Autor Wątek: Klub Bombardiera.  (Przeczytany 34855 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 14, 2010, 07:26:54 »
SG4_Rush udało ci się rozwiązać problem ze Shturmanem?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 14, 2010, 08:50:29 »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 14, 2010, 19:21:50 »
Hej Traun. Ściągnąłem te dwa pliki. Misję rozpakowałem do misji De - Il-ek ją widzi , ale nie może do niej  wejść. Nie wiem gdzie rozpakować mapy. Pozdrawiam Leon

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 14, 2010, 21:16:22 »
Witam. Nie widzi bo nie masz mapy..
Po pierwsze misje wrzuć do IT bo to kampania dla Włochów a nie dla Niemców..
Rozumiem że masz ultra pack 2.01 jeśli tak to masz tam taki folder FILES w nim jest folder maps do niego musisz wrzucić pliczek Balleares i _Tex oraz musisz znaleźć plik tekstowy all.ini otworzyć go i dopisać ostatnią linię tekstu:                                                  ag_Baleares ag_Baleares/load.ini     i zapisać go. Mapka powinna być widoczna.
Jeszcze potrzebny ci będzie samolot:
http://rapidshare.com/files/436945616/JU-52-3mg3.rar
To rozpakowujesz do folderu MODS

i najnowszy buttions
http://rapidshare.com/files/436945556/gui.rar
a to rozpakowujesz do folderu STD który jest wewnątrz folderu MODS
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 15, 2010, 07:45:47 »
Hej Traun. Dzięki za odpowiedź. Niestety dalej nie mogę wejść w start. Zrobiłem wszystko o czym napisałeś powyżej. Mam ultra pack-a 2.01 z modami. Nie udało mi się wykonać ostatniej czynności. Katalog MODS - był pusty. Teraz - po rozpakowaniu jest tam podkatalog ...Ju52-3mg.... . Nie było w nim podkatalogu STD i nie mam gdzie rozpakować tych " buttions ". W czym może być problem ?. Lecę teraz do roboty, przy kompie będę wieczorem . Pozdrawiam Leon

motor

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 21, 2014, 17:10:27 »
Sobwifer jeśli chodzi o program Bombsight Table to znajdziesz go na chomikuj.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 21, 2014, 17:53:37 »
Sobwifer - to pewnie do mnie ;)      Program BT2 to ja mam od lat, tu chodziłoby o kod źródłowy. Zresztą dużo czasu minęło, Ił2 padł był i mało kto lata, ja też mało. Przykrość wielka.

Napisałem coś swojego opartego na wzorkach fizycznych - efekt w Ile był nieszczególny. Trochę gorzej od BT2, a już na pewno od Shturmana (notabene ma nową wersję i nową nazwę).  Wziąłem się do tego statystycznie - wygenerowałem ze Shturmana mnóstwo XLS-ów dla różnych maszyn i z tego stworzyłem mnóstwo funkcji (wielomiany) podających ustawienie celownika w zależności od prędkości, wysokości i maszyny (B25, Ju88 i Betty). Działa nadal gorzej od Shturmana, ale porównywalnie z BT2. Tylko co z tego, czasy masowych lotów bombowych w Il2 dawno minął... :(


PS: Do zabawy można użyć tego pięknego tool'a: http://www1.bbiq.jp/~zhukov/calc/calc_wind.html
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:06:53 »
Temat jak widać porusza wyobraźnię.  :D
W jednym z Tygrysów czytałem o takim precedensie. Gdzieś z okolicach Wałbrzycha - nie jestem pewien czy to był właśnie Wałbrzych, tak mi się zapamiętało, ale na pewno w czasie ofensywy Armii Czerwonej, Niemcy umocnili się budynku krematorium, wykorzystali solidną budowlę, którą obstawili artylerią. To oczywiście sprowokowało częste naloty, między innymi peszek, które z kolej przyciągnęły niemieckie myśliwce. Rozpoczęły się zażarte walki pomiędzy myśliwcami, chcąc przeważyć szalę Rosjanie włączyli do walki peszki, więc Niemcy dołączyli swoje bombowce. Ponieważ obie strony straciły w walce myśliwce, w końcu zaczęły z sobą walczyć bombowce. Ponoć takie przypadki zdarzały się kuriozalnie, ale to była największa bitwa bombowców z bombowcami! Tak to przedstawiono w Tygrysie, nie udało mi się nigdy tego zweryfikować, ale obrazek wrył mi się mózg, bitwa ciężkich maszyn nad budynkiem krematorium - to wygląda jak okładka płyty Metallici. ;)
Śmiesznie wyszło bo w fanzie Fantasmagoria, który właśnie się ukazał, na 11 stronie jest mój rysunek TB-3, który przenosi 5 samolotów Polikarpowa:
http://gniezno.eu/strona32wqf435ge/images/stories/newsy/czerwiec2014/III/fanzin3.pdf

