Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155750 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #735 dnia: Października 14, 2007, 21:41:47 »
UBERwoda:



Więcej tutaj:

http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=128722

Nie mam pojęcia co to za dodatek, payware, czy freeware, czy może update do jakiegoś istniejącego, ale takiej wody w simach to jeszcze nie widziałem. Jak powszechnie wiadomo woda jest w symulatorze lotu najważniejsza, zatem FSX wins  :118:

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #736 dnia: Października 14, 2007, 21:55:05 »
Woda i chmury są pokazane na tym dodatku. Niesamowite!!! Coś pięknego.

ZNALAZŁEM ROZWIĄZANIE na rozmyte textury!!
Wszystkie problemy pochodziły ze sterowników.Przetestowałem różne stery ale dopiero zainstalowane z płyty od grafy dały dobry efekt.
Także śmiem uważać że każda grafa najlepiej chodzi na sterach ze swojej epoki.

Zapomniałbym
Może ktoś wie dlaczego fsx przestał mi widzieć track ira???
« Ostatnia zmiana: Października 14, 2007, 22:03:35 wysłana przez noe »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #737 dnia: Października 14, 2007, 21:56:47 »
Czizus!  Właśnie tej głębi mi brakowało.Teraz tylko jakiś modzik z nurkowaniem w tropikach.Piękności sprawa.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #738 dnia: Października 14, 2007, 21:59:34 »
Mnie tylko zastanawia jak w tej wodzie jest zrobiona głębia. Przecież w FSach woda jest tylko płaską geometrią pod którą nic nie ma! Albo zmodyfikowany jest shader wody, albo textury są perfekcyjnie przygotowane, tylko ciekawe jak z oddaniem głębi z punktem widzenia pod różnymi kątami. Niemniej wygląda powalająco.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #739 dnia: Października 14, 2007, 22:19:25 »
Nie wierzę. Lipa. Nie dajcie się naciągnąć. To tak jak ściema z tym że DX10 to piana na czubkach grzywaczy fal. Nie, nie nie...
Jestem człowiekiem małej wiary i w takie tam ..nie wierzę.

Na szczęście jestem człowiekiem omylnym :118:

Ale faktycznie, jak na screenshoty patrzę to kopara leci.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #740 dnia: Października 14, 2007, 23:34:36 »
Aż mi się popływać zachciało... Ehhh wskoczę pod prysznic chociaż... :008:

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #741 dnia: Października 14, 2007, 23:46:33 »
Czy na tym Mustangu blacha naprawdę jest wgnieciona w miejscu nitowania?
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #742 dnia: Października 14, 2007, 23:50:24 »
To ja może w nawiązaniu do mojego poprzedniego posta, wyszedłem na durnia nieco, hehe. Ta woda to jest prawdopodobnie fototextura zrobiona na tej samej zasadzie, na jakiej robi się fototextury ziemi, albo po prostu dobrze przerobione textury defaultu. Na tej samej zasadzie jest zrobiona textura wybrzeża przy naszym Pucku (work in progress):



Widać płyciznę, będą też łachy piachu, mielizny i głębia. Nasza Zatoka może nie jest taka kolorowa i uber jak tropiki, ale przynajmniej mamy ją pod nosem :D

@Sherman - na to wygląda. Genialnie przygotowana normalmapa.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #743 dnia: Października 14, 2007, 23:58:52 »
Czy na tym Mustangu blacha naprawdę jest wgnieciona w miejscu nitowania?
Bump maping, trochę trzeba sie było naczekać aż to wykorzystają w simach, ale było warto :)

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #744 dnia: Października 15, 2007, 01:22:09 »
Nie trzeba czekać na Akceleration - już można mieć ładne tekstury - Siai 260


.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #745 dnia: Października 15, 2007, 12:46:26 »
Rozpocząłem konwersję tekstur do DDS, na samym początku napotkałem coś takiego:



Powinienem się tym przejmować, czy to normalne? Po drodze napotkałem jeszcze kilkanaście takich plików.
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2007, 12:53:52 wysłana przez vowthyn »

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #746 dnia: Października 15, 2007, 13:03:21 »
Jest tego znacznie więcej (kilkadziesiąt?) w samym katalogu fsx/scenery/world/texture. Nazwy plików powodujących błąd powtarzają się. Są to pliki zawsze z tego samego zakresu np 004b2m11[tutaj zmienia się numer w zakresie od 11 do 17].bmp i tak w następnej grupie czyli 005c2m11[znów do 17]

Nie wiem teraz jak się pozbyć z katalogu zbędnych tekstur bmp, ale tak, żeby nie wywalić tych które nie zostały skonwertowane. Tego jest chyba kilka tysięcy (wszystkich, nieskonwertowanych kilkadziesiąt, ale i tak szukanie ich pojedynczo to porażka. Jeśli nie wywalę bmp to FSX domyślnie nadal będzie ich używał prawda?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #747 dnia: Października 15, 2007, 13:27:41 »
Nie wiem, ja tekstury terenu zostawiłem tak jak są, nie konwertowałem ich.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #748 dnia: Października 15, 2007, 13:41:50 »
Ok, wpadłem na wzór. Błąd powodują absolutnie wszystkie tekstury z tego folderu, które maja w nazwie ????2M??.bmp. Teraz przynajmniej nie muszę tego ręcznie kopiować. tak przy okazji to nie rozumiem dlaczego programiści Microsoftu domyślnie nie zrobili wszystkich tekstur w formacie DDS, skoro to daje lepszą wydajność?

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #749 dnia: Października 15, 2007, 13:45:38 »
tak przy okazji to nie rozumiem dlaczego programiści Microsoftu domyślnie nie zrobili wszystkich tekstur w formacie DDS, skoro to daje lepszą wydajność?

Nie tylko Ciebie to dziwi.