Autor Wątek: Formuła 1  (Przeczytany 72025 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #360 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:15:22 »
Wynik Heidfelda wskazuje na to, że BMW ogólnie nieźle namieszało. Już powoli mam dosyć tej sytuacji. Albo Robert nie jest tak dobry jakbyśmy chcieli, albo BMW to najbardziej żenujący klub w historii F1, nie potrafiący wykorzystać swojego potencjału... Większość faktów wskazuje na bramkę nr 2.

A co z Brawn GP? Jak to jest możliwe, że klub znikąd (Honda to był maruder) i przeciętni kierowcy (choć solidni i doświadczeni rzecz jasna) teraz taki wymiot robią. Dr. inż. Mario Theissen to w ogóle w tej sytuacji powinien chyba honorowo tytuł naukowy zwrócić lub zająć się resorakami. ;)

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #361 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:00:34 »
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica-o-kwalifikacjach-popelnilem-blad,wid,11047802,wiadomosc.html
Cytuj
(...) Było dość trudno, miałem problemy z miękkimi oponami. Dodatkowo w zakręcie numer 12 na dohamowaniu straciłem kontrolę nad bolidem i bardzo dużo czasu. Tak bywa - powiedział Kubica.
Cytat: Sir Fred Hoyle
Space isn't remote at all. It's only an hour's drive away, if your car could go straight upwards

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #362 dnia: Kwietnia 18, 2009, 13:48:43 »
Wynik Heidfelda wskazuje na to, że BMW ogólnie nieźle namieszało. Już powoli mam dosyć tej sytuacji. Albo Robert nie jest tak dobry jakbyśmy chcieli, albo BMW to najbardziej żenujący klub w historii F1, nie potrafiący wykorzystać swojego potencjału... Większość faktów wskazuje na bramkę nr 2.

Zarówno Robert jak i Nick są szybcy, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Niestety nie jesteś w stanie pokazać swojej szybkości jak masz wolny bolid. Moim bardzo subiektywnym zdaniem BMW po prostu nie jest jeszcze w stanie zaprojektować bolidu na poziomie mistrzowskim. Być może brakuje im geniuszu takich ludzi jak Brawn, Newey albo długoletniego doświadczenia jakie mają Ferrari czy też McLaren. Nie mieli też chyba planu B na wypadek podtrzymania decyzji o legalności podwójnych dyfuzorów, w przeciwieństwie do np. Renault i McLarena...


A co z Brawn GP? Jak to jest możliwe, że klub znikąd (Honda to był maruder) i przeciętni kierowcy (choć solidni i doświadczeni rzecz jasna) teraz taki wymiot robią. Dr. inż. Mario Theissen to w ogóle w tej sytuacji powinien chyba honorowo tytuł naukowy zwrócić lub zająć się resorakami. ;)

Jascha, zwróć uwagę na jedną rzecz. Honda i Brawn zaczęli prace nad bolidem na sezon 2009 już na początku zeszłego kiedy okazało się, że RA108 jest beznadziejny. Mieli więc prawie 1,5 roku na przygotowanie bolidu w oparciu o nową specyfikację. No a jeżeli masz do dyspozycji całą wiedzę i doświadczenie człowieka, który stał za sukcesami Schumachera w Benettonie i Ferrari to mówi samo za siebie.
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #363 dnia: Kwietnia 18, 2009, 15:56:36 »
Jascha, zwróć uwagę na jedną rzecz. Honda i Brawn zaczęli prace nad bolidem na sezon 2009 już na początku zeszłego kiedy okazało się, że RA108 jest beznadziejny. Mieli więc prawie 1,5 roku na przygotowanie bolidu w oparciu o nową specyfikację. No a jeżeli masz do dyspozycji całą wiedzę i doświadczenie człowieka, który stał za sukcesami Schumachera w Benettonie i Ferrari to mówi samo za siebie.

Nie umniejsza to faktu, że mając szanse walczyć z Robertem o mistrzostwo w poprzednim sezonie, BMW postanowiło zająć się "mistrzowskim" bolidem na ten sezon - efekt każdy widzi - chyba wkrótce oleją ten sezon i zaczną robić nowy bolid :/

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #364 dnia: Kwietnia 19, 2009, 12:19:47 »
Dokładnie. BMW dało ciała po całości. Mogli by być przynajmniej szybsi od Ferrari, McLarena czy Renault, ale od nich również się nie wyróżniają. Może i Niemcy są precyzyjni, ale mało elastyczni i nie potrafią się dostosować do zmieniającego się otoczenia i warunków. Mieli plan, a że nie wypalił, to nie wiedzą co dalej robić.