Rysowałem to dawno temu, właśnie dzięki tej pracy przekonałem się, że do narysowania prawidłowo samolotu potrzebne są 4 punkty zbiegu perspektywy, a nie 2 jak się na ogół przyjmuje. Zainteresowanych problemem odsyłam do pracy - Perspektywa wykresowa dla architektów, autorstwa  L.M.Suzina. :) Śmiało można powiedzieć, że dopiero po zderzeniu z geometrią wykreślną, można zrozumieć jak skomplikowanym zagadnieniem są samoloty. :)
Sam TB-3, zdecydowanie przyciąga uwagę, koniecznie wypróbuję opisany powyżej sposób na celowanie przy pomocy karabinów i okienek, brzmi zachęcająco.
W tym samolocie urzekł mnie nastrój rodem z "Łap gołębia".   ;)

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 22, 2014, 20:48:37 »
Chyba bombardierzy sami spuścili się przez luk bombowy trafiając prosto do szamba, na hyperlobby 2 serwery po 10 osób, ktoś w to w ogóle gra? Gdzie te piękne czasy iłka ehh.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 22, 2014, 21:10:52 »
Coś się kończy, coś się zaczyna... No chyba, że nie zacznie. W rzeczy samej na HL mało masz ludzi, a już niedużo na serwerach z pełnymi ustawieniami. Pacyfik na Warbirds of Prey umarł dawno temu, a teraz dogorywa serwer europejski, zresztą całość objęła zapaść ze względów frekwencyjnych i finansowych. Inne serwery także padają. Gra ma 10 lat, żadne mody na to nie poradzą...

Co nie zmienia tego, że stary Iłek to jedyne narzędzie, gdzie uczciwy bombardier może poszaleć ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 23, 2014, 22:38:03 »
Odpowiedź kolegi srk76, w temacie nieskuteczności nalotów dywanowych, najlepiej oddaje dający się wyczuć w tonie rozmowy punkt widzenia. Jakkolwiek same w sobie słuszne zdanie o przesadzonym w grze udźwigu bombowców i oczywiście słuszne zwrócenie uwagi na temat skuteczności bombowców nurkujących prowadzą do wypaczenia generalnego obrazu. Załamanie strategii "Rolling Thunder", i przejście USA do strategii "Instant Thunder", jako wzoru dla operacji powietrznych, to oczywiście bardzo zły punkt odniesienia dla spojrzenia na II wojnę światową. Brak lotnictwa strategicznego wymusił przystąpienie Rzeszy do wojny na trzech frontach, po klęsce Luftwaffe w 1940. Naloty dywanowe odegrały decydującą rolę na poziomie strategicznym, tak jak w czasie zimnej wojny w ramach strategii zastraszania - superfortece uzbrojone w broń atomową.
Zdecydowanie nie przychylam się do opinii o bombowcach strategicznych, jednak całkowicie popieram koncepcję walki bombowcami nurkującymi z startującymi myśliwcami - oczywiście takie rzeczy też zdarzały się w prawdziwym życiu - wiem to z Tygrysów! Ponoć bardzo dobrym sposobem było też wjeżdżanie czołgami na lotnisko wroga i spokojne czekanie na powracające do bazy myśliwce. Ludzka pomysłowość nie zna granic!   :D