Autor Wątek: Patch 1.12  (Przeczytany 12681 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

McHaron

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 12, 2006, 11:07:34 »
U mnie ten błąd pojawia się przynajmniej raz na cztery odpalenia LO:FC i widzę go właśnie po wyjściu z gry. Czy to jednak w czymś przeszkadza?

kaa

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 12, 2006, 11:40:33 »
Mi trochę przeszkadza, bo u mnie wyjście z gry jest właśnie tym błędem spowodowane. Dobrze nie za często, ale jednak.

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 12, 2006, 11:50:05 »
Miałem to samo dopóki nie przeinstalowałem całości LOFC od nowa.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 12, 2006, 13:53:03 »
To standardowy błąd Windowsa, a jak z tym walczyć? chyba sam M$ tego nie wie.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

McHaron

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 12, 2006, 17:30:48 »
MikroMiękki w ogóle czasem mało wie...

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 15, 2006, 21:42:05 »
Cześć

Po zainstalowaniu 1.12 przestał mi działać TracIR 2 w trybie enhanced :(
Ktoś jeszcze zaobserwował ten problem ?

Martin
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 15, 2006, 21:54:40 »
Spróbuj skasować plik TrackIR.ini z folderu LockOn\Input.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 15, 2006, 21:58:47 »
Spróbuj skasować plik TrackIR.ini z folderu LockOn\Input.

Dzięki działa. :564: przy najbliższej okazji.
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 16, 2006, 22:29:31 »
Jest jeden wielki bug. Samy strzelaja w glebe, RWR glupieje, w trybie VS latwiej zlapac locka termonamiernikiem niz radarem (nawet jezeli pracuja oba to dopiero wyłączenie radaru daje locka). Radar dziala paskudnie, cel widac wzrokowo a nie mozna zlapac kontaktu. Su-25 nie mozna uzywac dzialka w trybie powietrze ziemia, a zasobnikow strzeleckich w ogole nie widzi. AI strzela z smiesznie malych odleglosci.

 :612: :612: :612: :612: :612: :612:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

kaa

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #39 dnia: Lutego 16, 2006, 22:54:04 »
Innych rzeczy nie sprawdzałem, ale z RWR rzeczywiście jest coś nie tak - wczoraj latałem chwilę z Mazakiem, zaświeciły mi się lampki, więc lecę w tamtą stronę i świecę radarem, mija minuta... dwie... trzy... RWR pokazuje, że od przodu cały czas któs mnie oświetla, pytam więc Mazaka czy mnie widzi, a on na to, że ma wyłączony radar! Leciałem za widmem jakimś. Sytuacja powtarzała się kilka razy.

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 16, 2006, 23:49:07 »
Niestety, wszystko co napisali Koledzy, występuje i u mnie. Dodam od siebie, że gra jakby stała się znowu mniej płynna  :015: W każdym razie w najlbiższym czasie (może do końca tyg.) ma wyjść poprawiony patch 1.12.. coż, miejmy nadzieję, że bedzie dobrze. Obecnie nie widzę sensu w graniu pod 1.12, tak więc u mnie serwer będzie stał na 1.11, aż do czasu wyjaśnienia sytuacji.

pozdrawiam,
qrdl

McHaron

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 17, 2006, 08:53:49 »
Dodam tylko, że RWR można resetować za pomocą kombinacji [SHIFT+R]. Przynajmniej w Kufajmańskim sprzęcie. Mała to pociecha, ale działa... Ta kombinacja przełącza tryby pracy Bieriozy, ale można po prostu zmienić tryb i wrócić do podstawowego, co powoduje kasację BUG'a, aż do następnego jego wystąpienia.

maverickdan

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 17, 2006, 09:04:38 »
Witam
Wiem, że prawie nikogo to nie interesuje, ale po tym patchu 1.12 , F-15 w ogóle nie da się latać. Co kolejny patch to kroją mi klamota.  F-15 jest coraz gorszy i nie da się nim już cieszyć. Okrajają mi samolot, a rozpoznania celu [iff]na „HUD” w skanowaniu pionowym chyba nigdy nie zrobią. Nie potrafią? Hmm, chyba nie, po prostu F-15 w „Lock On” ma być dnem. Obserwując podejście ED do amerykańskich samolotów śmiem twierdzić, że ten symulator to jakaś gierka propagandowa. Wiem już,  że chciał bym polatać jakimś śmigłowcem, ale "Black Shark" mnie nie interesuje, bo na pewno będzie przemodelowany[zrobią jakiegoś "startreka"] Na 85% nie kupię.
 
Po tym patchu zauważyłem:
Burdel na radarze[nikogo nie mogę wykryć ]
Aim 9 był hu.... a teraz jest całkowicie do....
nie wiem czy to właśnie miałeś na myśli, ale "chu...." piszemy przez "ch". ponury

To moje spostrzeżenia po 1h lotu na F-15.Nie długo nie będziecie mieli satysfakcji po ubiciu F-15. Nie podoba mi się nie obiektywne podejście ED do tego sima ,wiec prawdo podobnie przeniosę się na FS

pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2006, 13:31:02 wysłana przez Elwood »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 17, 2006, 10:15:53 »
W trybie VS latwiej zlapac locka termonamiernikiem niz radarem (nawet jezeli pracuja oba to dopiero wyłączenie radaru daje locka).

http://www.il2forum.pl/index.php/topic,5397.0.html, pisałem o tym. Radar w trybach close combat ma zasięg ustawiony na 10km, co ma sens. EOS przy skanowaniu nie mierzy zasięgu, więc łapie wszystko co mu podejdze i to także według mnie ma sens. Za to trochę bez sensu jest, że radar ma pierwszeństwo przed termą w takim połączeniu, chyba, że taka jest idea trybów AACQ, aby w miarę możliwości odfiltrowywać dalsze kontakty?
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 17, 2006, 10:55:34 »
Panowie, ale i tak nie ma sensu latanie na 1.12, nawet jeśliby błędy nie były zbyt dokuczliwe, (w obecnej wersji) skoro na dniach wyjdzie poprawiona porawka, więc po co pchać się w obecne 1.12??

pozdrawiam,
qrdl