Swoją drogą Ferrari też jakby się potknęło i nie mogło podnieść ze zdziwienia.

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami.
Nap.....la z karabina, nie pyta.
Kapitan Bomba, i nie ma ch..a!

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #365 dnia: Kwietnia 26, 2009, 12:33:07 »
Dziś kolejny wyścig. Ponoć Robert ma jechać na jeden pitstop. Tylko po co ? Tor należy do dość szybkich więc każdy kg się liczy. Niema co też liczyć na samochód bezpieczeństwa bo szerokie pobocza zabezpieczają przed wypadkami. No nic zobaczymy.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #366 dnia: Kwietnia 26, 2009, 13:13:01 »
Liczą na to, co już kilkukrotnie w przeszłości dało im punkty. Nie jest to strategia zapewniająca zwycięstwo ale dające jakieś nadzieje, a wydaje się że w tej chwili to jedyna broń BMW :118: Mam tylko nadzieję, że właśnie nie będzie żadnego SC tym razem, bo tylko wtedy jeden pit ma szansę coś przynieść...

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #367 dnia: Kwietnia 26, 2009, 13:51:34 »
Według mnie tonący brzytwy się chwyta. Przy takiej wadze i tym bolidzie, straty mogą być tak duże, że po pit'ie będzie bardzo źle, nie wspominając o dużym zużyciu opon. Jak dojedzie na pozycji startowej to duży sukces :/ Obym się mylił.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #368 dnia: Kwietnia 26, 2009, 15:04:05 »
Dwadzieścia jeden kółek do końca a my co mamy? Oba BMW i jedno Ferrari zdublowane :118:


O! Już tylko Beemki (16 do końca)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2009, 15:11:42 wysłana przez Wacha »

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #369 dnia: Kwietnia 26, 2009, 15:06:42 »
BMW już wyczerpało limit pecha przeznaczony na ten rok. A to kolizja z innym zawodnikiem, a to spalony bolid, spojler po przepychankach się urywa, a to jakaś inna pierdoła,. Ech... co za sezon  :021:
Go to your brother
Kill him with your gun
Leave him lying in his uniform
Dying in the sun.

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #370 dnia: Kwietnia 26, 2009, 15:50:16 »
No porażka... Mam nadzieje że faktycznie na Hiszpanie przygotują coś lepszego.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #371 dnia: Kwietnia 26, 2009, 16:05:21 »
Eddie Jordan i David Coulthard o dzisiejszych osiągach BMW: "Katastrofa - nie można się dziwić kierowcom, że krytykują zespół"

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #372 dnia: Maja 09, 2009, 14:31:28 »
No, w końcu po pierwszej sesji to jakoś wygląda :) Zobaczymy, co pokaże BMW dalej ;)

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #373 dnia: Maja 10, 2009, 16:26:04 »
Kiedy BMW osiągnie dno w F1? Drugi raz z rzędu Kubica ma +1L (i to po poprawkach aero niby). Żenada. Już wiem czemu mnie nigdy nie pociągało posiadanie bemki :118:

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #374 dnia: Maja 11, 2009, 19:56:19 »
Oj już w poprzednich sezonach bmw nie rozpieszczało Kubicy. Zawsze BMW sprawiało wrażenie jak by faworyzowało Heidfelda, ale cóż już chyba powinniśmy się do tego przyzwyczaić.

Wszystkie znaki na niebie jednak pokazują że sytuacja ma się powoli poprawiać bo te 0 ptk. dla Kubicy w tym sezonie to trochę wstyd. Oby Kubicy w Monako poszło przynajmniej tak dobrze jak rok temu :003:

Czy nie sadzicie że prace na bolidem z tego sezonu mogą przystopować prace rozwojowe nad bolidem na sezon 2010? Żeby się nie okazało że BMW podzieli losy Renault z lat 2006-08 które zamiast zająć się budową nowego modelu na następny sezon cały czas udoskonala aktualny żeby uciułać jakiekolwiek punkty.