Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #825 dnia: Listopada 02, 2007, 13:19:27 »
Niestety ja nie mam jak tego sprawdzić. Z tego co zauważyłem to nie poprawili tego bugu z podwoziem i dalej jest ono dosyć wysoko. Ciekawe czy w Xload to poprawili.
Szkoda że nie zrobili otwieranej sondy do tankowania w acceleration no chyba że otwiera się ją gdzieś z VC i tego nie znalazłem..
« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2007, 13:27:00 wysłana przez spec »
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #826 dnia: Listopada 02, 2007, 13:39:39 »
Dziś AlphaSim wypuścił Intrudera który jest kompatybilny z Acceleration i może startować i lądować z lotniskowca.

Screeny:
http://www.alphasim3.com/Gallery/displayimage.php?album=222&pos=1
info:
http://www.alphasim.co.uk/
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #827 dnia: Listopada 02, 2007, 14:46:12 »
Użytkownicy F/A-18

To nieoficjalne forum pomocy dla tej maszynki, stworzone przez twórców VC dla niego:
http://www.fsdreamteam.com/forum/index.php?PHPSESSID=vjdn5462op4r4rq8ot2tk9eit5&board=4.0

MS obiecał też dodać artykuł dedykowany systemom na swojej stronie fsinsider.com Okazało się, że sporo rzeczy zostało dodanych w ostatniej chwili i nie było czasu na wykonanie stosownej dokumentacji dla graczy.

Spec, poszukam info na temat podwozia. Wiem, że któryś gracz wyedytował contact pointy.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #828 dnia: Listopada 02, 2007, 14:51:17 »
Ponoć sporo osób ma problemy z Hud w F18.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #829 dnia: Listopada 02, 2007, 14:52:05 »
Niestety nie mam jeszcze Acceleration, zatem nie mogę sprawdzić, tu są poprawione contact pointy Horneta:

http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?t=54757

Wdzięczny byłbym jeśli ktoś by umieścił screeny z wynikiem tych zabiegów :)

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #830 dnia: Listopada 02, 2007, 16:07:42 »
Zdjęcia podwozia.
Przed:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f6ad29cb269ebe1e.html

Po:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c16a0270090236ed.html

teraz f18 stoi już równo i podwozie jest odpowiednio "obniżone"  :001:

Co do problemów z hudem to nie zaobserwowałem żadnego no może poza tym że jest dosyć ciemny a nie wiem czy powinno tak być.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #831 dnia: Listopada 02, 2007, 18:32:25 »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #832 dnia: Listopada 02, 2007, 19:02:51 »
No to jeśli o to chodzi to tak. Hud jest trochę ciemny w górnej części. Trochę to przeszkadza bo mam wysłużonego crt który już jest ciemny.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #833 dnia: Listopada 03, 2007, 12:08:26 »
Od jakiegoś czasu nie mam w FSX słońca, po prostu zniknęło. Latając w dzień, przy bezchmurnej pogodzie lub przy cumulusach widzę odblask słońca na wodzie i wszystkie efekty są takie, jak powinny być, tylko samego słońca nigdzie nie ma. Nie wiem co mogło spowodować taki błąd. Próbowałem instalować różne tematy w Graphic X, ale nie pomogło. Ktoś wie w czym może być problem?

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #834 dnia: Listopada 03, 2007, 13:01:31 »
suneffect.cfg ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #835 dnia: Listopada 03, 2007, 13:27:53 »
Jest pusty :-/ Czy ktoś mógłby wkleić zawartość domyślnego sunefect.cfg?

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #836 dnia: Listopada 03, 2007, 13:39:55 »
Ktoś wkleja
Cytuj
[general]
SunSize=900
MoonSize=2072
SunTexture="sun.bmp"
LensFlareCount="10"
RenderCorona="1"
RenderGlow="1"
RenderMoonCorona="1"

[LensFlare.1]
Texture="sunglow.bmp"
Size=".28"
Location="1.00"
Intensity=".50"
Sunglow="1"

[LensFlare.2]
Texture="corona1.bmp"
Size="0.065"
Location="1.00"
Intensity=".70"
Corona="1"

[LensFlare.3]
Texture="flare2.bmp"
Size="0.05"
Location="0.3"
Intensity="0.6"

[LensFlare.4]
Texture="flare3.bmp"
Size="0.025"
Location="0.05"
Intensity="0.45"

[LensFlare.5]
Texture="flare1.bmp"
Size="0.02"
Location="0.50"
Intensity="0.35"

[LensFlare.6]
Texture="flare2.bmp"
Size="0.02"
Location="0.6"
Intensity="0.15"

[LensFlare.7]
Texture="flare3.bmp"
Size="0.006"
Location="0.7"
Intensity="0.3"

[LensFlare.8]
Texture="flare3.bmp"
Size="0.012"
Location="0.2"
Intensity="0.3"

[LensFlare.9]
Texture="flare2.bmp"
Size="0.03"
Location="0.37"
Intensity="0.4"

[LensFlare.10]
Texture="flare2.bmp"
Size="0.015"
Location="0.45"
Intensity="0.35"


[MoonCorona.0] // new moon
Texture=""
Intensity="0.0"

[MoonCorona.1] // waxing crescent
Texture="moonglow_right.bmp"
Intensity="0.3"

[MoonCorona.2]  // first quarter
Texture="moonglow_right.bmp"
Intensity="0.4"

[MoonCorona.3]  // waxing gibbous
Texture="moonglow_right.bmp"
Intensity="0.5"

[MoonCorona.4] // full moon
Texture="moonglow.bmp"
Intensity="0.6"

[MoonCorona.5]  // waning gibbous
Texture="moonglow_left.bmp"
Intensity="0.5"

[MoonCorona.6] // last quarter
Texture="moonglow_left.bmp"
Intensity="0.4"

[MoonCorona.7]  // waning crescent
Texture="moonglow_left.bmp"
Intensity="0.3"
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #837 dnia: Listopada 03, 2007, 14:00:16 »
Dzięki Ranwers, pomogło.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #838 dnia: Listopada 03, 2007, 15:26:15 »
Tylko nie opal się za mocno  :004:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #839 dnia: Listopada 04, 2007, 19:32:50 »
Z takich przemyśleń z lotów w FSX... :)
Lecę obecnie rajd dookoła Europy. Wystartowałem z Warszawy, odwiedziłem Litwę, Łotwę, Estonię, Rosję (St.Petersburg), Finlandię, Szwecję, Norwegię.
Ostatnio przeleciałem z Bergen do Wielkiej Brytanii przez Szetlandy i Orkady. Muszę Wam powiedzieć, że wektorowo wyspy prezentują się rewelacyjnie. Pełno przystani promów i statków krążących między wysepkami. Fajnym smaczkiem jest absolutny brak autogenu na tych wyspach. No bo to przeca "łyse" jest jak kolano :)
Coraz bardziej załamuję się nad naszym regionem, jak bardzo został olany przez twórców. Im dalej na Zachód, tym lepiej. Nawet defaultowa Praga ma wektorowo narysowane parki + rzeki.
Osobną kwestią jest Nowa Zelandia i Japonia, gdzie poziom odwzorowania dróg, rzek i brzegów jest na świetnym poziomie.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.