Cały czas starasz się odnosic osiągi mustanga do antona, a przecież były to diametralnie różne samoloty - wersja A8 to w zasadzie był już szturmowy samolot a nie mysliwski.
Nie ja je odnoszę, historia to zrobiła

Czemu powiadasz, że A8 to samolot szturmowy? Normalny A8, czyli nie R8, czy jak było tym latającym tankietkom do strzelania z bliska do latających stodół, to najnormalniejszy w świecie myśliwiec. Tak samo opancerzony jak wcześniejsze Antony, tyle że z najnowszym BMW-801 z dodatkowym zbiornikiem paliwa dla bardzo paliwożernego systemu podnoszenia mocy i kretyńskim bulwami dla MG131.
Masy startowe z instrukcji, moce z dziejów BMW-801:
Fw190A1: 3660kg Moc: 1600KM , obciążenie mocy: 2.29 kg/KM
Fw190A2: 3855kg Moc: 1730KM , obciążenie mocy: 2.23 kg/KM
Fw190A3: 3855kg Moc: 1730KM , obciążenie mocy: 2.23 kg/KM
Fw190A4: 3862kg Moc: 1770KM , obciążenie mocy: 2.18 kg/KM
Fw190A5: 4106kg Moc: 1770KM , obciążenie mocy: 2.32 kg/KM
Fw190A6: 4186kg Moc: 1770KM , obciążenie mocy: 2.36 kg/KM
Fw190A7: 4213kg Moc: 1770KM , obciążenie mocy: 2.38 kg/KM
Fw190A8: 4272kg Moc: 2050KM , obciążenie mocy: 2.08 kg/KM
Fw190A9: 4370kg Moc: 2100KM , obciążenie mocy: 2.08 kg/KM
(z CWOS,
http://www.acompletewasteofspace.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8836&start=0)
Wg. cytowanej przez Crumppa opinii pilotów to A8 był najbardziej manewrowym z Antonów! Obciążenie powierzchni wzrosło, ale mocy - wyraźnie spadło! Dość żałosny wynik na prędkości to jak się zdaje efekt większych oporów i wzrostu masy (mały wpływ, ale jednak).