Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155414 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #390 dnia: Lipca 11, 2007, 09:38:13 »
Zajrzałem sobie na fourm aerosoftu wczoraj, żeby zobaczyć jak idą prace nad ich F-16 i znalazłem taką informację:

Cytuj
Build fully to FSx specs (so it will not run in FS2004!), we present our first FSx product, "The Fighting Falcon". I will not answer a lot of questions right now, but how does a dog fighting mode sounds to you? Guns and Sidewinders only, but at least you can now show you are able to shoot down all your buddies who fly the same aircraft.....

Czyli będzie można postrzelać w multi do innych posiadaczy tego samolotu. Parę dni temu zastanawiałem się nad taką możliwością w FSX a tu proszę, już zrobili. :D

No i jeszcze zajawka:



http://www.forum.aerosoft.com/viewforum.php?f=20
Cena 36$, estimated release: August 2007

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #391 dnia: Lipca 11, 2007, 09:43:25 »
Szczerze mówiąc, bardziej mnie kręci ich Catalina, ale ten 'Jaszczomp' też fajnie wygląda :)

Ciekaw jestem jak będzie odwzorowana awionika itd...

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #392 dnia: Lipca 11, 2007, 13:37:12 »
W F/A-18E, który dopiero powstaje w Vertical Simulations, też ma być możliwość postrzelania, do tego mają zrobione więcej niż Aerosoft: http://www.vrsimulations.com/product_FA18E.htm

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #393 dnia: Lipca 11, 2007, 14:05:30 »
Cytuj
W F/A-18E, który dopiero powstaje w Vertical Simulations, też ma być możliwość postrzelania [...]
Ale chyba nie "zestrzelania", przynajmniej tak rozumiem ten fragment:

"The good news is that numerous improvements to the initial air-to-ground offerings have been, or are being implemented. This includes the ability target and drop a variety of bombs using any of 3 modes (manual, CCIP and AUTO) with adjustable parameters for ripple, multiple, interval , etc. Of course this includes animations of the ordinance leaving the wings as well as non-cheesy, perfectly cued explosion sounds. No, you still can't "see" the explosion and you still can't take out the ACES team in their headquarters."

Poza tym ten samolot jako projekt budowany od 3 lat i planowany pierwotnie do FS9 a obecnie FS9/FSX ma zapewne narzut ograniczeń z tego pierwszego.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #394 dnia: Lipca 11, 2007, 15:18:01 »
Pożyjemy, zobaczymy - w każdym razie systemy mają umożliwiać celowanie i zrzucanie :003: Ciekawi mnie, jak to wygląda u Aerosoftu.
Cytuj
Poza tym ten samolot jako projekt budowany od 3 lat i planowany pierwotnie do FS9 a obecnie FS9/FSX ma zapewne narzut ograniczeń z tego pierwszego.
Jakie ograniczenia masz na myśli?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #395 dnia: Lipca 11, 2007, 16:05:19 »
Ot choćby głupie ograniczenie na 4mm odstępy pomiędzy wierzchołkami w siatce 3D interioru na które tak narzekał empeck. Ale poza tym FSX wprowadził API (SimConnect) umożliwiające podłączenie własnego kodu do FS'a, coś co w FS9 robiło się za pomocą FSUIPC i różnych hacków. Zresztą FSUIPC 4 dla FSX opiera sie w 90% na SimConnect. Nigdy nic nie pisałem do FS'a więc nie jestem w stanie porównać możliwości tych dwóch, ale z tego co czytałem obecnie dużo rzeczy robi się łatwiej, między innymi komunikację przez sieć czy dostęp do pogody w grze. Całą logikę awioniki można (a nawet wskazane jest) umieścić w osobnym procesie który komunikuje się asynchronicznie z FS'em, niekoniecznie na tym samym komputerze.



