Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95541 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #195 dnia: Czerwca 11, 2007, 14:02:01 »
Witam,

Jest nowy puth, 1.05-->1.08.
http://www.armedassault.info/index.php?option=com_content&task=view&id=489&Itemid=2
waga ciężka 564MB.
Właśnie sobie zasysam i idzie całkiem, całkiem ~300kb/s.

pozdrawiam,
qrdl

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #196 dnia: Czerwca 11, 2007, 16:12:12 »
Zassałem 2x i jakaś lipa, coś w stylu "nieoczekiwany koniec archiwum", exec niby się odpala, ale trochę dygam, że zwali mi całą instalkę. Ma ktoś namiary na jakieś sensowne serwery, oprócz tych co podałem??

pozdrawiam,
qrdl

balc3r

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #197 dnia: Czerwca 11, 2007, 17:43:15 »
Mi też coś takiego wyskoczyło, ale raz kozie śmierć :) - mi działa po instalacji :)

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #198 dnia: Czerwca 11, 2007, 18:08:49 »
To tylko chyba problem jakiegoś zapisu czy ja wiem? Próbowałem rozpakować tego zip-a normalnie pod winda i też pokazywało błąd. Użyłem ExtraktNow (http://www.extractnow.com/) i rozpakowało bez problemu i błędów!

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwca 11, 2007, 19:57:01 »
Dzięki Razor za sugestię. Faktycznie, problem znika przy zastosowaniu innego pakera niż WinRAR 3.51.
Mam czeską wersje ArmA download. Oczywiście  :005: puth doszedł do wniosku, że jakiś plik istniejącej instalacji jest walnięty, tak więc robię gołą instalkę 1.01-1.05-1.08.
W sumie po co oni się pierniczą w puthe, które mają po 600MB, mogliby od razu wydać całą grę od nowa do zassania. Wersja z puthem i wersja full update :-)

pozdrawiam,
qrdl

EDIT:

Sprocket Online Version
Verifying ArmA, version 1.05...
Error found in file Campaigns\ca.pbo (b1662f28!=4c660143)
ArmA: Updating version 1.05 to version 1.08...
ArmA patch 1.08 has been applied successfully.

EDIT_1:

Pograłem ok. 30 minut w multi. Zmiany widać gołym okiem! Wyraźnie u mnie wzrosła ilość FPS, było 20-40, teraz 35-60 na tych samych ustawieniach, jadąc t-72 przez krzewy i zalesienia nie ma wyraźnych zwolnień (ekran pełen liści), gra u mnie stała się płynna w dobrym tego słowa znaczeniu. Widać też różnica w 72: stanowisko dowódcy ma w końcu przybliżającą optykę. Puth wygląda całkiem, całkiem, sądzę, że wyraźnie odczują to Koledzy ze słabszymi nieco maszynami.

pozdrawiam,
qrdl
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2007, 21:13:08 wysłana przez qrdl »

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwca 11, 2007, 21:21:28 »
A powiedzcie mi, jak wygląda wydajność w demie vs. wydajność w full 1.08? Wiem, że lepsza, ale jak bardzo? Czy pełna wersja ma szanse chodzić porządnie mimo, że demo tnie?

Potencjalne kompy:

A64 3000+, 1gb DDR, GF7300 GT 256 DDR2

Semp 3100+, 512mb DDR, GF7600 GS 256 DDR2

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwca 11, 2007, 21:24:00 »
Z tego co pamiętam, demo bardzo tnie, przedostatni patch też nie był super a teraz to nie wiem bo się mi ślimaczy transfer, może ma ktoś alternatywne linki?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwca 12, 2007, 07:42:31 »
Panowie, czy wersja US ma już jakieś patche? powinienem coś doinstalować??

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwca 12, 2007, 09:45:54 »
Panowie, czy wersja US ma już jakieś patche? powinienem coś doinstalować??

Zobacz po uruchomieniu, na ekranach menu, w lewym dolnym rogu nr wersji, którą obecnie masz.
IMO od putha 1.05 jest tylko jedna wersja putha dla wszystkich wersji natywnych gry, tzn. zassaj i zapuść, a instalator sam obczai jaką masz wersję i naniesie poprawki. Jak masz < 1.05 to najpierw 1.0x na 1.05 a potem 1.05 na 1.08.

pozdrawiam,
qrdl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwca 24, 2007, 06:42:22 »
Kolejne lamerskie pytanie, jakie dodatki warto zainstalować i gdzie ich szukać?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwca 24, 2007, 08:35:15 »
Kolejne lamerskie pytanie, jakie dodatki warto zainstalować i gdzie ich szukać?

