF ? Nie mam zamiaru płacić za półprodukt który był tworzony z myślą o tym że się będzie z niego doić ile się da bo co to 5 EU ? Zetki nie dam.
Zobaczycie jak się ludziom spodoba to zacznie żyć swoim życiem , a Oni g..wno będą mieć do tego. I nic na to nie poradzą. Jeśli ja coś robię i chcę zarobić to tworzę pełnowartościowy produkt i go sprzedaję ... potem idę tworzyć nowy. Nie tak jak MS czy ci od RoF : robię coś i dawkuję po troszku i będę zarabiał lata bo ktoś nie pozałuje 5EU  :006:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #466 dnia: Lipca 11, 2009, 13:43:07 »
Nie podoba mi się to.

Labi, powiem tak - spójrz na ceny FSX i innych simów, dodatków. Cena 150zł jest jak najbardzoj OK. Tu akurat nabywa się grę na lata. Oczywiscie mozna zarzucić ze zawsze jest cos za drogiego ale majac doczynienia z dobrym symulatorem można wydać $ i to nawet więcej. Zrekompensuje nam to ostatecznie też fakt, że od gry szybko nie odejdziemy, z drugiej strony nie będziemy musieli inwestować w sprzęt bo grę dość dobrze zoptymalizowali.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #467 dnia: Lipca 11, 2009, 14:08:07 »
Działa na GejoForcie 8800???!!! :icon_eek: Łeeeeeeeeeeeeeeeee przecież miała nie działać. Ale lipa... nie kupię.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #468 dnia: Lipca 11, 2009, 14:26:01 »
 :icon_eek: Ej a pisało że nie będzie działać  :011: Przecież ja mam 8800! Coś przegapiłem?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

qrdl

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #469 dnia: Lipca 11, 2009, 14:31:18 »
  Przecież ja mam 8800!

Nie tylko Ty masz ;-) Jest tu więcej kryptogejforcowców. Dal jasności ja tam mam teraz Ajtiego, więc luz.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #470 dnia: Lipca 11, 2009, 14:45:40 »
    Ale z was chłopaki  marudy   :004::, przeca 2 dychy za flieger
możecie dać  :002:
    Srk76 przykład FS jest akurat ok , przecież nie można było by czekać aż
ktoś zrobi wszystkie  dodatki żebyś miał FS w jednej paczce , masz dodatki płatne
,  darmowe -  mało tego możesz tworzyć je sam.
  Akurat w światku symulatorów przynajmniej na razie nie musimy płacić
za serwery żeby polatać w multi i to jest najważniejsze.
  Mnie bardziej martwi to że nie pogram w RoF ofline w razie kłopotów z netem  ,
poza tym niektórzy jak wspomniał Yoyo za friko dostali dwa dodatkowe samolociki
a ja zapłaciłem miśkom  :002: miesiąc temu i nic nie dostałem .

   Ps.8800 GT mam i ja  :002:

 

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #471 dnia: Lipca 11, 2009, 16:39:44 »
Ale za 168zł?! Pardon, ale chyba coś jest nie tak. Nie podoba mi się to.
A ile chciałbyś płacić w Polsce jeśli w Stanach gra kosztuje $40?

Cytuj
Mnie za to zastanawia kompatybilność. Jeśli ktoś ma np. Albatrosa a inny nie to jak bedzie w multi? Gry nie będą kompatybilne, czy też bedzie tak, ze online bedziemy widziec jego model zewnetrzny?
Po to między innymi stworzyli ten system automatycznego pobierania puczy, logowania itd.. Jak wypuszczają dodatkowy samolot to przesyłają jego 3D, dźwięki itd. do wszystkich użytkowników. Proste i szybkie.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

qrdl

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #472 dnia: Lipca 11, 2009, 16:42:21 »
Po to między innymi stworzyli ten system automatycznego pobierania puczy, logowania itd.. Jak wypuszczają dodatkowy samolot to przesyłają jego 3D, dźwięki itd. do wszystkich użytkowników. Proste i szybkie.

Widzę Sherman, że chyba jesteś osobą kompetentną, ale przez wrodzoną skromność nie piszesz o znaczeniu swojej osoby w rzeczonym projekcie. Mógłbyś nam zdradzić jakieś bliższe szczegóły? Plizzzzz....

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #473 dnia: Lipca 11, 2009, 16:54:01 »
Ok ale teraz tak, widzę, że jest serwer postawiony z N17, N28, Spadem i Albatrosami i D7. Wejść tam jakoś nie mogę (Error: Data Mismatch), więc jakby tej kompatybilności nie było.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #474 dnia: Lipca 11, 2009, 16:56:12 »
A ile chciałbyś płacić w Polsce jeśli w Stanach gra kosztuje $40?

Mniej. Już wiele gier wychodziło w Polsce z niższą ceną. Nie dlatego, że się nie opłaca, ale dlatego, żeby cenę dostosować do realiów po prostu. Mnie stać na 168zł, ale uważam, że to zdecydowanie za dużo skoro planuje się czerpać jeszcze z dodatków. Albo wydaje się drogi i kompletny produkt, do którego potencjalne dodatki będą darmowe albo wydaje się tani produkt, do którego dodatki są płatne. Wydanie drogiego produktu z płatnymi dodatkami uważam za złe podejście do sprawy.

Oczywiście "drogi" jest określeniem względnym. Trzymając się opisanej wyżej zasady uważam jednak, że w Polsce (sic!) powinno to kosztować nie więcej jak 100zł.

Pozdrawiam

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #475 dnia: Lipca 11, 2009, 17:06:16 »
Ok ale teraz tak, widzę, że jest serwer postawiony z N17, N28, Spadem i Albatrosami i D7. Wejść tam jakoś nie mogę (Error: Data Mismatch), więc jakby tej kompatybilności nie było.

Yoyek nie strasz.
No to sie zaczyna...., nie wierzę w kompatybilność gry z róznymi danymi co do samolotów. Coś tu po prostu mi nie pasuje z tzw spójnością plików programu. To co opisał sherman dawało by określony samolot bez zakupywania go. Blokada samolotu jako non-flyable nie wchodzi raczej w rachubę.
Jaki jest system do sprawdzania kompatybilności w grze? Coś ala Ił?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #476 dnia: Lipca 11, 2009, 17:21:10 »
Pewnie macie rację Panowie.
Jednak prędzej mi ręka uschnie jak to dzieło zakupie. Z tego samego powodu FS nie mam i mieć nie będę.

Hehe, srk76, nie masz pojęcia o tworzeniu oprogramowania skoro porównujesz ilość pracy na gigabajty. Jedna tekstura którą sprawny grafik robi w dzień zajmuje tyle co setki tysięcy linii kodu pisanego czasem miesiącami. Olo (mówiąc "olo" czy "maddox" mam na myśli cały zespół który stworzył tą grę) może i zrobił podstawowe 3GB, ale zrobił engine na którym to wszystko się kręci, modderzy dokładają swoje cegiełki, chwała Im za to, ale nie byliby w stanie pracując w ten sposób zrobić gry od podstaw. Rozumiem też że aby zasłużyć na Twój szacunek Olo powinien supportować Iła do śmierci (swojej) wypuszczając darmowe patche i dodając nowe ficzery? Masz w ogóle jakieś pojęcie co on obecnie robi i czemu BoB się opóźnia, czy po prostu wiesz że się wypiął bo tak?

Reszta Twojej wypowiedzi jest tak rzewna że chyba zaraz się rozpłaczę. Zdradzę Ci jeden sekret: celem tworzenia gier komputerowych jest zarabianie pieniędzy. Darmowe gry są albo proste, albo zarabiają na swoich twórców w inny sposób, albo nie ma ich w ogóle. A tworzenie gier przy obecnych standardach graficznych i wymaganiach jakie są im stawiane pod kątem grywalności i ficzerów jest cholernie kosztowne. Ja w ogóle cieszę się że znajdują się pasjonaci którzy są w stanie stworzyć taką grę jak RoF (technicznie) i zamiast brać się za 100 razy popularniejsze gatunki na których na pewno więcej by zarobili, chcą robić symulatory.

