Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95826 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #150 dnia: Grudnia 23, 2006, 19:58:42 »
Cieszę się, że się cieszysz  :002:
A ja bardzo lubię Czechów, więc czeska wersja mnie rozrzewnia.

pozdrawiam,
qrdl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #151 dnia: Grudnia 23, 2006, 20:28:43 »
Ponawiam moje pytanie o komendę "Przydziel" (czyli o nr 9 na liście) - czy ktoś ją ma lub trafił na cos na ten temat :065:

Niestety na forum BI moderatorzy oszczędzaja amunicję :694: i znalezienie czegokolwiek zakrawa na cud :656:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #152 dnia: Grudnia 24, 2006, 20:28:05 »
Dostałem pod choinkę wiadomo co :020: Teraz mam kilka pytań, właśnie gra uznała, że już dość na dzisiaj i tekstury się nie załadowały, alt+tab nie pomógł. Co robić w takim przypadku? Jaki jest sposób, by przełączyć flashpointowy sposób celowania/rozglądania na bardziej standardowy?
Czy znane są już sposoby na zwiększenie wydajności przy możliwie małej stracie walorów wizualnych (gramy przecież dla grafy :002:)?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #153 dnia: Grudnia 24, 2006, 20:57:07 »
Nic  na to nie poradzisz
Ten AA  ma  chyba  tak   skopany silnik  jak  Lock-on
Sciagnij patha  i  zobacz
U jednych jest  wzrost wydajnosci u innych spadek
Po patchu  powinienn  zniknac problem z teksturami

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #154 dnia: Grudnia 24, 2006, 21:03:59 »
Spaczowana od razu, problem najwyraźniej pozostał. Lot nad lasem w treningu helikopterowym to katorga była, na średnio-wysokich ustawieniach (bez AA, aniso, postprocessing niski, cienie niskie, teren średni, tekstury i modele wysokie, widzialność tak na 1/3 skali). Sprzęt P4 3.4, Gf6800GT, 2GB ramu. Klatek nie mierzyłem, ale sądzę,że nad lasem było między 10 a 18.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #155 dnia: Grudnia 24, 2006, 21:30:54 »
Ten typa tak ma:)
Ja na A64 3700 i ATI1950Pro   mam tez okolo 20 klatek  , lot smiglowcem (wylacz calkowicie cienie)
Nic   juz chyba nie poradzisz  , trzeba czekac na nowe patche  , moze one  cos  pomoga................chociaz  ja osobiscie  w to nie wierze

Tygrys205

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #156 dnia: Grudnia 24, 2006, 21:51:00 »
Po patchu  powinienn  zniknac problem z teksturami

U mnie ciągle nie załadowują się tekstury po patchu. Widocznie skutki są losowe, czyli u niektórych działa a u innych nie :005:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #157 dnia: Grudnia 24, 2006, 22:39:02 »
Na ustawieniach: brak AA, aniso i cieni, postprocessing i teren niski, reszta normalna, zasięg widzenia 1200m nadal wygląda ładnie i chodzi zadowalająco :) W pojedynczej misji wziąłem jakiegoś pick-upa, jeżdzę sobie i zwiedzam, aż tu nagle pyk, dziurka w szybie i nie żyję :)
Czy da się celownik na stałe przywiązać do centrum ekranu, jak w zwyczajnych FPSach?