Niestety do ArmA nie ma jeszcze udostępnionych narzędzi do budowy addonów, tak więc nie ma jeszcze zbyt ciekawych rzeczy (jak do starego OFP). Czekam kiedy wreszcie będzie narzędzi do produkcji wysp.

Ja sobie instaluje dodatki dotyczące Wojska Polskiego autorstwa Villasa i Spółki.

http://www.armedassault.com.pl/viewtopic.php?f=18&t=852

Jakoś tak mam do tej armii dziwny sentyment - mało mi było 20 lat tresowania żywego "szweja", to teraz znęcam się nad wirtualnym    :021: :021: :021:

Addony są cały czas modernizowane, więc warto zaglądać tam co jakiś czas i sobie je uaktualniać.

Tygrys205

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwca 24, 2007, 09:36:32 »
Narzędzia miały wyjść wraz z premierą wersji US Army, ale jak widać nie wyszły. A szkoda, bo wtedy już by można to jakoś normalnie robić a teraz to sobie można narysować. Odchodząc nieco od tematu chciałbym wspomnieć o Über-SAW'ie. Ustawcie sobie w edytorze puste T-72 bokiem do Was, oddalcie się na jakieś 20-25m, połóżcie się i wystrzelajcie cały magazynek z SAW'a w miejsce łączenia wieży z kadłubem. Jak potrzeba to można wystrzelić jeszcze trochę więcej pocisków w niego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to dostaniecie niespodziankę w postaci wybuchającego Wam w twarz Teciaka   :002:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwca 24, 2007, 09:54:35 »
Ustawcie sobie w edytorze puste T-72 bokiem do Was, oddalcie się na jakieś 20-25m, połóżcie się i wystrzelajcie cały magazynek z SAW'a w miejsce łączenia wieży z kadłubem. Jak potrzeba to można wystrzelić jeszcze trochę więcej pocisków w niego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to dostaniecie niespodziankę w postaci wybuchającego Wam w twarz Teciaka   :002:

Buachacha ... ciekawe. Nie wpadłem na to żeby strzelać z tego do czołgów  :karpik

Natomiast na plus patchy trzeba dać, że wreszcie w SWD można w miarę poprawnie mierzyć odległość do celu. Zamieniono celownik PSO-1 na nowszy POSP 4x24 lub 6x24 (nie analizowałem powiększenia), wyglądający z zewnątrz podobnie do PSO-1, ale mający podwójną siatkę dalmierczą.



Choć oczywiście musieli coś spartolić bo ten największy znak celowniczy to fantazja autorów gry.

Tak wygląda wojskowa siatka rosyjska w POSP 6x24

http://www.zenit-camera.com/rifle-scope-posp6x24.htm

5 zamiast 4 znaków celowniczych - to się zgadza, ale co robi tam ten "daszek"? Przy okazji do celowników POSP jest kilka różnych siatek, ale żadna inna nie wygląda tak jak w ArmA

Molzey

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwca 24, 2007, 11:55:58 »
Ekhem...., Razor, a mógłbyś mi wyjaśnić jak to działa? Zupełnie się na tym nie znam, więc czy byłbyś tak miły i wytłumaczył mi jak korzystać z tej siatki celownika? Co znaczą te liczby i znaczki? Proooszęęę....

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #209 dnia: Czerwca 24, 2007, 12:06:09 »
W celowniku POSP masz linię poziomą i dwie linie krzywe jedna oznaczona 1.5, a druga 0.5 (te liczby oznaczają wysokość obiektu w metrach) oraz pionowe kreski oznaczone cyframi (oznaczają one odległość w setkach metrów).

Umieszczasz obiekt o znanej wysokości pomiędzy linią poziomą, a linie krzywą i odczytujesz odległość ze skali.

Jeżeli cel o wielkości 1,5m (np. człowiek z pominięciem głowy albo butów) zmieści się pomiędzy górną skalą, a linia podstawy w miejscu gdzie jest cyfra 4 to odległość do celu wynosi 400. Na moim screenie odległość odczytana w grze wynosiła 271 metrów i to się mniej więcej zgadza bo żołnierzowi "obciąłem" nieco hełm i stopy.

Poprzednio, przed patchami był celownik PSO-1 i jedna skala dla obiektów 1.7 m - ta skala był źle naniesiona i nie dawało się odczytywać odległości. teraz po patchach skala celownika POSP jest zrobiona lepiej i można te odległość odczytywać - oczywiście w przybliżeniu. Ponieważ jednak celownik nie ma regulacji odległości na bębenku - jak w realu to trzeba sobie doświadczalnie przystrzelać odpowiednie znaki celownicze na siatce do odpowiedniej odległości w grze.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2007, 13:03:02 wysłana przez Razorblade1967 »