Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #990 dnia: Stycznia 24, 2009, 12:51:33 »
Może zaczną produkować akcesoria do symulatorów śmigłowców? ;)

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #991 dnia: Stycznia 24, 2009, 15:36:08 »
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=44833

Pytanie tylko jakie te FSy będą...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #992 dnia: Stycznia 24, 2009, 15:49:14 »
Błecheche, ale to nic nie znaczy. MS zachowuje po prostu prawa do tytułu, może odłożyć projekt na półkę na 20 lat, wydać FSa na komórki i xpudło a i tak "Marka będzie niezagrożona".
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Zgredd

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #993 dnia: Stycznia 24, 2009, 19:22:17 »
Aż tak źle myślę że nie będzie, ale bez wątpienia na FS11 poczekamy sobie dłużej niż zakładaliśmy.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #994 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:09:32 »
I dobrze przynajmniej moja przyszła żona nie będzie miała ślepego męża  :118:

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #995 dnia: Stycznia 24, 2009, 20:44:00 »
Zwalnianie ludzi z doświadczeniem którym samoloty weszły w krew jest trochę dziwne . Następni programiści graficy będą musieli poznać czym jest latanie.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #996 dnia: Stycznia 24, 2009, 21:05:51 »
Lol, przecież o to właśnie chodzi że na razie nie będzie tych "następnych".
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #997 dnia: Stycznia 24, 2009, 22:50:59 »
Zwalnianie ludzi z doświadczeniem którym samoloty weszły w krew jest trochę dziwne . Następni programiści graficy będą musieli poznać czym jest latanie.

Aces to mogą być profesjonaliści i jest im (prawie) obojętne co piszą.
Dodam, że chyba zostało tam jakieś 6 "core" osób do obsługi ESP. W każdym momencie mogą przyjąć do produkcji nowe osoby pod ich kierownictwem. To kwestia takiej samej decyzji jak ta o rozwiązaniu zespołu. To hibernacja.

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #998 dnia: Stycznia 24, 2009, 23:21:53 »
Aces to mogą być profesjonaliści i jest im (prawie) obojętne co piszą.

To prawda. Ja lubię modelować samoloty i postaci, w pracy modeluję enviro do gry horroru i też jest fajnie, jakbym miał modelować samochody, pociągi, albo karabiny, z miejsca bym zaczął to robić (zresztą, karabiny też modelowałem). Także o grafików bym się nie martwił. Zresztą, Aces zaczęli bez doświadczenia w pociągach tworzyć TS2 i po screenach wyglądał na najładniejszy sim kolei na rynku.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #999 dnia: Stycznia 25, 2009, 21:37:14 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1000 dnia: Stycznia 28, 2009, 19:24:04 »
Oficjalne stanowisko PMDG, jednego z najpoważniejszych producentów addonów: http://forums1.avsim.net/index.php?showtopic=241934&noref=1
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1001 dnia: Stycznia 28, 2009, 22:29:59 »
Dane wywiadu donoszą raczej o ogólnej uldze wśród deweloperów: FSX jest od teraz stabilną i długoterminową platformą.

Pamiętam jak na dwa tygodnie przed premierą pudełkowej wersji WWII Fighters dla FS2004, nagłe pojawienie się FSX zastało Shockwave/A2A z gaciami na kostkach.

pozdrawiam
ROB

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1002 dnia: Stycznia 28, 2009, 22:37:38 »
Owszem.

Jeszcze krótkie i treściwe info od Aerosoftu: http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=22554
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1003 dnia: Stycznia 28, 2009, 22:41:32 »
Pamiętam jak na dwa tygodnie przed premierą pudełkowej wersji WWII Fighters dla FS2004, nagłe pojawienie się FSX zastało Shockwave/A2A z gaciami na kostkach.

No to teraz czas podciągnąć gacie i ... oczekuję sukcesów  :001: Do roboty! :020:

A Ci co z uporem maniaka (i odpornością na jakiekolwiek argumenty) twierdzili, że FSX jest nic niewarty i czekają przy FS9 na pojawienie się nowego, wspaniałego FS11 zostali z gaciami na kostkach (bo my, użytkownicy FSX już mamy sukcesywnie kupowany od długiego czasu zestaw dodatków, a oni muszą zaczynać od zera) :021: :021: :021:

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1004 dnia: Stycznia 29, 2009, 01:37:44 »
A Ci co z uporem maniaka (i odpornością na jakiekolwiek argumenty) twierdzili, że FSX jest nic niewarty i czekają przy FS9 na pojawienie się nowego, wspaniałego FS11 zostali z gaciami na kostkach (bo my, użytkownicy FSX już mamy sukcesywnie kupowany od długiego czasu zestaw dodatków, a oni muszą zaczynać od zera) :021: :021: :021:

To było dobre  :002:

Przepraszam za mój mało wnoszący post, ale nie mogłem sie powstrzymać  :118: