Autor Wątek: Kod w files.sfs złamany?  (Przeczytany 9326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 02, 2006, 08:48:41 »
będzie dokładnie tak samo jak w MSCFS 3
czyli nie będzie

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 02, 2006, 10:53:31 »
Albo wprowadzi się coś, co będzie sprawdzało .sfs-om checksumy etc...
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 02, 2006, 11:28:33 »
Tzn co?Patch na same checksumy?Do każdego patcha w takim razie musiał by być patch!Poza tym myślę że nie tu leży pies pogrzebany
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 02, 2006, 11:56:18 »
Bedzie potrzebna nowa łata, tym razem solidna z nowym rodzajem zabezpieczenia, której głównym zadaniem będzie sprawdzanie zmian w pozozstałych plikach sfs, tak żeby grający online mieli pewność, że wszyscy w tej samej rozgrywce mają ten sam mod (zapewnie będzie w związku z tym nowy exec oraz kolejny plik nazwijmy go sfs2). Tak to widzę, to jedyne logiczne rozwiązanie w tym momencie, otwarcie gry na mody ( właściwie zalegalizowanie i uregulowanie tego faktu). Oczywiście potrzeba będzie jeszcze pare innych zabezpieczeń, jak to na sukhoiu ktoś słusznie zauważył przed zmianami w sfs w czasie gry (własciwie w podmianą w czasie gry bo szyfrowania do sfs w czasie rzeczywistym raczej nie widze :) )

Nie myślcie że skoro każdy może zmnić i podejżeć kod gry to gra online już nie ma sensu, to jest takie same rozumowanie jak  pewnej byłej minister któregoś resortu co powiedziała że linux nie może być bezpieczny skoro każdy zna jego budowę (kody źródłowe), więc nakazała wybrać windowsa do czegoś tam bo jego zna tylko microsoft :/


Ogólnie jak Oleg pomyśli będzie z tego duuuzo więcej dobrego niż złego.

ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg

« Ostatnia zmiana: Lipca 02, 2006, 12:05:31 wysłana przez Josiv »
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 02, 2006, 12:17:36 »
Ogólnie jak Oleg pomyśli będzie z tego duuuzo więcej dobrego niż złego.

Nie sądzę żeby Oleg pomyslał ... wszystkie patche jakie wyszły do tej gry (FB) to raczej był dowód na to że ten facet przestał mysleć.

Bedzie potrzebna nowa łata, tym razem solidna z nowym rodzajem zabezpieczenia, której głównym zadaniem będzie sprawdzanie zmian w pozozstałych plikach sfs, tak żeby grający online mieli pewność, że wszyscy w tej samej rozgrywce mają ten sam mod (zapewnie będzie w związku z tym nowy exec oraz kolejny plik nazwijmy go sfs2). Tak to widzę, to jedyne logiczne rozwiązanie w tym momencie, otwarcie gry na mody ...

A ja tego tak nie widzę Jos ...
Doprowadzi to do tego że na HL'u pojawią się serwery dogowe typu "Most realistic changes in FM and DM" i bedziesz potrzebował 50-ciu modów pliku .sfs żeby zagrać na 50-ciu serwerach.
Wojny wirtualne umrą po prostu - admin każdej wojny będzie mógł wybrac dowolną modyfikację .sfs która bedzie miała obowiązywać  i jak znam życie to oczywiste bedzie, że druga strona nie będzie chciała latać na tym "wybranym" modzie a zaproponuje swój - ich zdaniem lepszy ...
Czyli dojdzie do tego, ze kazdy będzie miał swoją "v-war" tyle tylko, ze nie bedzie do niej przeciwników.

Podsumowywując - moim skromnym zdaniem otwarcie kodu gry to śmierć danej gry w sieci (jesli chodzi o symulatory z II wś).
Taka rzecz jest dobra do rozgrywek offline -tworzenia nowych map. modeli samolotów, dzwięków, kampanii i takich tam gadzetów dla single playera ...
Ta gra żyje jeszcze tylko dlatego że dosyć sporo ludzi gra online. Otwarcie kodu gry zdusi granie "virtualne" i tym samym gra po prostu umrze ...
I wtedy poproszę Schmeissa o link do symulatora czołgów :003: :003:

No chyba, ze zaraz wyjdzie Bobek i cała karuzela zacznie kręcić się od nowa ....

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 02, 2006, 12:19:56 »

Ta gra żyje jeszcze tylko dlatego że dosyć sporo ludzi gra online. Otwarcie kodu gry zdusi granie "virtualne" i tym samym gra po prostu umrze ...
I wtedy poproszę Schmeissa o link do symulatora czołgów :003: :003:

No chyba, ze zaraz wyjdzie Bobek i cała karuzela zacznie kręcić się od nowa ....