Dlatego tak szybko obiecują nam możliwość dogfightu pomiędzy samolotami podczas gdy do FS9 nic takiego jak do tej pory nie powstało chyba.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #396 dnia: Lipca 11, 2007, 16:42:48 »
Cytuj
do FS9 nic takiego jak do tej pory nie powstało chyba.
Czytałem, że jest jakiś programik, który strzela "rakietą AI", co przy trafieniu powoduje crash, ale co , gdzie i jak dokładnie to nie wiem, nigdy z tego nie korzystałem.
Cytuj
Ot choćby głupie ograniczenie na 4mm odstępy pomiędzy wierzchołkami w siatce 3D interioru na które tak narzekał empeck.
O tym słyszałem, nie ma też/jest bardzo zwiększony (niepotrzebne skreślić) limit polygonów na model.
Cytuj
Ale poza tym FSX wprowadził API (SimConnect) umożliwiające podłączenie własnego kodu do FS'a, coś co w FS9 robiło się za pomocą FSUIPC i różnych hacków.
O ile wiem, to korzysta z tego Saitek, by wyświetlić dane na wyświetlaczu x52 Pro. Coś podobnego na szczęście powstało też do FS9 i działa znakomicie ;)
Cytuj
Całą logikę awioniki można (a nawet wskazane jest) umieścić w osobnym procesie który komunikuje się asynchronicznie z FS'em, niekoniecznie na tym samym komputerze.
Gratka dla posiadaczy kokpitów z paroma komputerami, na moim pojedynczym komputerze samo demo FSX ledwo działało :P

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #397 dnia: Lipca 11, 2007, 18:04:58 »
Adrenaline goes Acceleration :D

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=35047

Małe info na temat dodatku do FSX'a

Ciekawe, że mają być dodane dwa myśliwce. Target latający maszynami bojowymi widocznie nie jest taki mały jak się powszechnie sądzi :)

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #398 dnia: Lipca 11, 2007, 18:19:32 »
Ciekawe, że mają być dodane dwa myśliwce. Target latający maszynami bojowymi widocznie nie jest taki mały jak się powszechnie sądzi :)

W ogóle moim zdaniem wszystko pójdzie trochę bardziej w stronę latania niżej niż te "autobusy" na 10km. W końcu FSX w porównaniu z poprzednikiem daje możliwości naprawdę ładnej budowy scenerii, landclasów itp. Lasy mają drzewa, a po drogach poruszają się samochody itd. Aż się chcę śmigać tuż nad ziemią  :001:.

Stąd pewnie kolejny śmigłowiec czyli EH-101 :001:

Zobaczymy tylko ile sobie za to cudo policzą?

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #399 dnia: Lipca 11, 2007, 18:23:41 »
Zresztą z tego co czytałem na forach to większości fanów maszyn pasażerskich i tak FSX się nie podoba :D

Więcej screenów:

http://www.gamespot.com/pc/sim/flightsimulatorxadrenaline/index.html?tag=result;title;1

i trailer:

http://www.gamespot.com/pages/gamespace/download_alt.php?pid=938537&sid=6174085&id=6174085

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #400 dnia: Lipca 11, 2007, 18:37:35 »
Zresztą z tego co czytałem na forach to większości fanów maszyn pasażerskich i tak FSX się nie podoba :D

Hehehe co racja, to racja - ale rzeczywiście lecąc na 10 tys. m FSX nie wygląda tak znowu dużo lepiej od FS9, z bliska to co innego  :002:

Za to powstaje coraz więcej dodatków z lotniskowcami, stąd pewnie obecność tego "Horrora" - może szykują się do wprowadzenia "też pływających lotnisk"?

Może wreszcie zauważono, że FS-owi gracze to zwolennicy wielu różnych rodzajów maszyn i sposobów latania  :001:

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #401 dnia: Lipca 11, 2007, 18:43:43 »
Dużo bym dał za porządnie zrobiony ruszający się lotniskowiec, zarówno współczesny, jak i z okresu DWŚ (poziom z Pacific Fighters byłby OK) z katapultą i przewodami hamującymi...