 Oczywiście jako konsument masz pełny wybór i możesz po prostu nie kupić danego produktu, miłej zabawy innymi tytułami, przecież taki wysyp symulatorów teraz na rynku.  :021:

Tak przy okazji, wielki i zły Microsoft zarabia na dodatkach do FS9/FSX całe wielkie nic, poza może dodatkowymi kopiami gry, które ludzie kupili tylko dlatego żeby polatać jakimś dodatkiem, ale sprzedaż dodatków w porównaniu ze sprzedażą samego symulatora to niewielki procent. Ale to inny temat ;)

@Labienus
Wejdź na Steam albo Direct2Drive i zobacz ile tam kosztują gry. Niskie ceny gier w polsce to głównie zasługa polskich wydawców, którzy są w stanie wynegocjować niskie ceny od producentów z uwagi na niższe w Polsce zarobki, które stawiają producentów pod ścianą: albo obniżymy ceny, albo jajco sprzedamy. Przykład z FSX jest dobry, początkowa cena była bardzo "Europejska", tytuł bardzo szybko staniał o połowę albo więcej, bo kto poza nami wyłoży 300zł na grę komputerową. Tak samo DCS, zachód (czyli my) 50$, wschód równowartość 50zł. Ale ani RoF, ani DCS ani dodatki do FSX nie mają polskich wydawców, pilots.pl jest tylko importerem. Płacimy pełną "zachodnią" cenę, stąd te złodziejskie (zdaniem niektórych) kwoty.

@Yoyo
skoro to serwer z maszynami które nie są nigdzie publicznie dostępne (to jakieś betatesty czy coś) to mnie nie dziwi niekompatybilność wersji. Podejrzewam że przy scentralizowanym systemie dystrybucji dodatków i automatycznym patchowaniu gry, po prostu przy premierze nowego samolotu będzie update gry i dociągane przynajmniej modele zewnętrzne, a samoloty których nie kupiłeś będą dostępne tylko jako AI lub w ogóle widoczne tylko w multi. To akurat żaden techniczny problem.

Może zamiast uprawiać czarnowidztwo poczekamy co nam zaproponują twórcy, co? :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #477 dnia: Lipca 11, 2009, 17:46:11 »
Panie Redaktorze, nie chcę Pana martwić, ale może jest tak, że pazerny kacap dał Panu pograć, Pan się podniecił i zapiał z zachwytu, a teraz czas na zakup wersji, która nie będzie miała mismacza  :karpik Pecunia, pecunia!!

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #478 dnia: Lipca 11, 2009, 17:48:32 »
Hehe, srk76, nie masz pojęcia o tworzeniu oprogramowania skoro porównujesz ilość pracy na gigabajty. Jedna tekstura którą sprawny grafik robi w dzień zajmuje tyle co setki tysięcy linii kodu pisanego czasem miesiącami. Olo (mówiąc "olo" czy "maddox" mam na myśli cały zespół który stworzył tą grę) może i zrobił podstawowe 3GB, ale zrobił engine na którym to wszystko się kręci, modderzy dokładają swoje cegiełki, chwała Im za to, ale nie byliby w stanie pracując w ten sposób zrobić gry od podstaw. Rozumiem też że aby zasłużyć na Twój szacunek Olo powinien supportować Iła do śmierci (swojej) wypuszczając darmowe patche i dodając nowe ficzery? Masz w ogóle jakieś pojęcie co on obecnie robi i czemu BoB się opóźnia, czy po prostu wiesz że się wypiął bo tak?

Masz rację. I po co mi to było :)

Reszta Twojej wypowiedzi jest tak rzewna że chyba zaraz się rozpłaczę. Zdradzę Ci jeden sekret: celem tworzenia gier komputerowych jest zarabianie pieniędzy.

To że świat jest jaki jest nie znaczy że mamy się na niego zgadzać bez warunkowo.

Oczywiście jako konsument masz pełny wybór i możesz po prostu nie kupić danego produktu,

Amen

qrdl

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #479 dnia: Lipca 11, 2009, 18:02:26 »
...
 Tak samo DCS, zachód (czyli my) 50$, wschód równowartość 50zł. Ale ani RoF, ani DCS ani dodatki do FSX nie mają polskich wydawców, pilots.pl jest tylko importerem. Płacimy pełną "zachodnią" cenę, stąd te złodziejskie (zdaniem niektórych) kwoty.
...

Proponuję porównać cenę na amazon.co.uk http://www.amazon.co.uk/DCS-Black-Shark-PC-CD/dp/B001UE7N8C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1247327936&sr=8-1 gdzie DCS kosztuje 25 funtów (~127 pln) i tutaj: http://www.sklep.pilots.pl/product_info.php/cPath/116/products_id/450 (158 pln). Wynika, że Angole są mniej zachodni od nas.

Tako rzecze,
Zaratustra