Ramm.

racja


ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg



ewidentnie złamany kod! Jak oni mu tę lamkę nocną w kokpicie zrobili ? :D :020: :021:
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

BamSey

  • Gość
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 02, 2006, 12:29:12 »
Olo ma to na co zasłużył. Jak się wypuszcza coś niedopracowanego to tak się to musi skończyć a w tym wypadku jego pazerność zeżre jego samego razem z butami.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 02, 2006, 12:53:38 »
Hmmm,jego nie zeżre,doprowadzi do sytuacji kiedy będziemy się drapać po głowach i zastanawiać kto tu oprócz ROOSów jeszcze czituje :020:
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 02, 2006, 13:30:07 »
Wszystko zależy do czego ten ktoś to wykorzysta. W CFS2 było tak że były serwery z czystą grą i z z dodatkami. Na jednych Mazaczek śmigał czarnym A6M2 a na innych od czasu do czasy TIE fighterem wyciągając 63G w obie strony :P.

Co do śmierci gry po rozpracowaniu kodu sie nie zgodzę, kilka przykładów: Falcon 4.0, Wolf:ET, Quake, COD, FS2004. Oczywiście niektóe z tych gier mają otwartą architekturę ale co nie zmienia faktu że każdy może w nich namieszać więc na jedno wychodzi. Napewno po tym niusie samo latanie na serwerach ze zbieraniną ludzi straci sens ale we własnym gronie będzie się można dobrze bawić, a i nikt nie odwarzy się latać na zagrzebanych SFS bo go się zwyczajnie zlinczuje po wyjsciu tego faktu na światło dzienne. W tym wypadku hermetyzacja ma też minusy bo raczej forntów się nie polata, no chyba że jakieś radykalne kroki ze strony pomysłodawców tego typu rozrywki.

Co by nie mówić rozwiązanie jest dość proste. Wystarczyła by opcja "Pure On/Off" znana z gier od ID Software. po włączeniu serwer wpuszczał tylko osoby z orginalnymi plikami PK3 a reszcie dziękowano. Co by też nie mówić jak już raz zostało coś złamane to żadne Punkbustery, czy tego typu podobne dziadostwa nie pomogą, bo to są tylko półśrodki które w jakimś stopniu eliminują daną liczbę cziterów i ułamek grających na legalu :P Najzdrowsza opcja to taka w której sami gracze tej społeczności by eliminowali takie jednostki czyli ban,pokazywanie palcem itp. Poporstu któś złapany na czymś takim ma zakaz wstępu na HL i jednym słowem nie ma już życia (cóż zawsze jeszcze może zmienić nick...trudno). Do tego przekombinowanie plików SFS na nowo ale może być cieżko bo może się to wiązać z przekombinowaniem całej gry.

Pożyjemy zobaczymy, z jednej strony może przybyć wiele dobrego. z drugiej może być wiele złego wszystko zależy w czyje łapy gra wpadnie. Pasjonaci mogą zrobić wiele dobrego, statsiarze i 13latki z Kansas mogą wszystko popsuć.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 02, 2006, 13:57:44 »
"A very annoying marketing measure to boost the 4.07 vvs-fantasy plane AddOn (now with anti chest feture), which was not interesting for the western market until now. "

Coś w tym może być ;)
Po za tym od samego początku Oleg był naiwny. Iłek nie ma nic co sprawdza zgodność plików (poza ostateczną wersją). To tak jakby iść z 3 rotweilerami bez smyczy i kagańców i później się dziwić, że kogoś ugryzły... Minimalizm...
Achtung Spitfeuer!

bandyta

  • Gość
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 02, 2006, 14:13:01 »

ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg


To fotomontaż też coś takiego zrobie. :021:

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 02, 2006, 16:35:26 »
Panowie - a może to misternie uknuty uber plan ? Przecież nowy BoB właściwie za pasem, a "złamanie" kodu i powszechne zniechęcenie do nierównej walki z cziterami on-line, zapędzi wszystkich ceniących sobie ten rodzaj rozrywki do zakupu nowego produktu made in Olo ! Przecież i tak po ukazaniu się tego jednak oczekiwanego sima, większość z nas przesiądzie się na niego, by znowu tropić niedoróki, narzekać i krytykować. A stary, poczciwy FB odejdzie w niepamięć, podobnie jak IL-2, by wracać czasem we wspomnieniach jako ten, w którym jeszcze było jako tako, bo przecież BoB to już nie symulator, a Olegotrix  :118:
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

bandyta

  • Gość
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 02, 2006, 17:22:50 »
A co do startującego pionowo P-38 :021: http://rapidshare.de/files/24734635/abrvalg.ntrk.html :020: :020: :021: :021: :020: :020:

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 02, 2006, 18:08:08 »
Allo.No to ja mam pytanie.

Wiekszość z Was jest lekko poddenerwowana sytuacją.Skoro tak..czy można zmianiać możliwości samolotów pod względem FM na "lepsze"( bliższe orginałowi )?Bo zawsze jak mowa była o PF to padały teksty-ee tam Ubersamoloty,Olegtrix.Wiec ja sie pytam czy istnieje możliwość poprawienia modelu lotu maszyn już istniejących?Biorąc pod uwagę materiały badawcze - bo takich jest sporo.Że o wspomnieniach pilotów juz nie wspomnę?

Czy jest jakiś cFaniak ,który wie jak to uczynić? ;)

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 02, 2006, 18:40:59 »
Czy jest jakiś cFaniak ,który wie jak to uczynić? ;)

Taak..., teraz niektórzy będą mogli zrobić coś więcej niż tylko gadać   :118:
Efekty mogą być interesujące lub ... drastycznie zmaleje liczba fachowców od FM   :cool: