Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155582 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kornelcio

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 10, 2006, 10:21:30 »
Niestety GPSa defaultowego się nie apdejtnie :005: Można (a nawet trzeba) ściągnać AIRAC do płatnych dodatków i na nich bez przeszkód latać RNAV ale na zwykłym GPSie RNAV sobie nie polatasz z powodu starej bazy.

raz: http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.php?p=182395#182395
dwa: http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.php?t=16554&highlight=fix
Też mnie to kiedyś zdziwiło ;) Ale trzeba wiedzieć, gdzie szukać, hehe

Wydaje mi się, że akurat tu się pomyliłeś. Z tego, co pamiętam, to defaultowe EPWA ma dobry układ pasów, choć wiadomo, że wygląda tak sobie...

Nie będę się sprzeczał... pamiętam po prostu, że wybrałem jakieś lotnisko w Warszawie - może akurat babice?

gamespot jest przeciazony ... ale to chyba nikogo nie dziwi ...

http://download.microsoft.com/download/4/7/7/477dcc35-0b98-42c5-b06f-7ded38a40491/fsxprereleasedemo.exe - podobno idzie najszybciej z Microsoftu  :021: :021:

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 10, 2006, 10:24:28 »
No to mamy godnego następcy Lock-On, jeżeli chodzi o wymagania. Już nie będe się czuł wyalienowany  :021:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 10, 2006, 10:50:20 »
Miałem nadzieję, że wyciągnę chociaż dziesięć klatek na sekundę, żeby przynajmniej przetestować FM, teraz już na to nie liczę...

Czekam na Wasze opinie, Yoyek, już chyba masz?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 10, 2006, 11:25:37 »
Jeszcze nie instalnięty, do instalcji wymagany jest XP z uwaga: SP2, inaczej nie pójdzie http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=795&t=35

Aha co do FPS pono rewelka, bzdura, nic tu nie ma, tekstury rozmzane a spojrzcie na to : http://members.chello.pl/j.todorski/X/ ch łopak ma aż 5 fps na modelu zewnętrznym, tak więc rewelka  :003: !
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 10, 2006, 12:57:02 »
No to mamy godnego następcy Lock-On, jeżeli chodzi o wymagania. Już nie będe się czuł wyalienowany  :021:

Amen.

A i woda na tych screenach wcale nie taka znowu uber.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpnia 10, 2006, 13:29:26 »
Cytat:  Warka Bear z forum Vatsim
Po pierwszych testach:
Wszystko na max, brak klatkowania, FPS utrzymywany na poziomie "30". Pracuje chyba nawet plynniej niz FS9.
Komputer:
Athlon64 3700+, VGA Nvidia GF 7600GT, 2GB RAM

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpnia 10, 2006, 14:07:54 »
Cytuj
raz: http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.php?p=182395#182395
dwa: http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.php?t=16554&highlight=fix
Też mnie to kiedyś zdziwiło Wink Ale trzeba wiedzieć, gdzie szukać, hehe
No wiem o tym, ale co to za modyfikowanie, jak trzeba grzebać w scenerii i nie da się usunąć i zmodyfikowiać istniejących punktów :005: Na szczęście Ruscy zrobili darmowego GPSa z apdejtowalnym AIRACem.
Na screenach FSX nie ma rewelacji...

ryba

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpnia 10, 2006, 15:22:17 »
Pobawiłem sie. Wymagania nie są wcale koszmarne. Na ustawieniu High bodajże, na starym radeonie 9700 i 512 MB ramu dawało rady utrzymując 20-klatkowy cap.

Dawało rady, bo oto teraz jest:



:)

zobaczę jak pójdzie na gf4mx.

kornelcio

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpnia 10, 2006, 16:33:37 »
Czy może ktoś sprawdzić czy są wszystkie w miarę aktualne fixy, czy jest to niemożliwe?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpnia 10, 2006, 19:01:07 »
No to tak:
wymagania IMO niewspółmierne do wyglądu
woda się krzaczy (w 2/3 uruchomień mam wszędzie wodę, bez lądu)
obiektu lubią sobie mignąć na zielono
samolot jakoś dziwnie przygasa, jak mruga beacon
w ustawieniach na max mam 6-12 klatek (P3 3.4, 6800GT, 2GB ramu)
połowa samochodów nie ma nadwozia :003:
raz się zawiesił przy ładowaniu
wygląda bardziej cukierkowo of FS9
cień na wodzie nie faluje, czym psuje złudzenie fal
Beaver jest całkiem fajny
No ale że to pre-relase to nic dziwnego, może FSX do premiery się troche zoptymalizuje :004:

Boba Fett

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpnia 10, 2006, 22:08:13 »
Dokładnie, Panowie, to demo :) Dajcie im czas zoptymilizować kod:) Na pewno będzie lepiej:) Jeśli chodzi o gry czy simy to Microsoft nigdy nie zawiódł, ich gry śmigają naprawdę dobrze na słabszym sprzęcie, to tylko kwestia czasu aby to dopracowali i w FSX

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpnia 10, 2006, 23:31:01 »
No u mnie demko chodzi można nazwać to - bardzo dobrze z minusem. Stałe klatkowanie, nie mniej jednak niż na 23 z VC i dense. Nie jest tak źle. DHC 2 i motolotnia wymiata, a Baron nie ma pilota  :001:

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpnia 10, 2006, 23:40:35 »
Nie jest źle, choć mam parę uwag:
-przede wszystkim powinni wprowadzić oddziaływanie warunków atmosferycznych na wodę.Tego tutaj nie zauważyłem. Poza tym, sądzę, że woda na Antylach, jak i w Morskim Oku będzie identyczna :008:
-nie mam już takich problemów z teksturami. Co prawda przy zmianie kamery nadal się rozmywają, ale przynajmniej nie pojawiają się chwilowo fioletowe prostokąty
-FSX ma większe wymagania od FS9, ale nie jest to szokująca różnica
-miałem kilkumiesięczną przerwę od FS9, ale nie wydaje mi się, żeby w FM zaszły rewolucyjne zmiany. Chyba jest trochę lepiej, ale generalnie bez rewelacji.
-autogena w poprzedniej wersji nie ustawiałem zbyt wysokiego, ale wydaje mi się, że tutaj obiektów jest więcej (przy maksymalnych ustawieniach jest masa obiektów - oczywiście włączyłem to tylko testowo).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpnia 11, 2006, 07:55:46 »
No autogenik wygląda bosko, nawet w tym lesie są jakieś bajora (chyba, że to wyszło im niechcący) . W trakcie wyświetliło mi się info, że to trial, po ok 20 min. lotu wyłancza się  :008:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Boxster

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpnia 11, 2006, 13:39:14 »
U mnie jest bardzo dziwne, bo na sprzęcie A64 2,8GHz, GF7900GT, 2GB Ram nie mogę przeskoczyć magicznego progu 20 FPS. Nie pomaga zmiana rozdz. oraz ustawienie detali na min.
Chyba przez ekipą Billa jest jeszcze dużo pracy na kodem tego sima...