Zgadza się, że cena jest taka jaka jest - dzięki wersji jezykowym mamy tansze produkty na naszym rynku, bo na zachodzie to już sa inne ceny, ale jest też owe Ale przez naprawde duze "A". Kupujac wersje PL na poczatku nikt nie mogl zapodac SP1, bo byla wersja angielska. Potem jak sie pojawil patch PL to już bylo okej. Dalej nie wiadomo co z FSX Acc. Patrzac na SP1 to ten Acc Eng. może nie pojsc na naszym FSX PL, nie mowiac o SP2, na ktory tez osoby z FSX PL beda musieli troszke poczekac zanim CDProjekt zlozy takie zapotrzebowanie

Na szczescie mam wersje angielska i z tego sie ciesze. FSX Acc z Pilotsow wyjdzie 12 lub 13.
-> Shaitan : oczywiscie, problem dotyczy dodatków nienatywnych, czyli przeniesionych z FS9 o zmienionym jedynie interfejsie instalacji i sciezek wgrywania plików. Oczywiscie mozna sie cieszyc z tego, bo np. taka Catalina powinna smigac jak defaultowy Goose ale tez tak sadze ze wiele mniejszych film oleje nowego pucza i nie pofatyguje sie na opracowanie calkowicie nowego modelu pod FSX SP2 np, ten DC-2 ktorego mi akurat zal i na tym ucierpi rynek i my... obym jednak sie mylił.