Albo chociaż, możliwość dodania takiego, model sam bym sobie zrobił :D

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #402 dnia: Lipca 11, 2007, 18:46:46 »
Cytuj
Zresztą z tego co czytałem na forach to większości fanów maszyn pasażerskich i tak FSX się nie podoba
Robią nowego FSa i co? Maszyny defaultowe nie mają FMC, systemy w nich nie są realistycznie oddane, nawet w GPSie nadal AIRACA nie da się update`ować. Z FL350 nie dostrzeże się samochodów na drogach i tekstur gruntu w rozdzielczości lepszej niż 4.8m/pixel. Dla ludzi latających właściwie tylko pasażerami, którzy kupili samoloty z realistycznymi systemami na razie nie ma specjalnych powodów do przesiadki na FSX.
Ja latam właściwie wszystkim, ale mam sporo dodatków do FS9, demo FSX mi się cięło, więc na aktualnym sprzęcie nie mam zamiaru instalować FSX.
"Pływające lotniska" są (a raczej mogą być po zakupie), na razie helikopterowiec Bellau Wood od Alphasimu i okręt z lądowiskiem dla helikopterów od Aerosoftu, oba się poruszają. Hornet wygląda fajnie, ciekawe jak wnętrze (na systemy bym nie liczył, pewnie będzie na poziomie Aerialfoundry).
Empeck, jeśli mogą być stacjonarne i w FS9, to jest fajny darmowy Waikato i płatny Enterprise (Alphasim) oraz jeszcze kilka(naście?) darmowych. Katapulty i liny hamujące działają po użyciu jednego z chyba 3 czy 4 dostępnych programów/gaugesów.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #403 dnia: Lipca 11, 2007, 18:54:49 »
Ja to wszystko wiem o czym mówisz i rozumiem Wasz punkt widzenia.

Jednak dla mnie FSX ma o wiele większy potencjał, jako, że na na FL350 rzadko wchodzę :) Natomiast z kilkuset stóp graficznie FSX zjada FS9 na śniadanie.

FSX jest dla mnie rodzajem zabawy, latam wyłącznie VFR i to raczej bez GPSu. Przyrządy które są w Cessnie, czy w Maule w zupełności mi wystarczają. Widocznie mam mniejsze wymagania :)

Co do lotniskowców, to te do FS9 niestety być nie mogą, ponieważ nie posiadam tego sima. Do FSX powstaje powoli co najmniej jeden dodatek który ma umożliwić w pełni działające ruchome lotniskowce.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #404 dnia: Lipca 11, 2007, 19:11:49 »
@ PZl Belfegor

1. Jak ci sprzętu nie staje to nie mów, że gra jest do niczego.  :004: Mój sprzęt też nie jest najlepszy, ale FSX wraz z SP1 ciągnie całkiem przyzwoicie (20-40 FPS) na ustawieniach "Dense" (i to pomimo paru dodatków podrasowujących jeszcze teren). Owszem FSX miał na początku problemy z optymalizacją, ale to już przeszłość.

2. Jeżeli latający na dużych wysokościach nie widzą sensu przesiadki to ich sprawa. W sumie dobrze, że tym razem ten sim spełnia bardziej oczekiwania ludzi latających "nisko i powoli" czyli śmigłowcami i GA.

Przynajmniej jest sprawiedliwie  :021: - bo przy FS2002 i FS2004 to my byliśmy pokrzywdzeni bo po zejściu poniżej 2000 czy 1000m tamte simy traciły bardzo dużo na jakości.

3. Zgadzam sie empeckiem - przyrządy w Cessnie, Maule czy Bell są dla mnie wystarczająco realistyczne, a GPS to w ogóle profanacja! Nawet go nie włączam! Z takim sprzętem to nawet małpa (ta z dowcipu o ruskim kosmonaucie) doleci do celu przez Atlantyk.  :004: :021:

4. Do wyższości FSX nad FS9 wymienionych przez some1 dodam jeszcze fakt, że możesz latać bardzo blisko siebie i symulator nie pokazuje bezsensownych kolizji jak w FS9, a płynność pracy  multiplayera FSX całkowicie dyskwalifikuje ten z FS9. Nie ma skoków samolotów w powietrzu, które w zasadzie uniemożliwiały grupowe latanie. Wreszcie mam ochotę latać grupowo, a nie tylko samemu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2007, 19:17:34 wysłana przez Razorblade1967 »