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #158 dnia: Grudnia 24, 2006, 23:12:52 »
be sure, bądź szybszy i cwańszy  :002:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #159 dnia: Grudnia 25, 2006, 15:30:15 »
Be sure, żeby być szybszym wszystkie detale zeszły na niskie :002: To mamy już LO, FSX i AA :banan Jestem już na tyle cwany, że dopiero po drugim strzale padam, szkoda tylko, że po swoim drugim :021:

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #160 dnia: Grudnia 26, 2006, 11:05:11 »
Uj, wczoraj skończyłem kampanię – no cóż – niedosyt. W sumie parę wieczorów (a najtrudniejsza była 1a misja poboczna). Wrażenia bardzo pozytywne z tym, że jak piszę, poszło wszystko aż za szybko. Bardzo podoba mi się wielkość świata i interkatywność. Miałem np. misje, gdzie mnie Sziłka nieźle postrzelała. Musiałem lądować w terenie. Pobiegłem do bazy i przyprowadziełem cysternę i wóz techniczny i już mogłem kontynuować misje. Podobno misji głównych jest 10, a z pobocznymi 20. Niektóre trwały po 20 minut, była i taka co biegałem z żelastwem 1,42h. Chyba zacznę liczyć na nowe addony, te robione przez graczy, oby, bo qrcze na parę wieczorów gry w single to trochę mało  :015: a troche sie zajarałem tą realistyką i zabawa z trackiem ir. W multi też grałem i tutaj oczywiście widać inne oblicze ArmA. W niektórych misja multi widać, że nawet można dawać jakieś swoje intra oraz muzykę 8-) . Coś natomiast dzieje się jak włączymy Ventiro w tym czasie. Przestaje działać, chyba coś się gryzie z tym kanałem głosowym wbudowanym od razu w grę.

Gra choć na ustawieniach niskich wygląda OK i po patchu chodzi całekim całkiem:


A Camelem ktoś już latał?  :001:

« Ostatnia zmiana: Grudnia 26, 2006, 17:25:12 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #161 dnia: Grudnia 26, 2006, 14:54:31 »
Mogę poprosić o screena ustawień? Widzę, że grasz z cieniami, a u mnie one tak na oko sporo FPS zjadają :005:

Iceman

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #162 dnia: Grudnia 26, 2006, 15:11:09 »
Mam pytanko odnośnie fps-ow. Czy opłaca się ładować kasę w oryginał mając Athlona 2,4, 1GB RAMu, Radka 9800pro i oczekując wyglądu AA zbliżonego do wyglądu OF na średniowysokich i wysokich detalach? Czy da się na takim czymś w ogóle w miarę komfortowo grać nie oczekując równocześnie nie wiadomo czego w sferze grafiki? Najlepiej jakby ktoś miał podobny konfig (ktos ma jeszcze takie archaizmy? ;) ) i napisał jak to faktycznie wygląda.
 Pociągnij demo będziesz wiedział.
Ger0nim0

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #163 dnia: Grudnia 26, 2006, 21:10:52 »
Mogę poprosić o screena ustawień? Widzę, że grasz z cieniami, a u mnie one tak na oko sporo FPS zjadają :005:

Ustawienia mam takie i wlasciwie nie narzekam:



Co do multi zapraszam tutaj: PJWSTK Polski Serwer ArmA
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #164 dnia: Grudnia 26, 2006, 21:30:59 »
Coś natomiast dzieje się jak włączymy Ventiro w tym czasie. Przestaje działać, chyba coś się gryzie z tym kanałem głosowym wbudowanym od razu w grę.

Nie wiem nigdy nie korzystałem z Ventiro, ale z tego co wyczytałem na forach ArmA - bezproblemowo zachowuje się Teamspeak 2

... bo qrcze na parę wieczorów gry w single to trochę mało  :015: a troche sie zajarałem tą realistyką i zabawa z trackiem ir.

No ale oddajmy grze sprawiedliwość  :010: - ma świetny edytor (podobnie jak OFP), więc można tworzyć i mnożyć misje "do bólu".

Jeżeli chodzi o opisywany przeze mnie problem (dzielenie swoich wirtualnych podwładnych na grupy) to można go rozwiązać poprzez wchodzenie do menu rozkazów poprzez "Tryb dowodzenia" i obsługę tego za pomocą kółka myszy. Znacznie mniej wygodne niż w OFP, ale chyba jest to faktycznie jakiś błąd i pewnie zostanie w jakimś  patchu naprawiony.